Nee, nee, nee en nee.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Asexueel? Moslim? Vervelend verleden met mannen? Gooi het in de groep.
-edit- er moet tenslotte een reden zijn waarom je dit topic binnenwandelt, mijn fotoboekphotoshop afzeikt, terwijl ik niet eens met je in discussie was. Ben je misschien gewoon toch een ex met haatgevoelens?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Krea, hoe komt het toch dat jij op de een of andere manier altijd psychisch beschadigde vrouwen achter je aan krijgt ?
(En eh.. klopt het dat ze makkelijk in bed te krijgen zijn ?)
Dan ben je lesbisch.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:10 schreef heksehiel het volgende:
Nee, nee, nee en nee.
Antwoord op je laatste vraag : Ja, naar mijn ervaringquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Zeg Krea, hoe komt het toch dat jij op de een of andere manier altijd psychisch beschadigde vrouwen achter je aan krijgt ?
(En eh.. klopt het dat ze makkelijk in bed te krijgen zijn ?)
Hoe weet jij nou of ik al dan niet labiele foksters in bed krijg?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:10 schreef Netstorm het volgende:
Antwoord op je laatste vraag : Ja, naar mijn ervaring
Waarschijnlijk is 't een kloon van een labiele fokster met wie je naar bed bent geweest ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik al dan niet labiele foksters in bed krijg?
Rot opquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is 't een kloon van een labiele fokster met wie je naar bed bent geweest ?
dat moet je volgens mij aan Kasta vragen... als ik me het goed herinnerquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
dat moet je volgens mij aan Kasta vragen... als ik me het goed herinner
Naast dat ik niet eens afwist van het bestaan van deze lijst, ben ik ook wel benieuwd naar foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |