Misschien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, alleen voor devvers is het boeiend. Die willen juist horen dat er een nieuwe Garbage Collector in GCC 4.0 voor Objective C zit. De rest van het gepeupel zal weinig interessante dingen horen met de WWDC.
Way back in wat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef nietzman het volgende:
Portier is trouwens m'n favoriet hier hoor, omdat we way back gaan.
Daar waar de zon nooit schijnt.quote:
- stel een wachtwoord in voor het useraccount op je iMac (mocht je dat niet al hebben)quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laat ik 's een vraagje stellen. Ik ben de komende tijd wat vaker weg van huis en wil een server opzetten, zodat ik on-the-road met mijn MBP mijn thuisnetwerk kan benaderen. Wat is daar voor nodig? Ik heb een Airport Extreme die aangesloten is opmijn iMac en (ii) een externe HD via USB. Ik zou graag mijn home-folder op de iMac willen benaderen en evt. ook de externe HD.
Ik ben een totale netwerk-n00b, dus hoe kan ik dat het beste regelen? Ik heb ook nog een PM G4 867Mhz in de kast staan, maar die staat momenteel een beetje niks te doen.
FTP achter een router geeft meestal problemen. FTP is te krijgen in de smaken active en passive, vanuit de client gezien. In active mode beslist de client het poortnummer, in passive mode doet de server dit. Als je een ftp-server achter een router zet ben je beperkt tot passive mode, omdat een client van buitenaf de server niet kan vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die laatste stap zal het meest tricky zijn. Ik weet niet precies hoe dat werkt met een Airport Extreme. Ik weet sowieso niet of je je Airport Extreme momenteel als router gebruikt.
Oud maar ik was dat gezang op de achtergrond vergeten. Echt geniaalquote:
Daar ben je nu te laat mee. Of je moet nog een hele gek persoon vinden die het nu nog doet..quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:39 schreef Swindler het volgende:
Moet ik me Iphone nou veel te duur verkopen ofniet ?
www.marktplaats.nlquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daar ben je nu te laat mee. Of je moet nog een hele gek persoon vinden die het nu nog doet..
http://arstechnica.com/jo(...)rd-may-be-pure-cocoaquote:Mac OS X 10.6 code named Snow Leopard, may be pure Cocoa
The next version of Mac OS X is code-named "Snow Leopard," and will indeed be Intel-only, we have learned. This info is hot on the heels of TUAW's original scoop about Mac OS X 10.6 being readied for shipment as soon as Macworld 2009 and being Intel-only.
Mja, ze willen elke 12 a 18 maanden een nieuwe OS X uit hebben. Ik vind het persoonlijk een beetje veel. Maar goed, je hoeft natuurlijk ook niet mee. Met Tiger kun je sowieso praktisch alle applicaties nog draaien. Met veel applicaties kan dat zelfs met Panther nog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:35 schreef Guppyfriend het volgende:
hoe vaak komt er een nieuwe OS X zeg... ik heb nog Tiger op mn iMac
Welke dan? Alleen Lion is nog over.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
Snow Leopard.. Vreemde naamkeuze, met nog zo veel grote katten over.
Ik weet niet of het dezelfde beta is, maar ik ben er niet kapot van moet ik zeggen. Merk wel dat FF nu sneller is, maar ook lelijker.quote:
Lynx?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke dan? Alleen Lion is nog over.
Ze hebben in ieder geval al een trademark op Lynx en Cougar, en ik heb al een keer iets gelezen over Puma en Ocelot, wat dat verder ook isquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke dan? Alleen Lion is nog over.
10.1 is Puma.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval al een trademark op Lynx en Cougar, en ik heb al een keer iets gelezen over Puma en Ocelot, wat dat verder ook is
Ja, en zonder nieuwe featuresquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef JoMo0 het volgende:
10.6 Intel only ? Voelt Steve zich wel goed?
Teh shadows ar al rong.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef Tijn het volgende:
Vergeet de Liger niet, mensen
[ afbeelding ]
quote:
Webwereld zegt Cougar..quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Cheetah hebben we ook nog
laat maar, dat was 10,0...
het was dus zo:
10,0 Cheetah
10,1 Puma
10,2 Jaguar
10,3 Panther
10,4 Tiger
10,5 Leopard
Geenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een Puma en een Cougar? Als in de dieren dan hè
Tja, een scharnier hoeft volgens mij ook geen weken te duren. Je kan eventueel een ander authorized service center bellen en hopen dat die het sneller kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef nelisb het volgende:
ok, apple gebeld, kraken is niet goed.
Moet naar apple reseller en die moet eventueel opsturen. Heb gekocht via www.dixons.nl. Moet naar shop gaan en die sturen hem op,4 -6 weken. Wat een slechte service.
Ga er naar mijn werk heen, dit kan ik echt niet accepteren.
Ben net bij dixons geweest.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, een scharnier hoeft volgens mij ook geen weken te duren. Je kan eventueel een ander authorized service center bellen en hopen dat die het sneller kunnen.
Tja ze zijn het ook wel enigszins verplicht als je hem gisteren hebt gekocht ..quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ben net bij dixons geweest.
Zit vlakbij mijn woonplaats een dixons die Apple verkoopt. Zij bestellen zaterdag een nieuwe, deze kan ik woensdag ophalen.
dus netjes van Dixons.
http://www.takebacktheweb.org/quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:35 schreef portier het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde beta is, maar ik ben er niet kapot van moet ik zeggen. Merk wel dat FF nu sneller is, maar ook lelijker.
GrApple Yummy (blue)quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
http://www.takebacktheweb.org/
beste firefox thema ever
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:44 schreef skiczukie het volgende:
en Cougar.
Nah denk het niet...quote:Cougar
An older woman who frequents clubs in order to score with a much younger man. The cougar can be anyone from an overly surgically altered wind tunnel victim, to an absolute sad and bloated old horn-meister, to a real hottie or milf. Cougars are gaining in popularity -- particularly the true hotties -- as young men find not only a sexual high, but many times a chick with her shit together.
Dank je. Zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
beste firefox thema ever
Kijk aan dat maakt FireFox nog een stukje beter. Merci!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
beste firefox thema ever
Ik ben een Safari-aanhanger. Het werkt gewoon goed, ik zie geen reden waarom ik FF zou gebruiken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik gebruik het altijd als argument tegen alle Safari-aanhangers. "Firefox is zo lelijk, safari past zo mooi bij osx"
Snelheid ..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben een Safari-aanhanger. Het werkt gewoon goed, ik zie geen reden waarom ik FF zou gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |