Volgens mij heb ik Michiel ook wel eens Heineken zien drinken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
Hebben ze bij 3FM eindelijk door wat echt bier is?
Het enige voordeel is dat je maar 1 nummer gemist hebtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Alphabeat LIVE
Heb alleen wel Killers gemist omdat ik onder de douche stond...
Dat hebben ze meestal in de studio. Maar gezien Michiel's reacties op Grolsch, gok ik dat ie nog een echte oosterling is als het op bier aankomtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Michiel ook wel eens Heineken zien drinken.
Zou inderdaad heel goed kunnen gezien zijn reactie.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef Marc63 het volgende:
Dat hebben ze meestal in de studio. Maar gezien Michiel's reacties op Grolsch, gok ik dat ie nog een echte oosterling is als het op bier aankomt
Ik vind die van Bob Fosko best leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
Ah... ik krijg dus nog steeds uitslag van EK/WK-platen.
http://www.q-music.nl/page/hetgeluidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Iemand gehoord wat het geluid was op @-music? schijnt vanavond geraden te zijn.
Thanks! net het fragment gehoord maar knap geraden hoor..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
http://www.q-music.nl/page/hetgeluid
Het sluiten van een pak hagelslag dus.
Nope want ze hebben nog steeds geen Dommelsch, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Hoegaarden oid van InBevquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hebben ze bij 3FM eindelijk door wat echt bier is?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef DaMook het volgende:
Avond. Leuke stelling vandaag, apple versus windows. Ik ben uiteraard voor apple
. En in dit topic alleen al een aantal met mij
.
Ik vanaf mijn imac (zelden ben ik er trouwens vanaf mijn iphonequote:
Ik af en toequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vanaf mijn imac (zelden ben ik er trouwens vanaf mijn iphone) .
Dat zou ik nooit geraden hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! net het fragment gehoord maar knap geraden hoor..
Leuk het nerd geklets op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |