Wat is er vaag aan? In de landen waar de titel door de beugel kan, is het toch gewoon de nieuwe single?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef Toad het volgende:
Ja, Fuck you wordt idd. regelmatig gedraaid op 3FM. Beetje vaag.
Erm, dat is Lindsey Lohan toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef dragems het volgende:
heeft niemand het er over dat ze de auto moest verkopen omdat geld op is
Die jaquote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Breuls het volgende:
Deze dus: http://frontpage.fok.nl/column/9285/1
Drie keer oneens. Ik vind op mijn beurt NEC weer een kutclub, maar dat ga ik ook niet ventileren in het NEC-fantopicquote:
wat is er kut aan NEC?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Drie keer oneens. Ik vind op mijn beurt NEC weer een kutclub, maar dat ga ik ook niet ventileren in het NEC-fantopic
die okselquote:Op maandag 30 maart 2009 13:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Het voetballen.
[..]
Nee hoor. Voor Engelse maatstaven is ze nog aardig knap.
O help, een oksel. Ben je in het Victoriaanse tijdperk in een grot gekropen en er vandaag pas uit gekomen oid? Sinds wanneer zijn oksels no-go-area's?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:33 schreef superworm het volgende:
[..]
O help, een oksel. Ben je in het Victoriaanse tijdperk in een grot gekropen en er vandaag pas uit gekomen oid? Sinds wanneer zijn oksels no-go-area's?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die is behaard vertoont eendagsstoppels, sukkel wat je zegt, ben je zelf
. Kijk dan!
Ah gut, ze heeft menselijke trekjes.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die is behaard, sukkel. Kijk dan!
Lily Allen Crashes Like Lohanquote:
quote:This is what a night with Lindsay Lohan will do to you.
Looking like the ghost of Lilo past, Lily Allen crashed in the backseat of a car outside the Chateau Marmont early Friday morning.
We're sure it's just coincidence that Lindsay was onstage with Lily just hours earlier.
Kan ik haar toch zien!quote:Op woensdag 15 april 2009 07:55 schreef Junkie het volgende:
Lily @ Lowlands!![]()
Net gehoord op de radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |