abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216283
Ik wil graag weten wanneer Big Brother nu eigenlijk eindigd; 31 december maar hoe laat?
Hoe gaat de Big Brother winnaar oud en nieuw vieren en moet ik thuisblijven om dat te kunnen volgen, of moet ik met een caravan voor 't Big Brother huis gaan staan?
Als iemand de planning van Big Brother weet, laat 't hier dan achter please.
pi_216284
ou den nieuw??? Misschiem moeten we een groot millenium feest organiseren naast het BB huis. Iedereen zijn caravan van de winterstalling en Partij!!

Wie gaat mee?

Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

pi_216285
Lijkt me grote klasse,
Oud en nieuw op het Big-Brother terein, met Bart en Bien & Karin en Maurice In de All You Need Is Love-caravan, en bianca die millennium-horoscopen voorleest
pi_216286
We kunnen dit natuurlijk zeker verwezenlijken. Ik ken wel een evenementen bureau op basis van no cure no pay.(D&G)

Wie gaat er mee. Sponsoren zijn natuurlijk geen probleem.

Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

zaterdag 6 november 1999 @ 14:15:00 #5
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216287
lijkt me echt kei gaaf
zullen de bewoners ook zeker vinden,
maar dan moeten we wel zorgen dat hun familie en vrienden er ook bij zijn
want we kunnen die stakkers geen nieuwjaarsnacht 2000 laten vieren zonder hun dierbaren
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_216288
Ook Polit&Pleasure, net als W.A.D. zijn nog in de running; vergeet vooral de successen van Polit&Pleasure op de afgelopen elfstedentocht niet.
Misschien moet er ook nog wat vervoer naar A'dam geregeld worden, om daar na te chillen; een motorbootje misschien?
pi_216289
Doen we dit in samenspraak met Veronica's Rolf X (There is no business like snowbusiness) Wouters of wordt dit ons feest met alle risico's van dien?

pi_216290
In samenspraak met Rolf "snuif" X natuurlijk, hij mag de BB-families en vrienden bellen, een optreden van Cyrille regelen, enzo. Wij stampen dat dorp wel uit de grond en zorgen voor de invulling van de rest van de avond.
Alleen: GEEEEEEEEEEEN Daphne D.
  zaterdag 6 november 1999 @ 14:31:00 #9
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_216291
Leuk initiatief maar volgens mij wordt er al wat georganiseerd, tenminste als ze het redden tot 31 december, op deze manier zoals het nu loopt heb ik zo mijn vraagtekens. Dus Voo niet meer manipuleren, anders stappen ze er allemaal voortijdig uit!
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
pi_216292
Waarom starten we niet gewoon een tegenoffensief om zo de opbrengsten van dit mdiacircus te kunnen verdelen over wat meer mensen?

Een eigen lijn van merchandising waarbij meer de nadruk komt op het individu. Er komen dan 12 karakters, een soort teletubbies.

pi_216293
Wie organiseren dat dan? Misschiem kunnen we de krachten verenigen. Ik ben er ook voor om de opbrengst te investeren in een organisatie of vereniging, die lobbyen tegen de BB camera's van de staat. Het fenomeen dat in Engeland hoogtij viert is verontrustend.

pi_216294
Als de sloten niet millenniumproef zijn, dan kan het best nog eens tot begin januari duren tot de laatste bewoners eruit zijn. Op oudejaarsavond en op nieuwjaarsdag zal het in elk geval niet lukken om een hoogwerker te regelen voor een omgekeerde George Baker actie.
pi_216295
quote:
op 11-06-1999 om 01:48 PM schreef Big B het volgende:
Ik wil graag weten wanneer Big Brother nu eigenlijk eindigd; 31 december maar hoe laat?
Hoe gaat de Big Brother winnaar oud en nieuw vieren en moet ik thuisblijven om dat te kunnen volgen, of moet ik met een caravan voor 't Big Brother huis gaan staan?
Als iemand de planning van Big Brother weet, laat 't hier dan achter please.

Voor zover mij bekend is, is het de bedoeling dat de uiteindelijke winnaar alleen het nieuwjaar gaat vieren en pas op 1 januarie het huis mag verlaten. Te triest voor woorden dat dit nog echt nodig is!! Geef de winnaar zijn geld en laat hem gezellig oud & ieuw vieren bij de langgemiste familie!!

Correct me if I´m wrong!!

Correct me if I´m wrong!!
pi_216296
Inderdaad bezopen als het zo zou zijn dat de winnaar Oud en Nieuw alsnog toch alleen moet vieren. Lijkt me ook niet gunstig voor de kijkcijfers. Wie wil er tegen die tijd nou naar een uitgemergelde, onverzorgde, totaal in zich zelf gekeerde winnaar kijken die een soort van Remi of Robinson is geworden. Lijkt me niks.
Overigens kan die winnaar zich voor een bepaalde periode wederom opsluiten in een huisje om alle banden terug te kijken en printjes die familieleden van dit Forum hebben gemaakt te lezen. Je wilt toch immers weten wat en wie er over je geluld heeft.
pi_216297
Lijkt me leuk, als toetje, zo vlak voordat de keuze van het nederlands publiek aan de overgebleven drie bewoners bekend gemaakt wordt, mogen ze de oudejaarsavondconference van Youp van 't Hek bekijken.

Youp gaat natuurlijk op weergaloze wijze tekeer tegen BB. Wast VOO de oren, daar lusten de honden geen brood van. Resterende bewoners lachen zich rot. En dan, als klap op de vuurpijl, verkracht hij verbaal op de hem zo kenmerkende wijze één voor één de bewoners. Ultiem psychisch drama, waar we al drie maanden tevergeefs op gewacht hebben, ontpopt zich. Compleet hysterisch wordt ritueel zelfmoord gepleegd.

Er is echter wel een probleem: kijken we BB of Youpie?

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_216298
Op de manier zoals Stippel het schets is een keuze onmogelijk. Enige oplossing is 2 TV's naast elkaar zodat je reacties van bewoners op Youp ziet. Dit lijkt me trouwens wel een scenario waarvoor ik thuis zou blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')