En wat geeft jou de reden om dat te denken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
Je zult zien dat het met een gigantische anti climax gaat aflopen. Meisje blijkt gewoon geen beltegoed hebben of ze heeft het smsje pas heel laat gelezen...
Omdat een meisje wat zo met je bezig is geweest je niet simpelweg gaat negeren nu, ze stuurt op zijn minst een smsje terug met een of ander slap excuus waarom ze niet komt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
En wat geeft jou de reden om dat te denken?
Misschien heb ik gewoon al haar dingen verkeerd geinterpreteerd?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat een meisje wat zo met je bezig is geweest je niet simpelweg gaat negeren nu, ze stuurt op zijn minst een smsje terug met een of ander slap excuus waarom ze niet komt.
Dat is geen reden om je te negeren. Dan kan ze ook even netjes laten weten dat ze niet iets met je wil drinken, al dan niet met een kutsmoes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon al haar dingen verkeerd geinterpreteerd?
Is het gewoon mijn fout, klaar.
Mja, we wachten het af.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is geen reden om je te negeren. Dan kan ze ook even netjes laten weten dat ze niet iets met je wil drinken, al dan niet met een kutsmoes.
Klopt. Fijn idee toch? Je merkt het wel, en of het resultaat is leuk, of niet en dan ga je weer lekker verder. No harm done.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, we wachten het af.
Meer kan ik niet doen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
oké, ik moet mezelf niet zo voor de gek houden
Je trekt voorbarige conclusies. Doe eens nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Vraag me af voor mezelf wat ik erger vind:
* Dat ze me niet wil..
* Dat ik het zelf verprutst heb..
Oh dan kan je je telefoon wel tegen de muur smijten inderdaad!quote:( Kreeg ik net een sms binnen, dacht ik: "Waaahh!!", was het een sms van een vriend van me)
Idd, als morgen nog niets gehoord heb dan is er iets mis.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je trekt voorbarige conclusies. Doe eens niet
[..]
Het feit dat ze niet reageert op z'n smsje heeft z'n kans behoorlijk verlaagt.. kans van slagen ligt nu onder de 50% denk ik.. als een meid je ECHT leuk vind dan smst ze je wel, ook al heeft ze het druk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:47 schreef JonKeL het volgende:
Heb je jezelf al opgevreten TS?
Als het niks word kom je er wel overheen hoor! Het is veel zwaarder om een langere relatie achter je te laten.
Zoiets als dit is even kut, maar zodra je weet dat er geen hoop meer is, dan kom je er wel overheen! En ontmoet je vanzelf weer iemand anders.
Overigens heb ik er nog steeds alle vertrouwen in hoor! Naar aanleiding van je verhalen.
Toch kan het zo zijn dat ze door omstandigheden het smsje niet heeft gelezen, haar telefoon kapot is of haar beltegoed op is . Maar we zullen zien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:03 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet reageert op z'n smsje heeft z'n kans behoorlijk verlaagt.. kans van slagen ligt nu onder de 50% denk ik.. als een meid je ECHT leuk vind dan smst ze je wel, ook al heeft ze het druk.
Verder ben ik het met je eens.. het doet pijn als je d'r met een ander ziet, maar vooral blijven denken : Als ze niet voor jou kiest, dan is ze je tijd en liefde niet waard. Next.
Ik denk dat ze gewoon even niet weet wat ze ermee aan moet. Hoe lang heeft TS erover gedaan voordat hij actie ondernomen heeft? Vrij lang.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:03 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet reageert op z'n smsje heeft z'n kans behoorlijk verlaagt.. kans van slagen ligt nu onder de 50% denk ik.. als een meid je ECHT leuk vind dan smst ze je wel, ook al heeft ze het druk.
Verder ben ik het met je eens.. het doet pijn als je d'r met een ander ziet, maar vooral blijven denken : Als ze niet voor jou kiest, dan is ze je tijd en liefde niet waard. Next.
Ik begin nu aan m'n tenen..quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:47 schreef JonKeL het volgende:
Heb je jezelf al opgevreten TS?
Als het niks word kom je er wel overheen hoor! Het is veel zwaarder om een langere relatie achter je te laten.
Zoiets als dit is even kut, maar zodra je weet dat er geen hoop meer is, dan kom je er wel overheen! En ontmoet je vanzelf weer iemand anders.
Overigens heb ik er nog steeds alle vertrouwen in hoor! Naar aanleiding van je verhalen.
Oké..quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je trekt voorbarige conclusies. Doe eens niet
[..]
Oh dan kan je je telefoon wel tegen de muur smijten inderdaad!
Hmm, mja..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef EvoViper7 het volgende:
[..]
Idd, als morgen nog niets gehoord heb dan is er iets mis.
En laten we eerlijk zijn? Wat kan je nou fout doen aan een smsje? Zoals je niet over sex/trouwen/kinderen begint in je eerste smsje zit je altijd goed.
We horen het morgen TS. Truste![]()
Jou negeer ik maar even, want je bent een beveiligerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:03 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Mja, wat niet allemaal KANquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch kan het zo zijn dat ze door omstandigheden het smsje niet heeft gelezen, haar telefoon kapot is of haar beltegoed op is . Maar we zullen zien...
Ik had eigenlijk al een lemming verwacht, maar dat is tot nu toe nog uitgeblevenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon even niet weet wat ze ermee aan moet. Hoe lang heeft TS erover gedaan voordat hij actie ondernomen heeft? Vrij lang.
Ze zeggen wel eens soort zoekt soort, dus als zij hetzelfde type is + ze is nog jonger, dan denk ik dat er een grote kans is dat zij nu bang is om een sms te sturen![]()
Wie weet staat er morgen wel een topic vanuit haar oogpunt![]()
Je moet idd denken dat ze het niet waard is. Als je jezelf er druk om blijft maken ga je er onderdoor... Wat misschien ook nog wel straks te lezen is
Edit: TS, kan jij in je telefoon zien of ze het bericht wel ontvangen heeft?
Neen, kan dat niet maken om voor haar deur te gaan staanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:24 schreef JonKeL het volgende:
Als ze morgen niet gereageerd heeft sta je om 21.00 voor haar deur, met de opmerking: wie zwijgt stemt toe!
Ik kan in mijn telefoon de bericht status bekijken. Of diegene hem ontvangen heeft of niet.
Ik duim........................quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Een goede afloop?
Tsja, ik hoop ook op een goede afloop.
En wat dat is? Nou, binnen nu en 2 weken dat we wat hebben..
Denk niet dat ze daar erg blij mee is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Je zou het kunnen proberen, misschien ziet ze de humor er wel van in. Misschien ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |