Wie gaat mee?
Wie gaat er mee. Sponsoren zijn natuurlijk geen probleem.
Een eigen lijn van merchandising waarbij meer de nadruk komt op het individu. Er komen dan 12 karakters, een soort teletubbies.
quote:
op 11-06-1999 om 01:48 PM schreef Big B het volgende:
Ik wil graag weten wanneer Big Brother nu eigenlijk eindigd; 31 december maar hoe laat?
Hoe gaat de Big Brother winnaar oud en nieuw vieren en moet ik thuisblijven om dat te kunnen volgen, of moet ik met een caravan voor 't Big Brother huis gaan staan?
Als iemand de planning van Big Brother weet, laat 't hier dan achter please.
Voor zover mij bekend is, is het de bedoeling dat de uiteindelijke winnaar alleen het nieuwjaar gaat vieren en pas op 1 januarie het huis mag verlaten. Te triest voor woorden dat dit nog echt nodig is!! Geef de winnaar zijn geld en laat hem gezellig oud & ieuw vieren bij de langgemiste familie!!
Correct me if I´m wrong!!
Youp gaat natuurlijk op weergaloze wijze tekeer tegen BB. Wast VOO de oren, daar lusten de honden geen brood van. Resterende bewoners lachen zich rot. En dan, als klap op de vuurpijl, verkracht hij verbaal op de hem zo kenmerkende wijze één voor één de bewoners. Ultiem psychisch drama, waar we al drie maanden tevergeefs op gewacht hebben, ontpopt zich. Compleet hysterisch wordt ritueel zelfmoord gepleegd.
Er is echter wel een probleem: kijken we BB of Youpie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |