Ik ben nieuw op dit forum, heb wel veel gehandeld op andere fora's
Maar ik was opzoek naar een forum met kennes van star wars ect, vandaar dat ik hier beland ben
Hierbij verkoop ik mijn gehele star wars collectie.
Ik was vroeger toen ik nog klein was echt fan ervan.
En heb bepaalde dingen uit Duitsland gehaald omdat ze er daar veel meer van hadden.
De meeste spullen zitten een beetje onder de stof omdat ze boven op me kast stonden, gelukkig is stof niet schadelijk.
FOTOS:
Star Wars CollectieMijn collectie bestaat uit:• 5 Actie Figuren (circa 10 cm groot)
• 3 Ruimte Schepen (circa 6 bij 12 cm)
• 3 Hoofden (met daarin landschappen)
• 2 grote ruimte schepen (die open kunnen net als de hoofden)
• 2 Landschappen
• 1 Poster
• 1 Boek (Star Wars: in woorden en beeld).
• 2 Mappen (Star Wars Fact Files)
5 actie FigurenDit zijn 5 figuren van circa 10 cm hoog.
Zie afbeeldingen voor wie het zijn.
3 Ruimte SchepenDit zijn 3 Ruimte Schepen waar in de kleine figuren kunnen zitten.
Zie afbeeldingen voor welke Ruimte Schepen het zijn.
3
Hoofden, 2 Grote ruimte schepen en 2 LandschappenDit zijn in totaal 6 voorwerpen die open kunnen en waar heel veel kleine figuren bij horen.
Met deze voorwerpen kan veel gedaan worden.
Bij 1 landschap en 2 ruimte schepen kan geschoten worden, ook kunnen de er allerlei dingen bewegen en vallen in werking gezet worden.
Voor meer info kan je hier een bericht achter laten of bekijk de foto’s
1 PosterOp de poster is te vinden: een Sterrenkaart waar alle planeten op staan, en een tijdlijn, waar op staat wat er in welke periode gebeurden.
1 Boek: Star Wars in woord en beeldIn dit boek staat van alles over Star Wars beschreven.
Dit gaat gepaard met veel plaatjes zodat je gelijk ziet waar het over gaat.
Zie foto voor cover en voorbeeld van hoofdstuk
STAR WARS - WEST REYNOLDS, DAVID
*1999 AREOPAGUS
90-6091-428-7
SW.017
2 Mappen: Star Wars Fact FilesMeer info hier over
The Official Star Wars Fact File - Wookieepedia, the Star Wars WikiDit was een wekelijks blad waarin je elke week voor alle hoofdstukken 1 onderwerp erbij kreeg. In totaal waren er 140 opgave’s
Ik heb er helaas maar 10 van gehaald
Nummers: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9, 15, 16 en 20
Dit zijn ringmappen met daarin alle info over star wars.
Ze hebben de hoofdstukken verdeeld in:
• Ruimte slagen en Historische gebeurtenissen
• Personages
• Planeten en Locaties
• Driods
• Wapens en Technologie
• Vervoer Middelen
Dit was mijn gehele collectie.Ik wil als liefst van alles in 1 keer af, aangezien de losse actie figuren en de fact files niks waard zijn, zit dit er soort van gratis bij.
Dus noem een mooie prijs en misschien ben je de nieuwe eigenaar van al dit Star Wars spul.
Richtprijs 100 excl voor alles
Verzenden in evnt wel optie, maar zijn de kosten wel voor de koper
Afhalen kan in Bleiswijk (tussen Rotterdam en Zoetermeer)