Grindcore.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:15 schreef Teunebeun het volgende:
Of gewoon hardcore en met de bass mee rammen
Echt wel! Ze is nu zeker al haar vriendinnen gniffelend aan het opbellen of smssen dat het je niet luktquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef bob_the_builder het volgende:
Doe gewoon rustig aan![]()
Je wordt achteraf echt niet beoordeeld met een cijfer seksuele kwaliteiten hoor! Maar gewoon iets gezelligs vanMuziekje sfeertje (dus geen TL verlichting!) En dan komt het echt wel goed
![]()
Standje gewoon de gewoonste? Zij onder jij er boven op
OKquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef MASD het volgende:
Doe maar naar SEX.
Afgetrokken en gepijpt dan, werkt dat ook? sorry, -3quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:10 schreef henk1992 het volgende:
Hallo ik ben een jongen van 15, ik heb nu 2maanden een relatie en wil haar nu wel ontmaagden en zij wil ook, alleen ben ik erg nerveus. Ik heb meestal een goede erectie als ik met haar ben en rukken en pijpen gaat goed. maar als ik dan op haar ga liggen dan verslapt mijn erectie. en dat is niet leuk. heeft iemand hier tips/advies voor? en hoe kan ik haar het beste ontmaagden? verder had ik nog een vraag: kan mijn toompje scheuren als ik een condoom gebruik? aub help me
ik begin steeds meer te vermoeden dat droogdok nog maagd isquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:23 schreef DroogDok het volgende:
Blijkbaar wil je toch niet zo graag als je leuter niet meewerkt.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Timmetjuhs het volgende:
Gewoon de tijd ervoor nemen. De eerste keer gaat bij de meeste mensen bagger, maar hier leer je van. Doe het gewoon rustig aan dan komt wel het goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |