Gezien de poll op zn hyves denk ik dat het wel eens heel erg waar kan zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm. Ben benieuwd wat er van waar is.
http://dolfjansen.hyves.nl/quote:Moet radio 3 fm's programma 'Leuk is Anders' uit de lucht gehaald worden?
- Welk programma? Leuk is wat? Radio? Wat izzz dat?
- Geen idee, luister nooit!
- Programma niet, Dolf wel
- Dolf niet, programma wel
- NEEEEEEeeee ' Leuk is anders moet blijven' want is waanzinnig leuk!
nee, het was de enige keer dat ik vroeg naar de uni moestquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:07 schreef Resco het volgende:
[..]
Jij wel ja, heb je zomervakantie moet k er nog om zessen uit
Wel opletten, hij zei dat ze van Oasis al eens geroepen hebben dat ze beter zijn dan de Beatles.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef silverx het volgende:
"Oasis is hetzelfde als de Beatles".
Rabbering, hou je kop, please.
Twijfel tussen 1 en 3.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef borisz het volgende:
De week gaat dwars door midden! Woensdag = Hakkuhdag in RabRadio! Welk nummer geeft jou die extra adrenaline?
Pary Animals - Aquarius
Technohead - I wanna be a hippy
DJ Paul Elstak - Luv U more
uuhhhm dan is eigenlijk alleen Ekstra weekend over als programma zijnde met een grappige ondertoon.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de poll op zn hyves denk ik dat het wel eens heel erg waar kan zijn.
[..]
http://dolfjansen.hyves.nl/
Ik mis nog de optie: Programma wel en Dolf ook.
Echt? O, dan denk ik te negatief over Rabberingquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel opletten, hij zei dat ze van Oasis al eens geroepen hebben dat ze beter zijn dan de Beatles.
Ik vind Stenders Eetvermaak veel grappiger dan Leuk is Anders.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm dan is eigenlijk alleen Ekstra weekend over als programma zijnde met een grappige ondertoon.
Soms hebben ze ook Dune en Nakatomiquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef silverx het volgende:
Is die In-Je-Dip-Tip op woensdag ook wel eens zonder deze drie acts?
Altijd, Aquaruisquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef borisz het volgende:
De week gaat dwars door midden! Woensdag = Hakkuhdag in RabRadio! Welk nummer geeft jou die extra adrenaline?
Pary Animals - Aquarius
Technohead - I wanna be a hippy
DJ Paul Elstak - Luv U more
De beat in de plaat is zoooooooo vet ! maar Luv U More is zo'n lekkere meezing plaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Altijd, Aquaruis [ afbeelding ].
Beter wordt het niet.
.
Luv U More is leuk, maar haaaaaaaalt het niet bij Aquarius.
* on_air is Aquarius.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De beat in de plaat is zoooooooo vet ! maar Luv U More is zo'n lekkere meezing plaat
De beat is de standaard plopbassdrum die iedereen in de happy-house-scene gebruikte.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Altijd, Aquaruis [ afbeelding ].
Beter wordt het niet.
.
Luv U More is leuk, maar haaaaaaaalt het niet bij Aquarius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |