Ik denk nog steeds dat Ruud en Willem overblijven. Willem wint uiteindelijk omdat Ruud te vroeg is gepiekt en het publiek hem tegen nieuwjaar helemaal beu is.
Wat ik denk:
Willem
Willem is waarschijnlijk de ideale schoonzoon en een sportieve voetbalmaat, maar is mij té gladjes....
Wat ik hoop:
Karin
Karin heeft mijn hart gestolen. De "Moeder de Gans" van het spul, de begrijpende kloek, haar humor en haar stille verdriet..
"Maar wie ben ik om dit te denken?"
Wie het hoopt: Karin
Wie het denkt: Willem
Wie ervan droomt: Maurice
Wat ik hoop: Dat Ruud het niet wordt
Wat ik denk: Ruud
Wie ik het gun: Bart
Bij de laatste drie zitten denk ik
Bart, Karin en Ruud. Simpel omdat ze gewoon tof en spontaan zijn. Gewoon lekker simpel, geen gedoe en fake! Helemaal hunzelf, lekker puur.
Maar goed, de echte winnaar, ik heb eigenlijk geen idee. Maarreh...ik weet zeker dat dat NOOIT één van die nieuwe wijfjes is!
ik hoop, ik droom ,ik wil dat Danny en ik samen overblijven
Ik denk dat Willem, Ruud en Karin overblijven. Willem is onmisbaar voor iedereen, hij is de enige die normaal kookt en daarom zal niemand het hart hebben hem er eerder uit te mikken dan strikt noodzakelijk (Erst dass Fressen und dan die Moral) . Karin treedt op als Herberg moeder, dus die blijft ook wel. En dan Ruud...., die heeft zo'n dikke cult status bereikt dat hij
het ongetwijfeld met gemak gaat winnen. En wat mij betreft terecht. Hij is volgens mij de meest natuurlijke en door zijn levenswijsheid en onverstoorbaarheid een maatje voor iedere bewoner van Villa BB.
Ik denk overigens dat, met de snelheid waarmee veronica nieuwe bewoners plaatst, de uiteindelijke winnaar nu nog niet eens in het huis zit!
Ruud vind ik echt een vies mannetje......Een rare kerel.......
De winnaar? Ik denk Bart
quote:
op 11-07-1999 om 05:05 PM schreef otaku-san het volgende:
Ik hoop dat Bart er niet bijzit.
Het lijkt of hij een militaire campagne uitvoert die hem naar het einddoel moet brengen, alleen hij kan maar niet zijn antipathieen voor zich houden; zijn voortdurende hatelijke commentaren op alles watBianca zei vond ik behoorlijk irritant. In een andere topic is al opgemerkt dat het erg opvallend is hoe hij met Maurice optrekt. De niet stem van Maurice kan net de beslissende stem zijn waardoor Bartje mag blijven, echt heel slim.
Bovendien het zou mij niet verbazen dat er op het eind toch nog twee extra bij zijn voor een troostprijsje, want met 5 werd al erg saai.
Wat mij betreft Ruud (V is hem weer iets meer als bijna mens aan het laten zien), Willem (wees lief voor de kok , puur eigen belang) en Karin (iedereen heeft een band met haar).
Vergeet niet dat op het moment dat er nog vier bewoners in het huis zitten er TWEE genomineerd moeten worden door de bewoners. Er vanuit gaand dat de laatste vier Karin, Bart, Ruud en Willem zijn, wie worden er dan genomineerd en wie gooit het publiek eruit? Grote kans dat willem en ruud samenspannen en op de overige twee stemmen. Bartje en Kaartje - als ze slim zijn - doen het zelfde.
Dat zou beteken dat ALLE VIER de overgebleven bewoners genomineerd zijn. Wie wordt weggestemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |