zoals de hartchirurg zei "hier klopt iets niet"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt?
Het hart van een dooie
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat MaJo in een scheur ligt als ze dit straks gewoon thuis weer leest
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ik voel dat aan
En nu er een nieuwe oma is gearriveerd () gaat deze naar bed
Opa is laat dus die laat zichzelf er maar in
Hoezo. Ziet die er zo oud uit? Of zo jong?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal![]()
Heb gelukkig tijdens de raadsvergadering niet gechecked, dat was niet goed gegaan
Trouwens over leeftijd gesproken, hoe oud is TradeMarkie? Dat vroeg ik me na Pinkpop opeens af![]()
Haha ja die stam. Echt grappig. Helemaal geverfd en allemaal met die pijl en boog naar "duivel in de lucht" kijken en schietenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef Supersheep het volgende:
De foto van die Indianenstam in Brazilië die vorige week in het nieuws was is uitvergroot:
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet gezien, hij mij welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo. Ziet die er zo oud uit? Of zo jong?
Also, also, ALSO!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, hij mij wel
Nee omdat ik altijd dacht dat hij in de 30 was maar ging twijfelen omdat hij naar Pinkpop ging. Niet dat dat niet kan als je 30 bent
Ik snap het nietquote:
*kwartje valt*quote:
Hans Teeuwen...en dan met zwaar duits accentquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik luister nu naar Patrick Watson die op Pinkpop stond. Sommige nummers zijn mij iets te "kunstzinnig" maar er zitten lekkeren nummers bij zeg
Heel gek, ik wist nooit wie dat was. Dus op PP gezien en mijn broer zegt: ja, dat is van dat éne nummer joh. Ik kon me er niets bij voorstellen. Maar toen hoorde ik 1 noot en ik dacht: shit, ja! Ik ken trouwens 2 of 3 nummers van haar, heel bekendquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Ik luister nu Amy McDonald, dat klinkt ook wel tof
Whehehe je mag sowieso geen sex voor de wedstijdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg trouwens net een smsje van mijndat ie bij mij thuis is en of ie kan blijven slapen. Nu baal ik dat ik daar niet ben
Welk nummer is dat dan? Ik zie ook allemaal mensen schrijven dat ze bekend is en een nummer 1 hit had ofzo? Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel gek, ik wist nooit wie dat was. Dus op PP gezien en mijn broer zegt: ja, dat is van dat éne nummer joh. Ik kon me er niets bij voorstellen. Maar toen hoorde ik 1 noot en ik dacht: shit, ja! Ik ken trouwens 2 of 3 nummers van haar, heel bekendOok goed inderdaad.
The Great Escape van Patrick Watson is mooi.
Is jazz dan een wedstrijd?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe je mag sowieso geen sex voor de wedstijd
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg trouwens net een smsje van mijndat ie bij mij thuis is en of ie kan blijven slapen. Nu baal ik dat ik daar niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |