Volgens mij post je meer 'ik ga ervandoor'-berichten dan normale berichten.quote:
Ja, vandaag wel, stiekem stukkie Rick van V teruggeluisterd, ben nog op boodschap geweest..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij post je meer 'ik ga ervandoor'-berichten dan normale berichten.
Althans, zo lijkt het.
Oh zo! helaas net gemistquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel leefde zich uit met de *poing* SMS! *poing* Krabbel! *poing* Mail!
Ik dacht al...ik zit hier een beetje duf te wezen (pinkpop...nog steeds, en het onweer van vannacht ook trouwens)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel leefde zich uit met de *poing* SMS! *poing* Krabbel! *poing* Mail!
Wie is er nou niet duf met dit weer? Ik denk dat dufheid er ook voor gezorgd heeft dat Michiel de *poings* door elkaar haalde.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik dacht al...ik zit hier een beetje duf te wezen (pinkpop...nog steeds, en het onweer van vannacht ook trouwens)
Michiel zit waarschijnlijk nog steeds vol van de pannekoeken, kibbeling, wraps, patat, enz.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie is er nou niet duf met dit weer? Ik denk dat dufheid er ook voor gezorgd heeft dat Michiel de *poings* door elkaar haalde.
Hij heeft geen kibbeling gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel zit waarschijnlijk nog steeds vol van de pannekoeken, kibbeling, wraps, patat, enz.
Mja, zoveel verschillende etenswaren ga ik ook niet onthouden...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kibbeling gehad
En ik vraag me af hoeveel hij daadwerkelijk gegeten heeft. Hij was zo gul tegenover zijn mede Pinkpopgangers
Hij ging wel naar de kibbeling-kraam, maar koos daar toch voor de calamariquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zoveel verschillende etenswaren ga ik ook niet onthouden...
Ik had wel onthouden dat 'ie geen shoarma heeft geproefd, dat vond ik al heel wat van mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |