quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat het gaat komen. Of uberhaupt iets over de Mac.
Niks geduld. Met "this morning" bedoelt 'ie de hele Keynote.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.blogsmithmedia(...)wwdc-keynote_049.jpg
"Let's get started. As you know there are three parts to Apple -- the first part is Mac, second part is our music business, iPod and iTunes, and the third part is the iPhone. I'm going to take this morning to talk about the iPhone."
Nog even geduld....
Engadget is nogal te spreken over de graphics, zo blijkt. Ze noemen het 'DS-Quality'.quote:
De PowerMac G5 is ooit op de WWDC geïntroduceerd.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Het is nog altijd de developers conference. Verwacht dus weinig hardware.
Dat is voor 3D echt baggerbagger slechtquote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Engadget is nogal te spreken over de graphics, zo blijkt. Ze noemen het 'DS-Quality'.
Ah. Ik ben niet zo'n gamer, en het klonk wel serieusquote:
Als ik die screenshot zo bekijk, ziet het er *veel* beter uit dan wat een DS kan presteren in 3D.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah. Ik ben niet zo'n gamer, en het klonk wel serieus
Monkey Ball is echt gaaf!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
Engadget is nogal te spreken over de graphics, zo blijkt. Ze noemen het 'DS-Quality'.
quote:
Hoe dan ook, de iPhone kan er wat van. Moving on...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet helemaal wat de DS kan
Inderdaad, kijk naar mario kart of naar ninja gaiden DS. Ziet er allemaal heel erg goed uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al het 3D-werk wat ik tot nu toe heb gezien op de DS is korrelig en heeft weinig detail. Ik vind het niet mooi iig. En ik heb zelf een DS, dus ik weet hoe het eruit ziet.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind de screenshot die hierboven staat er veel beter uit zien dan Mario Kart op de DS. Het is een stuk gladder, op de DS is alles zo pixelig, alsof je naar een 3D-kaart uit 1996 zit te kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk naar mario kart of naar ninja gaiden DS. Ziet er allemaal heel erg goed uit.
Dat dus....quote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de iPhone kan er wat van. Moving on...
Al zijn die app-demos van Ebay e.d. ook niet zo interessant..
Noes.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:41 schreef nietzman het volgende:
Teh boring part dun jet?
Nee, ik dacht, ik kan nu wel even off-topic gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de iPhone kan er wat van. Moving on...
Al zijn die app-demos van Ebay e.d. ook niet zo interessant..
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:41 schreef Dementor het volgende:
White iPhone 2.0, hack proof now in stores for $399.
Tja ik reken er eigenlijk wel op.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
laten we hopen van niet, ik moet nog naar Amerika om er een te halen
Ze zullen er allicht iets aan gedaan hebben, maar Hack Proof bestaat niet. Ik ga alleen niet direct morgen de 2.0 software er op zettenquote:
Ik maak het er van he, Apple zou er goed aan doen de iphone extreem goed te beveiligen dat ding verkoopt toch wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:44 schreef Tijn het volgende:
Ach, dat hack proof zeggen ze alleen maar op de enterprises gerust te stellen. Zolang er meer mensen aan het hacken zijn dan er mensen aan het beveiligen zijn, is iets altijd te hacken.
Ach, of 'ie nou wordt gehackt of niet, Apple verkoopt toch wel iPhones, dus wat kan het ze schelen of er originele software op staat of niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak het er van he, Apple zou er goed aan doen de iphone extreem goed te beveiligen dat ding verkoopt toch wel.
Ook al zouden ze dat doen.. geef het iPhone dev team, Zibri en consorten een aantal maanden en het is afgelopen met de "extreem goede" beveiliging.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak het er van he, Apple zou er goed aan doen de iphone extreem goed te beveiligen dat ding verkoopt toch wel.
Zag je dat niet aankomen?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef De_Hertog het volgende:
Let je even niet op, is je iPhone ineens een Game Device geworden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow Noeeeeesquote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zelfs een aap kan met ziphone een iPhone unlockendaar zal wel verandering in komen denk ik, back to the old days met terminal code en anysim applicaties die er 30 minuten over deden.
Als het eenmaal zo ver is dat de iPhone 2.0 met de terminal te unlocken is, duurt het niet lang voordat er ook een GUI'tje omheen geschreven is hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zelfs een aap kan met ziphone een iPhone unlockendaar zal wel verandering in komen denk ik, back to the old days met terminal code en anysim applicaties die er 30 minuten over deden.
Nu niet meer, toen welquote:Op maandag 9 juni 2008 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het eenmaal zo ver is dat de iPhone 2.0 met de terminal te unlocken is, duurt het niet lang voordat er ook een GUI'tje omheen geschreven is hoor
Ze zullen nooit de grootste klapper aan het begin doen...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Oh trouwens waarom zouden ze die presentatie met een "oude" iPhone als voorbeeld geven, wie weet blijft het model hetzelfde en veranderd enkel de binnenkant.
Ik denk dat Apple het veel belangrijker vindt om leuke applicaties te laten zien zodat er veel iPhones over de toonbank gaan, dan dat de software gekraakt is of niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
Toch lijkt me de video hiervan nog wel interessant. Ze zijn nu de piano-app van Moo Cow Music aan het laten zien, volgens mij werkte die al op gehackte iPhones. Wel apart dat Apple hen dan uitnodigt voor een demo tijdens de keynote, het kan ze blijkbaar niet zo veel schelen.
Ze maken van die 3G vast een "one more thing"..quote:Op maandag 9 juni 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Oh trouwens waarom zouden ze die presentatie met een "oude" iPhone als voorbeeld geven, wie weet blijft het model hetzelfde en veranderd enkel de binnenkant.
Had niet echt verwacht (of eigenlijk, niet echt nagedacht over) de game-mogelijkheden van de iPhone. Besturing is uiteraard ideaal, maar je hebt een scherm met een hoge dpi en alleen een mobiele cpu / gpu, had niet verwacht dat ze in zo'n korte tijd zulke grafische speelbare games konden maken.quote:
Op zich is iedere verkochte iPod/iPhone weer een potentiele iTunes klant erbijquote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple het veel belangrijker vindt om leuke applicaties te laten zien zodat er veel iPhones over de toonbank gaan, dan dat de software gekraakt is of niet.
Bij de vorige keynote was het al duidelijk dat de iPhone OpenGL ondersteunt. Sega moest bij het maken van de demo van Super Monkey Ball zelfs een extra graphics artist over laten vliegen omdat ze de resolutie die de iPhone ondersteunt hadden onderschat en betere textures nodig hadden.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had niet echt verwacht (of eigenlijk, niet echt nagedacht over) de game-mogelijkheden van de iPhone. Besturing is uiteraard ideaal, maar je hebt een scherm met een hoge dpi en alleen een mobiele cpu / gpu, had niet verwacht dat ze in zo'n korte tijd zulke grafische speelbare games konden maken.
Hell yesquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de vorige keynote was het al duidelijk dat de iPhone OpenGL ondersteunt. Sega moest bij het maken van de demo van Super Monkey Ball zelfs een extra graphics artist over laten vliegen omdat ze de resolutie die de iPhone ondersteunt hadden onderschat en betere textures nodig hadden.
De iPhone gaat worden wat de nGage had willen zijn.
Dat is zeker waar. Ik heb gewoon te slecht opgelet blijkbaarquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de vorige keynote was het al duidelijk dat de iPhone OpenGL ondersteunt. Sega moest bij het maken van de demo van Super Monkey Ball zelfs een extra graphics artist over laten vliegen omdat ze de resolutie die de iPhone ondersteunt hadden onderschat en betere textures nodig hadden.
De iPhone gaat worden wat de N-Gage had willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |