Zoiets is toch groot zat ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:08 schreef Witchfynder het volgende:
Serieus, iemand, vertel mij hoe groot ongeveer in godsnaam een gemiddelde backdrop van een band kan/moet zijn. Iedereen spamt maar met plaatjes van hun lellijke lappen vinyl op inet, maar niemand vertelt hoe groot het is..
Dat is wel behoorlijk grootquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb het kantoor hier opgemeten en schat nu 4x3 of 4x2m..
Hoe groot is hij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoiets is toch groot zat ?
[ afbeelding ]
Zo rollen ze uit die toko.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:28 schreef Cynic het volgende:
als je een hele grote backdrop wil moet je hem wel laten impregneren met brandwerend spul.
primaquote:
Opp. is 2 vierkante meter. Weet niet precies de afmetingen maar dat kun je zo dus wel schattenquote:
Thnxquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:22 schreef Moozze het volgende:
Vet nummertje man, klinkt goed
(Constructief commentaar ben ik niet zo goed in... sorry)
Ja klopt het viel me ook al op is volgens mij iets raar gegaan bij het exporteren want als ik de mix terugluister staan die whoohoheys wel op het goeie volumequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef brother52 het volgende:
Klinkt goed.
De zang mag op sommige momenten inderdaad wel iets luider.
In het begin staat het wel goed, maar ik heb het idee dat rond 1:50 de Hey's en de Whoooho's en zo wat te zacht zijn, daardoor lijkt het net of het nummer een beetje inzakt.
Ik vind die bass juist wel vetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo pfffeerst lang bezig geweest alle tracks schoonvegen en wat gemixt
Heb het nummer nu zovaak gehoord dat wat ik ook aanpas ik geen verschil meer hoor dus ik laat het maar ff een paar uur met rust
Ondertussen kunnen jullie je commentaar loslaten erop
Wat is goed, wat zuigt und zo
Dan moet het uiteindleijk hopelijk goed komen
Pick Up The Soap Please
beetje laat om je dat af te vragen, vind je niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef Jos_Tieband het volgende:
Ik heb deze gitaar gekocht, is 't wat?
http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0301235525
Dudequote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef Jos_Tieband het volgende:
Ik heb deze gitaar gekocht, is 't wat?
http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0301235525
Gitaren hebben we deze keer gekozen om het via de amp op te nemen ipv software dus gewoon mic ervoor en de toneport inquote:Op zaterdag 7 juni 2008 05:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind die bass juist wel vet
Hoe hebben jullie het verder allemaal opgenomen? Gitaren/vocals/drums...
En onze zelfgenaaide backdrop is 201 cm breed en 138 cm hoog.
Ja we hebben te weinig mics om de drums goed op te nemen. En dan ben ik wel een vorostander van dit. Beter zo dan crappy drumsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Ah ok... vroeg het omdat wij juist echte drums willen opnemen zeg maar
Als we van de zomer niet aan een studio toekomen gaan we ook eens proberen met de Toneport
klinkt goed, niets meer aan doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog een stukje dan
Zelfde concept als de andere alleen wat simpelere zooi door elkaar. Meer blink zooi dus
I Had Sex With Your Best Friend
tudududud WHOOOOHOOOOHOOOOOO
Voor akkoorden kun je beter naar de site van hughes & kettner en daar de chordfinder voor je mobiel downloaden. Heb je ze altijd bij je. Deze dus.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:11 schreef ibaneX het volgende:
haha, dat boekje heb ik ookstaan wel leuke voorbeeldjes voor rifjes in enz. Ook zeer handig (ook voor jou Dean!) is een akoorden boekje, mooi alle chord's in je pocket
Die blijven inderdaad heel erg lang hangen, ik werd er net mee wakkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 05:37 schreef The_Dean het volgende:
Die Whooooohoohohoohoohhooooohohohooooooo's mogen er wel uit, blijven te lang hangen
Kom op, beetje inzet tonen.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:33 schreef The_Dean het volgende:
Heb die hele akkoordenmeuk al opgegeven, dus
Wacht maar tot je onze CD gehoord hebt.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die blijven inderdaad heel erg lang hangen, ik werd er net mee wakker
Het is ook niet slecht, maar ik denk dat Niels het gewoon beter kan. Hoog die lat!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt jongens echt tof om te horen
Ja zang blijf ik ook nog steeds beetje zwakke schakel vinden maar het gaat wel vooruithij is nog steeds bezig om te beginnen met zangles
maar het gaat er wel aankomen.
Meningen daarover zijn weer verdeeld vooral bij live dingen krijgen we vaak achteraf te horen dat het wel goed zit
Maar hij is bijna jarig dus dan krijg hij het "zingen voor dummies" boek!
Nu word ik toch wel heel erg benieuwd naar de cd.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
Wacht maar tot je onze CD gehoord hebt..
Als je Fear of the Dark van Maiden kent, krijg je wel een idee..
Whoooohoooho whoohohooooo!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu word ik toch wel heel erg benieuwd naar de cd.
Leg maar vast eentje voor mij achteruit![]()
Ik volg Maiden al sinds Powerslave, dus fear of the dark ken ik wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |