(zie de update onder in de topic)
------------------
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 November 1999).]
Maurice:
"Het was puur een rationele beslissing... Ik heb er niet over na gedacht" Eerste nominatie ronde.
Topper:
Ruud:
"Mannen denken met hun pik. Bij vrouwen is het zo dat ze eerst met hun hoofd denken, dit zakt dan langzaam naarbeneden naar hun buik. Daarna zakt het tot dit punt" (hij wijst naar het schaamgedeelte)"
""Veronica breekt geen regels , we maken de regels immers zelf""
Rob
'Dan kan ik relaxed mijn kleren organizen'
Ruud tegen Maurice:
"Doe jij dat veel..., nadenken?"
Ruud over de discussie-stelling na het eten:
"Ik vind deze stelling erg eenzijdig"
Weer Ruud tegen Maurice:
"We zijn bijna op de helft man, potverdikkie zeg..., dat is 50 procent."
quote:
op 11-06-1999 om 02:38 PM schreef Danny het volgende:
De mooiste tot nu toe:Anouk tegen Ruud:
"Je moeder is natuurlijk Jezus"
Danny, je hebt altijd gelijk, behalve nu
Het was inderdaad leuk, maar je schrijft het verkeerd. Anouk zei duidelijk hoorbaar: 'Je moeder is natuurlijk je zus'. Da's gewoon een verstandige opmerking van onze studente die na paar uurtjes met Ruud begreep wat inteelt in de praktijk oplevert. Het schijnt relatief veel voor te komen in Brabant en na het zien van de special over Ruud's familie schaar ik me geheel achter Anouk's scherpe waarneming.
"Where's Ruud"
en spreek Ruud uit als rude...
oooh, het moet toch ook niet gekker worden!
De spanningen lopen hoog op!
Willem in de dagboekkamer namens Anouk: Karin is de moeder, ik ben de vader, maurice is de onderhoudsman, Ruud de gezellige oom, Bart de stoere broer en ik (Anoukie)het jongere zusje.
(zo ongeveer dan!)
bye bye
Ook grappig: Bianca op 1 van haar laatste dagen in het huis (snik) bij het kaartjes uitdelen-spel tegen Bart: "Ik vind het jammer dat je je zo slecht inleeft in de gevoelens van anderen." (of iets van die strekking)
waarna Bart:"Ik heb er geen last van..."
Bianca: "Ik heb maandag even gekeken, maar ik vond het echt saai."
Bart: "Ja, weet ik veel hoe de psychologie bij een kip werkt."
Martin: "Met de groep hebben we tegen Bianca gezegd dat we vonden dat ze teveel met de camera’s bezig was. De opmerking werd goed door haar ontvangen. Ze beloofde dat ze er rekening mee zou houden. Volgens mij is dit alleen niet gebeurd."
Cyrill: "Helemaal alleen zijn, jezelf bezig houden, vind ik heel moeilijk."
Ruud: "Ik ga soms alleen op vakantie, als je alleen bent, ben je toch niet alleen, er komen altijd mensen op je af."
Anouk: "Ik zou het jammer vinden als een ander eruit moest ten koste van mij..." ???
Bianca: Mooi voorbeeld. Vanochtend, wat doe je, uit zelfbescherming kom jij al binnen. Nu heb ik je een beetje leren kennen dus dan heb ik zoiets van ho eens effe, maar toen had ik gelijk zoiets van dan loop ik effe naar buiten, want er wordt weer vanalles gedumpt hier en ik kan er helemaal niks mee. En dat heb jij wel vaker. Het is de toon die de muziek maakt, en de toon was op dat moment kut. Eigenlijk stoot je iemand af. Van bééng! Maar eigenlijk moet je het gaan omdraaien.
Sebien: Maar da was omdat jai dat tegen mai zai. En ik bedóelde het ook echt zoals ik het zai.
Mona: Ik heb 'r nooit zo'n moeite mee als ik een tijd niks doe. Ik heb thaas ook wel eens een periode dat ik gewoon geen zin heb. Dat hebben meer frouwen.
Willem: Altijd zorgen dat de furrel er, op schaal, presentatief bij ligt.
Ruud: Zeg Moeries, zo'n eh, stoppelbaardje, staat best wel goed bij jou hè?
Moeries: Ja. Alleen beetje rot dat ik geen snor heb. Lijk ik net op Chriet Titulaer
En als laatste Daphe D/K (?) in de Veronicagids:
Het is heel bevrijdend om te leren dat je uiterlijk en je innerlijk totaal niets met elkaar te maken hebben (????)
quote:
op 11-08-1999 om 10:31 PM schreef Darkthorn het volgende:
Sorry bijna rechtstreeks uit Hedenlands (met dank aan Jan Kuitnbrouwer).Bianca: Mooi voorbeeld. Vanochtend, wat doe je, uit zelfbescherming kom jij al binnen. Nu heb ik je een beetje leren kennen dus dan heb ik zoiets van ho eens effe, maar toen had ik gelijk zoiets van dan loop ik effe naar buiten, want er wordt weer vanalles gedumpt hier en ik kan er helemaal niks mee. En dat heb jij wel vaker. Het is de toon die de muziek maakt, en de toon was op dat moment kut. Eigenlijk stoot je iemand af. Van bééng! Maar eigenlijk moet je het gaan omdraaien.
Sebien: Maar da was omdat jai dat tegen mai zai. En ik bedóelde het ook echt zoals ik het zai.
Mona: Ik heb 'r nooit zo'n moeite mee als ik een tijd niks doe. Ik heb thaas ook wel eens een periode dat ik gewoon geen zin heb. Dat hebben meer frouwen.
Willem: Altijd zorgen dat de furrel er, op schaal, presentatief bij ligt.
Ruud: Zeg Moeries, zo'n eh, stoppelbaardje, staat best wel goed bij jou hè?
Moeries: Ja. Alleen beetje rot dat ik geen snor heb. Lijk ik net op Chriet Titulaer
En als laatste Daphe D/K (?) in de Veronicagids:
Het is heel bevrijdend om te leren dat je uiterlijk en je innerlijk totaal niets met elkaar te maken hebben (????)
Sorry, moet natuurlijk zijn Kuitenbrouwer, me weer te veel laten meeslepen door het dialect van Willem
quote:
op 11-08-1999 om 10:33 PM schreef Darkthorn het volgende:
Sorry, moet natuurlijk zijn Kuitenbrouwer, me weer te veel laten meeslepen door het dialect van Willem
Excuses, dubbele plaatsing, verkeerd geklikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |