Dat is waarschijnlijk niet de bedoeling maar dat gebeurt wel als ze eenmaal bij de visagie zit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar misschien is het wel een rolletje van drie seconden. Dat bijvoorbeeld Linda de Mol in haar SUV/Porsche/whatevah over de straat scheurt en Nadia steekt dan net over en dan zie je de hertenogen van Nadia groter worden en dan KLABAM en toen was Nadia dood.
Zou toch best kunnen!
Shit, ze heeft een heus script.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
Ze gaat de vrouw van een consul spelen en gaat ruzie met iedereen krijgen.
Ben benieuwd of ze nu ook steeds in de camera gaat kijken.
Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik dat programma WIL zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar misschien is het wel een rolletje van drie seconden. Dat bijvoorbeeld Linda de Mol in haar SUV/Porsche/whatevah over de straat scheurt en Nadia steekt dan net over en dan zie je de hertenogen van Nadia groter worden en dan KLABAM en toen was Nadia dood.
Zou toch best kunnen!
En dan net zo'n freak accident als in The Crow, met Brandon, de zoon van Bruce Lee. Dat het eigenlijk nep moest zijn, maar geheel perongeloos voor het echie is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef PeterNB het volgende:
Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik dat programma WIL zien
Is Tipi niet dood?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:23 schreef easy-going het volgende:
Ik hoop dan maar dat ze ruzie krijgt met Tipi Wan (of is zij er al uit? dat weet ik eigenlijk niet meer), die weet er wel raad mee
De laatste film die ik gezien heb was E.T. (en dan de versie waarin ze nog wapensquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
The Crow, met Brandon, de zoon van Bruce Lee.
Ik heb geluk, keek het al zeldenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee He! Niet zij. Ik vind/vond het zo'n leuk programma! Als zij erin komt dus niet meer! Ik mag hopen dat het maar een gastrolletje is.
Ik heb even terug zitten zoeken, maar Tipi is Baby Remi aan het ontvoeren, en dokter Rossi was ook op weg naar de luchthaven.quote:
Ach vriendinnetje van me dochtertje speelt het dochtertje Vlinder van suzan visser *Anouk*, kan wel effe vragen of ze nadia een flinke schop wil verkopen grappenderwijs!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb geluk, keek het al zeldenmaar die Nadia kan weleens een heel grappige rol neerzetten, ze hoeft alleen zichzelf te wezen en we liggen al in een deuk.
(dit was mijn positieve benadering)
Kijk, dat zijn strakke aktie's, meld even of het plan doorgaat!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach vriendinnetje van me dochtertje speelt het dochtertje van suzan visser, kan wel effe vragen of ze nadia een flinke schop wil verkopen grappenderwijs!
Je moet er blijkbaar van houden. Net als van orgaanvlees.quote:
Maar ja, wie is er gekker hè?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet er blijkbaar van houden. Net als van orgaanvlees.
Hou op met je interesting. Ze maakt mijn programma kapot!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:10 schreef Huubdgk het volgende:
hmmm interesting........
maar 538 komt wel eens vaker met iets te prematuur nieuws
nou ja, misschien heeft ze bijrol zonder tekst?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou op met je interesting. Ze maakt mijn programma kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |