abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:45:00 #1
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216174
ok persoonlijke mening
ik vind dat ruud moet blijven omdat hij de meest verstandige man is tussen de bewoners
hij weet wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer hij het bst kan bemiddelen en hoe als er ruzie is.
( sabine die dacht dat het een komplot was tegen bart en haar, ruud lostte dat perfect op)
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_216175
Je hebt niks te 'vinden', wie het spel het beste speelt blijft over (al werkt VOO wel erg verstorend met die steeds veranderende spelregels).

Ik denk nog steeds dat Ruud en Willem overblijven. Willem wint uiteindelijk omdat Ruud te vroeg is gepiekt en het publiek hem tegen nieuwjaar helemaal beu is.

zaterdag 6 november 1999 @ 14:08:00 #3
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216176
nou das dan duidelijk he
  zaterdag 6 november 1999 @ 14:43:00 #4
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_216177
Bart gaat overwinnen,
Ruud zijn seksisme gaat iedereen de keel uithangen en willem (de 3e van de laatste 3)
kan af en toe zijn opvliegende karakter niet meer verstoppen...

I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_216178
Ik had het in het begin ook niet gedacht maar het is me nu wel duidelijk. Bart heeft het meeste mee moeten maken (Sabine e.d.), zet zich altijd 200% in voor de weekopdrachten,is overal goed in is de lekkerste.. en gedraagt zich relaxed etc. etc. Bart gaat winnen!
Greetz Tina

pi_216179
Om het maar even zoals Bart en Mona te doen:

Wat ik denk:
Willem
Willem is waarschijnlijk de ideale schoonzoon en een sportieve voetbalmaat, maar is mij té gladjes....

Wat ik hoop:
Karin
Karin heeft mijn hart gestolen. De "Moeder de Gans" van het spul, de begrijpende kloek, haar humor en haar stille verdriet..

"Maar wie ben ik om dit te denken?"

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_216180
Wat ik denk: Willem

Wat ik hoop: bartje!

pi_216181
Inderdaad een goede opzet Barbarella:

Wie het hoopt: Karin
Wie het denkt: Willem
Wie ervan droomt: Maurice

Wat ik hoop: Dat Ruud het niet wordt
Wat ik denk: Ruud
Wie ik het gun: Bart

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_216182
(vriendin van Geline):

Bij de laatste drie zitten denk ik
Bart, Karin en Ruud. Simpel omdat ze gewoon tof en spontaan zijn. Gewoon lekker simpel, geen gedoe en fake! Helemaal hunzelf, lekker puur.
Maar goed, de echte winnaar, ik heb eigenlijk geen idee. Maarreh...ik weet zeker dat dat NOOIT één van die nieuwe wijfjes is!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 09:56:00 #10
862 Arcee
Look closer
pi_216183
Laatste 3: Karin en Ruud sowieso. Als derde Willem of Bart. Ik denk dat de bewoners eerder Bart zullen nomineren, dus ik hou 't op Willem. Dus laatste 3: Karin, Ruud en Willem.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 7 november 1999 @ 10:06:00 #11
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216184
Totdat hij me persoonlijk heeft afgewezen blijf ik erover doorgaan

ik hoop, ik droom ,ik wil dat Danny en ik samen overblijven

zondag 7 november 1999 @ 14:16:00 #12
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216185
sorrie bep
verkeerde topic }:0
  zondag 7 november 1999 @ 14:37:00 #13
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_216186
Ze wandelen toch met zijn drietjes naar buiten op de 31ste december?

Ik denk dat Willem, Ruud en Karin overblijven. Willem is onmisbaar voor iedereen, hij is de enige die normaal kookt en daarom zal niemand het hart hebben hem er eerder uit te mikken dan strikt noodzakelijk (Erst dass Fressen und dan die Moral) . Karin treedt op als Herberg moeder, dus die blijft ook wel. En dan Ruud...., die heeft zo'n dikke cult status bereikt dat hij
het ongetwijfeld met gemak gaat winnen. En wat mij betreft terecht. Hij is volgens mij de meest natuurlijke en door zijn levenswijsheid en onverstoorbaarheid een maatje voor iedere bewoner van Villa BB.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

zondag 7 november 1999 @ 15:02:00 #14
1201 tina
Fok!Member
pi_216187
Zoals ik eerder al zei Bart gaat winnen! Dat hoop ik tenminste. hij blijft over met Ruud en Willem. Karin wil voor sinterklaas thuis zijn (zie uitzending een van de eerste weken)
dus.
Van mij mogen Ruud, Willem en Bart het geld ook wel met z'n drieen delen. Maar ja dat zeg ik nu, wij zijn pas op de helft...
Greetz Tina

pi_216188
Dit is geloof ik al de derde keer dat er zo'n topic wordt opgezet maar dat geeft niet. Meningen veranderen.
Ik wil dat Bart wint, maar als Ruud wint is het geen ramp.
  zondag 7 november 1999 @ 15:07:00 #16
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_216189
Oke, Ik hoop dat Bart zal winnen, die zijkt niet en doet ook niet nep-aardig tegen mensen die hij niet mag. Als Bart niet wint mag Ruud van mij ook best winnen. (maar niet die enge willem of die achterbakse karin).

Ik denk overigens dat, met de snelheid waarmee veronica nieuwe bewoners plaatst, de uiteindelijke winnaar nu nog niet eens in het huis zit!

Ik vind Willem eng, jij ook?
  zondag 7 november 1999 @ 15:22:00 #17
1602 Fransie
blue is not red
pi_216190
Bart zal winnen!!
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_216191
Ik denk:Willem.........
Die is de laatste tijd echt een beetje omgeslagen.......Ze laten nu veel meer leuke dingen van hem zien.....

Ruud vind ik echt een vies mannetje......Een rare kerel.......

C.Hemink...........
pi_216192
Ik ben redelijk zeker dat Bart en Ruud 2 van de 3 overblijvers zijn. Nummer 3 zal of Karin of Willem zijn.
Ik hoop Karin hoewel zij niet mijn favoriet is vind ik haar beter dan die enge Willem, want hoewel Ruud altijd over seks praat ben ik ervan overtuigd dat Willem de echte vieze man is en nog een gemene ook.

De winnaar? Ik denk Bart

zondag 7 november 1999 @ 15:55:00 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_216193
Wie blijven er tot het eind!
Bart, Ruud en Willem.
Bart wint!
  zondag 7 november 1999 @ 15:57:00 #21
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_216194
Pino, helemaal met jou eens!
Gewoon lekker
  † In Memoriam † zondag 7 november 1999 @ 17:05:00 #22
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_216195
Ik hoop dat Bart er niet bijzit.
Het lijkt of hij een militaire campange uitvoert die hem naar het einddoel moet brengen, alleen hij kan maar niet zijn antipathieen voor zich houden; zijn voortdurende hatelijke commentaren op alles wat Bianca zie vond ik behoorlijk irritant. In een andere topic is al opgemerkt dat het erg opvallend is hoe hij met Muarice optrekt. De niet stem van Maurice kan net de beslissende stem zijn waardoor Bartje mag blijven, echt heel slim.
Bovendien het zou mij niet verbazen dat er op het eind er toch nog twee extra bij zijn voor een troostprijsje, want met 5 werd al erg saai.
Wat mij betreft Ruud (V is hem weer iets meer als bijna mens aan het laten zien), Willem (wees lief voor de kok , puur eigdn balang) en Karin (iedereen heeft een band met haar).
The future is after you
  † In Memoriam † zondag 7 november 1999 @ 17:09:00 #23
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_216196
quote:
op 11-07-1999 om 05:05 PM schreef otaku-san het volgende:
Ik hoop dat Bart er niet bijzit.
Het lijkt of hij een militaire campagne uitvoert die hem naar het einddoel moet brengen, alleen hij kan maar niet zijn antipathieen voor zich houden; zijn voortdurende hatelijke commentaren op alles wat Bianca zei vond ik behoorlijk irritant. In een andere topic is al opgemerkt dat het erg opvallend is hoe hij met Maurice optrekt. De niet stem van Maurice kan net de beslissende stem zijn waardoor Bartje mag blijven, echt heel slim.
Bovendien het zou mij niet verbazen dat er op het eind toch nog twee extra bij zijn voor een troostprijsje, want met 5 werd al erg saai.
Wat mij betreft Ruud (V is hem weer iets meer als bijna mens aan het laten zien), Willem (wees lief voor de kok , puur eigen belang) en Karin (iedereen heeft een band met haar).

The future is after you
  zondag 7 november 1999 @ 17:14:00 #24
1169 BigDick
size DOES matter
pi_216197
Vraagstelling moet anders!

Vergeet niet dat op het moment dat er nog vier bewoners in het huis zitten er TWEE genomineerd moeten worden door de bewoners. Er vanuit gaand dat de laatste vier Karin, Bart, Ruud en Willem zijn, wie worden er dan genomineerd en wie gooit het publiek eruit? Grote kans dat willem en ruud samenspannen en op de overige twee stemmen. Bartje en Kaartje - als ze slim zijn - doen het zelfde.
Dat zou beteken dat ALLE VIER de overgebleven bewoners genomineerd zijn. Wie wordt weggestemd?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zondag 7 november 1999 @ 17:18:00 #25
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216198
daar is over nagedacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')