Klinkt goed, ik blijf die site in de gaten houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:54 schreef Huubdgk het volgende:
de site hebben jaap en huub zelf laten maken, hij is nog wel wat matig maar in 1,5 dag uit de grond gestampt, hij wordt heel gaaf met een groot interactief gedeelte! keep it checked!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:54 schreef Huubdgk het volgende:
de site hebben jaap en huub zelf laten maken, hij is nog wel wat matig maar in 1,5 dag uit de grond gestampt, hij wordt heel gaaf met een groot interactief gedeelte! keep it checked!
Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat Jaap gewonnen heeft. Naar winnaars is immers altijd meer vraag.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Het valt me wel op dat Jaap veel meer optredens heeft dan jij, heeft dat een reden?
Dat begrijp ik, jullie zijn ook leuk samen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef Huubdgk het volgende:
jaap en huub vinden het leuk om samen dingen te doen
Ik geloof het zonder meerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef Huubdgk het volgende:
jaap en huub vinden het leuk om samen dingen te doen
hij kan toch gitaar spelen???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, jullie zijn ook leuk samen.![]()
Even een vraagje: Waarom moet je zoveel pegels neertellen voor Brian terwijl hij helemaal niks kan?![]()
http://www.easybookings.nl/prijslijst.php?cat=38
Jemig, dat ben ik alweer helemaal vergeten, kun je nagaan. Wat was het ook alweer...Sittin' on the cock of a gay dock of the bay ?quote:
quote:
hij is de winnaar, dus interessanter om te boeken blijkbaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik blijf die site in de gaten houden.
Het valt me wel op dat Jaap veel meer optredens heeft dan jij, heeft dat een reden?
Dat zei Cc ook al, logisch eigenlijk. Je hebt het quoteknopje gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef Huubdgk het volgende:
hij is de winnaar, dus interessanter om te boeken blijkbaar
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef Scandalous het volgende:
Hoe zou het eigenlijk gaan met Brian z'n boekingen bij bedrijven, seminars geven over zelfbeheersing?
tuurlijk...... komt tiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx Disana.![]()
Hey misschien een idee, als je nu de link van dit topic even in je laatste post plakt, dan zijn we iets beter vindbaar.![]()
En wat Cc zegt snijdt altijd hout!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Dat zei Cc ook al, logisch eigenlijk. Je hebt het quoteknopje gevonden.
Ik haat Kenniet, net zo'n rat als zijn broer en vergeet Conjo Bo Mama niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef Scandalous het volgende:
Hoe zou het eigenlijk gaan met Brian z'n boekingen bij bedrijven, seminars geven over zelfbeheersing?
Fans van Kenneth? Waarvoor?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:18 schreef Scandalous het volgende:
http://kennethgoudenkooi.hyves.nl/
Description: Voor alle fans van Kenneth (de brother van Brian van de Gouden Kooi), Hij is een echte G SWA.
TRANQUILO!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |