Bron?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Bestuur van businessclub is opgestapt. Reden is me onbekend, maar te maken hebben met de betweterigheid van de heer Woerts.
Denk niet dat het met de verbouwing van doen heeft..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat moet ik hiervan denken dan? Zal het met de verbouwing te maken hebben? Ik vind het erg vaag.
Hij komt vanzelf wel.quote:Feyenoord verhoogt bod op Vlemmings opnieuw
Feyenoord blijft pogingen ondernemen om assistent-trainer Leon Vlemmings nog voor de aanstaande arbitragezaak los te weken van NAC. De Rotterdamse club deed onlangs een bod dat rond de 3,5 ton ligt.
NAC neemt ook met dat bedrag echter geen genoegen. De Bredase club denkt meer te kunnen vangen voor Vlemmings, die halverwege het voorbije seizoen voor vijf jaar bijtekende.
De arbitragezaak die Vlemmings heeft aangespannen, dient op 23 juni. Aanvankelijk was het de bedoeling dat de zaak deze week voor zou komen. De jurist van Vlemmings, mr. Vilé, is echter verhinderd. Tot die tijd doet er van NAC niemand uitlatingen over de kwestie.
De geruchten dat Raymond Libregts, momenteel als assistent actief bij FC Groningen, de mogelijke vervanger wordt van Leon Vlemmings doet de nieuwe NAC-coach Robert Maaskant evenwel af als 'onzin'. Eerder werkte Libregts als tweede man bij RBC Roosendaal en Go Ahead Eagles.
Zal de echte reden binnenkort wel horen maar met die verbouwing is ook van alles te doen (geweest). Ze willen namelijk het aantal business seats uitbreiden maar daar is in het maasgebouw geen ruimte voor (je moet die mensen immers ook kunnen ontvangen en dergelijke). Probleem is dat er van de barndweer niet meer mensen in het Maasgebouw mogen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat het met de verbouwing van doen heeft..
En ook niet hiermee:
[..]
Hij komt vanzelf wel.
Dat is inderdaad gekloot, maar het lijkt me niet dat om zoiets futiels het bestuur opstapt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zal de echte reden binnenkort wel horen maar met die verbouwing is ook van alles te doen (geweest). Ze willen namelijk het aantal business seats uitbreiden maar daar is in het maasgebouw geen ruimte voor (je moet die mensen immers ook kunnen ontvangen en dergelijke). Probleem is dat er van de barndweer niet meer mensen in het Maasgebouw mogen.
Dus moeten ze nu weer een extra ruimte gaan inrichten om die extra mensen te huisvesten (ik hoorde dat Plan@Office weg zou gaan uit dat pandje en dat ze daar dan die mensen neer zouden zetten maar erg optimaal is dat natuurijk niet, daarom worden het ook geen business seats geloof ik maar krijgt het een andere naam. Gedoe in ieder geval
Niet zo maar een natuurlijk. Hij is echt goed en precies hetgeen wat Feijenoord nodig heeft.quote:
Dat kan ik helemaal niet beoordelen, hoe kan jij dat wel?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo maar een natuurlijk. Hij is echt goed en precies hetgeen wat Feijenoord nodig heeft.
Dus toch wel.quote:Voorbereidingen op Feest van de Eeuw in volle gang
Datum: 11-06-2008 Bron: Feyenoord.nl
De Jubileumdag staat voor de deur, maar Feyenoord is ook druk bezig met een ander groot jubileumevenement. De voorbereidingen voor het Feest van de Eeuw zijn in volle gang. Het feest wordt georganiseerd op 6 september aanstaande, maar werpt deze maand zijn schaduw al vooruit.
Zo start op woensdag 11 juni de kaartverkoop. Op die dag start ook de stemming over het programma dat volledig door de supporters zal worden bepaald.
Via Feyenoord.nl, AD Rotterdams Dagblad en Maasstad Weekbladen kan er per 11 juni gestemd worden op 25 historische momenten. Uit deze stemming wordt een top elf samengesteld die tijdens het Feest van de Eeuw wordt opgevoerd. Supporters met een gouden Jubileumpakket hoeven overigens op 11 juni geen kaart te kopen. Zij worden binnenkort met een brief geïnformeerd over de aanvraag van hun kaart.
De show begint 6 september om 20:00 uur ’s avonds. In een eerder stadium stond de avond gepland in december, maar daar is om een aantal redenen vanaf geweken. Het competitieschema speelt hierin een belangrijke rol. Maar ook het feit dat een vijftal Rotterdamse zakenmensen met een Feyenoord-hart, de club heeft aangeboden garant te staan, zodat dit eeuwfeest zonder twijfel doorgang zal hebben.
Tijdens het Feest van de Eeuw wordt nog eenmaal teruggeblikt op de hoogtepunten uit de clubhistorie. Honderd jaar Feyenoord in honderd minuten geeft de supporters de gelegenheid om vele hoogtepunten nog een keer live te beleven of voor het eerst mee te maken. Gebeurtenissen die men kent van verhalen, foto’s en beelden die live voorbij trekken. Talloze Feyenoord-iconen zullen hun opwachting maken tijdens het Feest van de Eeuw en uiteraard zal de huidige selectie niet ontbreken.
Een groots, grandioos spektakelstuk dat past bij een club met unieke supporters. En dat allemaal in een fantastische sfeer; een volle Kuip. Zowel de huidige selectie als oud-spelers en trainers zullen een hoofdrol spelen, ondersteunt door bekende artiesten. Dit alles zal zich afspelen op een gigantisch podium met mega videoschermen waarop alle onderdelen van het Feest van de Eeuw door iedereen in De Kuip perfect te volgen zullen zijn.
Voor gezinnen geldt een speciaal tarief. Klik hier voor meer informatie.
FR-Forum.nl: Link
Gewoon zijn CV erbij halen en bedenken wat wij nodig hebben. En ik denk dat hij puur vanwege zijn visie op voetbal en coaching wordt gehaald: http://www.voetbalcoaching.nl.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet beoordelen, hoe kan jij dat wel?
Leuke site om even op rond te kijken inderdaad. Veel positieve referenties ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon zijn CV erbij halen en bedenken wat wij nodig hebben. En ik denk dat hij puur vanwege zijn visie op voetbal en coaching wordt gehaald: http://www.voetbalcoaching.nl.
Of het zoites futiels is moeten we dus nog maar afwachten. Die gasten van het bestuur zijn bij het minste of geringste op hun pik getrapt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gekloot, maar het lijkt me niet dat om zoiets futiels het bestuur opstapt.
Ben benieuwd wie het dan gaat worden.quote:Beschermde status Feyenoord bij UEFA Cup
11 juni 2008
Feyenoord heeft een beschermde status bij de loting van het UEFA Cup toernooi.
De Rotterdammers zijn in de hoogst genoteerde groep geplaatst. Hierdoor ontloopt Feyenoord sterke ploegen als AC Milan, HSV, Tottenham Hotspur en Valencia en krijgt het waarschijnlijk een zwakke tegenstander in de eerste ronde van de UEFA Cup.
Als Feyenoord die ronde overleeft komt het in de poulefase terecht.
Wie?quote:Show René Shuman op Feyenoord-jubileum
Gepubliceerd: vandaag 15:46
Update: vandaag 15:51
Zanger René Shuman is samen met zijn partner Angel-Eye gevraagd om een optreden te verzorgen op 6 september tijdens het honderdjarig jubileumfeest van Feyenoord. "We zijn door de organisatie speciaal gevraagd om met een grote band een rock-'n-rollshow te geven", vertelt de zanger enthousiast. "We laten voor deze gelegenheid zelfs in Amerika nieuwe arrangementen maken van bekende nummers."
Een aantal songs zal volgens Shuman zeker te horen zijn tijdens de show in het Rotterdamse voetbalstadion De Kuip. "Het Elvis Presley-nummer 'A little less conversation' is zo'n beetje de slogan van de club, dus die mag niet ontbreken", zegt René. "En ook doen we een speciale versie van 'Great balls of fire'."
Tijdens 'Het Feest van de Eeuw' wordt teruggeblikt op de hoogtepunten uit honderd jaar Feyenoord-geschiedenis. Talloze Feyenoord-iconen maken hun opwachting tijdens het feest. Ook oud-spelers en -trainers en de huidige Feyenoord-selectie zijn aanwezig. Welke artiesten er behalve René Shuman en Angel-Eye nog optreden, wordt binnenkort bekendgemaakt.
Beense heeft zware botten!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Nu nog die dikke pad van een Beense erbij, en het feest is compleet.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Jodenfeest?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Luis Pedro topscorer van A-junioren
Luis Pedro is uitgeroepen tot topscorer van de A-junioren in de eredivisie voor A-junioren. De jonge aanvaller van Feyenoord maakte afgelopen seizoen 17 treffers in de A1. Onlangs maakte Luis Pedro zijn debuut voor het eerste elftal in een oefenwedstrijd.
quote:Feyenoord-hooligans gaan vrijuit
Door TOBIAS DEN HARTOG
ROTTERDAM/ARNHEM - Feyenoord-hooligans die volgens justitie schuld hadden aan een supportersrel in Arnhem gaan tóch vrijuit.
FOTO ANP
Het Arnhemse Openbaar Ministerie wilde tien relschoppers achter de tralies krijgen, maar moest zien hoe zeven vermeende hooligans gisteren werden vrijgesproken. Slechts drie relschoppers kregen wel een straf. Zij mishandelden een 37-jarige Vitesse-supporter uit Duiven tijdens de rel tussen de supportersgroepen.
’Rotterdam, hooligans’ scanderend en gooiend met stoelen, tafels, bankjes en fietsen zou het tiental (negen Rotterdammers en één Delftenaar tussen de 17 en 37 jaar oud) op 23 februari door Arnhem zijn getrokken. De politie maakte bekend dat de maat vol was en lichtte het tiental van hun bed.
Zeven van de vermeende hooligans verlieten gisteren de rechtbank toch nog zonder straf. Camerabeelden waarop ze te zien zouden zijn, bleken slecht en dus geen bewijs. Van sommigen was zelfs niet aan te tonen dat ze die dag überhaupt in Arnhem waren.
Slechts een drietal is bestraft voor het mishandelen van de Vitesse-fan. Een 24-jarige Rotterdammer kreeg vijf maanden cel, waarvan twee voorwaardelijk. Twee medeplegers van 28 en 23 jaar oud, ook beiden uit Rotterdam, kregen lichtere straffen voor het plegen van geweld.
Advocaat Frank van Ardenne verdedigde een van de zeven mannen die de rechtbank zonder straf verliet. ,,Terecht. Want het bewijs was gewoon niet sterk.’’
De vrijspraak lijkt een nederlaag te betekenen voor de Arnhemse politie. Die verklaarde juist na de rel met Feyenoord-supporters de oorlog aan fans die hun vetes in de binnenstad uitvechten.
Het tiental was in Arnhem omdat ze in Almelo waren geweigerd bij de uitwedstrijd van hun club tegen Heracles.
Ja... ja.quote:Feyenoord-hooligans gaan vrijuit
Door TOBIAS DEN HARTOG
ROTTERDAM/ARNHEM - Feyenoord-hooligans die volgens justitie schuld hadden aan een supportersrel in Arnhem gaan tóch vrijuit.
FOTO ANP
Het Arnhemse Openbaar Ministerie wilde tien relschoppers achter de tralies krijgen, maar moest zien hoe zeven vermeende hooligans gisteren werden vrijgesproken. Slechts drie relschoppers kregen wel een straf. Zij mishandelden een 37-jarige Vitesse-supporter uit Duiven tijdens de rel tussen de supportersgroepen.
’Rotterdam, hooligans’ scanderend en gooiend met stoelen, tafels, bankjes en fietsen zou het tiental (negen Rotterdammers en één Delftenaar tussen de 17 en 37 jaar oud) op 23 februari door Arnhem zijn getrokken. De politie maakte bekend dat de maat vol was en lichtte het tiental van hun bed.
Zeven van de vermeende hooligans verlieten gisteren de rechtbank toch nog zonder straf. Camerabeelden waarop ze te zien zouden zijn, bleken slecht en dus geen bewijs. Van sommigen was zelfs niet aan te tonen dat ze die dag überhaupt in Arnhem waren.
Slechts een drietal is bestraft voor het mishandelen van de Vitesse-fan. Een 24-jarige Rotterdammer kreeg vijf maanden cel, waarvan twee voorwaardelijk. Twee medeplegers van 28 en 23 jaar oud, ook beiden uit Rotterdam, kregen lichtere straffen voor het plegen van geweld.
Advocaat Frank van Ardenne verdedigde een van de zeven mannen die de rechtbank zonder straf verliet. ,,Terecht. Want het bewijs was gewoon niet sterk.’’
De vrijspraak lijkt een nederlaag te betekenen voor de Arnhemse politie. Die verklaarde juist na de rel met Feyenoord-supporters de oorlog aan fans die hun vetes in de binnenstad uitvechten.
Het tiental was in Arnhem omdat ze in Almelo waren geweigerd bij de uitwedstrijd van hun club tegen Heracles.
quote:'Feyenoord doet bod op Falcao'
Volgens verschillende Argentijnse media heeft Feyenoord een bod van 5 miljoen euro uitgebracht op Falcao, de spits van River Plate. De Argentijnse club zou het aanbod in beraad hebben.
Feyenoord is voor het komende seizoen op zoek naar een spits die een koppel kan vormen met Makaay. Namen als Jan Vennegoor of Hesselink en Marvin Emnes passeerden al eerder de revue. Ook de interesse in Falcao was al bekend. Peter Bosz, de technisch directeur van Feyenoord, zou de Columbiaanse spits hoogstpersoonlijk hebben bekeken in Argentinië.
Falcao scoorde in 47 optredens voor River Plate 25 doelpunten. De 22-jarige international zou eveneens in de belangstelling staan van Europese topclubs als Real Madrid en AS Roma. In 7 interlands scoorde de spits, die zijn carrière begon bij Millionaros, twee maal.
Die heeft nog geen ja gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Emnes nou eens tekenen?
Het ligt er maar net aan hoe graag je wil! Blijkbaar wil hij niet al te graag...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is te simpel gezegd, een contractje is niet 1-2-3 getekend.
quote:
Simpele ziel, post a.u.b. gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe graag je wil! Blijkbaar wil hij niet al te graag...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Simpele ziel, post a.u.b. gewoon niet.
Wat denk je nou? De beste jongen heeft niks met Feijenoord. Wil alleen maar geld verdienen en aan spelen toekomen, meer niet. Of het dan bij Sparta of Feijenoord gebeurd, het zal hem aan zijn reet oxideren. Bij Feijenoord zal hij weinig aan spelen toekomen (dat verwacht ik tenminste) en bij Sparta staat hij gewoon wekelijks in de basis. Ik zou het weten als ik hem was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nou al? 2 weken? Als Feyenoord mij zou willen hebben dan sta ik binnen 1 uur vanuit Arnhem in Rotterdam hoor.
Mooi, dan moet hij de onderhandelingen afkappen en lekker bij Sparta blijven voetballen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je nou? De beste jongen heeft niks met Feijenoord. Wil alleen maar geld verdienen en aan spelen toekomen, meer niet. Of het dan bij Sparta of Feijenoord gebeurd, het zal hem aan zijn reet oxideren. Bij Feijenoord zal hij weinig aan spelen toekomen (dat verwacht ik tenminste) en bij Sparta staat hij gewoon wekelijks in de basis. Ik zou het weten als ik hem was.
Wie zegt dat ze onderhandelen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi, dan moet hij de onderhandelingen afkappen en lekker bij Sparta blijven voetballen.
quote:Feyenoord ging bijna in zee met oplichter
Gratis plaatjes uploaden? Dat kan op UPLOAD12.NL
Feyenoord is in mei vorig jaar bijna in zee gegaan met een jonge oplichter uit Zwartsluis (Overijssel). Dat bleek vrijdag bij de rechtbank in Assen, waar de 29-jarige Bart Z. terechtstond.
Z. deed zich voor als een investeerder die 65 miljoen euro kon verstrekken voor de aankoop van spelers. Hij vervalste verschillende papieren en handtekeningen om aan te tonen dat zijn bedrijf Palamos Investment die 65 miljoen op de rekening had staan. De Rotterdamse voetbalclub vertrouwde het echter niet en deed nader onderzoek, waarna de oplichter tegen de lamp liep.
De officier van justitie eiste voor deze en andere oplichtingspraktijken van Z. 2,5 jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk. De officier benadrukte dat de oplichtingspoging aanzienlijke reputatieschade voor Feyenoord had kunnen opleveren als het was doorgegaan.
Bron: ANP
Lijkt mij bullshit, maar ik hoop toch dat ze dit seizoen weer met een Zuid-Amerikaantje komen aanzetten. De Zuid-Amerikanen die vorig jaar bijna bij Feyenoord speelden doen het nu echt voortreffelijk namelijk.quote:
Vond het een goed interview in de VI. Ben er steeds meer van overtuigd dat Verbeek de juiste man op de juist plek. Ik ben het er mee eens als Vlemmings een ontbrekende factor is binnen de technische staf dat Feijenoord daar z'n nek voor moet uitsteken. Eerst moet alle randvoorwaarden goed zijn, voordat je de ploeg en de totale organisatie goed kan laten lopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo maar een natuurlijk. Hij is echt goed en precies hetgeen wat Feijenoord nodig heeft.
Verbeek zegt dan ook in een interview met VI dat Heerenveen verder is dan Feijenoord. En dat heeft niet alleen te maken met het eerste elftal, maar met veel meer factoren waar Vlemmings dus op van invloed kan zijn.
Ik wantrouw die Woerts bij alles wat hij doet, vind het een wolf in schaapskleren. Kan me niet van dat idee onttrekken..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Bestuur van businessclub is opgestapt. Reden is me onbekend, maar zou te maken hebben met de betweterigheid van de heer Woerts.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lijkt mij bullshit, maar ik hoop toch dat ze dit seizoen weer met een Zuid-Amerikaantje komen aanzetten. De Zuid-Amerikanen die vorig jaar bijna bij Feyenoord speelden doen het nu echt voortreffelijk namelijk.
Maar wel dé man die Feyenoord nodig heeft op commercieël vlak, dat heeft ie bij zowel Feyenoord als z'n eerdere dienstverbanden wel laten zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik wantrouw die Woerts bij alles wat hij doet, vind het een wolf in schaapskleren. Kan me niet van dat idee onttrekken..
Hij is zeker een capabel man. Maar ik vind het wel een wolf een schaapskleren, omdat ik vind dat hij teveel op de voorgrond. En naast dat hij een goede commerciële man is kan je wel afvragen of hij genoeg voetbalman is. Niet alles is te vergelijken met Coca Cola..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar wel dé man die Feyenoord nodig heeft op commercieël vlak, dat heeft ie bij zowel Feyenoord als z'n eerdere dienstverbanden wel laten zien.
Het is ook niet mijn favoriet hoor en hij heeft zeker z'n eigenaardigheden, maar z'n aanpak werkt overduidelijk en je kunt nou eenmaal niet altijd op dezelfde lijn zitten.
Het hoe en wat zal vast wel weer in het midden blijven hangen, maar ik vind dit een van de weinige figuren in het maasgebouw die daadwerkelijk capabel is voor hetgeen hij is aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |