Ongeopend terugmikken in de oranje of rode bus, dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:02 schreef edcetera het volgende:
Levert de postbode dit af als een aangetekende brief / rembours?? Als het door je brievenbus gaat neem je het niet zomaar aan: Je tekent niet!
Het is ook een belachelijk systeem. Waarom zou ik moeten dokken voor iemand anders z'n fout?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb van iemand gehoord die bij TPG werkt, dat ze er niks mee doen als je dat kaartje weggooit,alleen een herrinnering sturen en daarna hoor je nooit meer wat van. Vaak uitgeprobeerd als ik weer eens iets kreeg zonder postzegel en nooit meer iets van gehoord
Klopt, werk er zelf. Het is meer bedoeld als "steuntje in de rug"(quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb van iemand gehoord die bij TPG werkt, dat ze er niks mee doen als je dat kaartje weggooit,alleen een herrinnering sturen en daarna hoor je nooit meer wat van. Vaak uitgeprobeerd als ik weer eens iets kreeg zonder postzegel en nooit meer iets van gehoord
Ik neem geen brieven met strafport aan. De postbode duwt die in mijn brievenbus. Iedere klapjosti kan wel wat in mijn brievenbus duwen, maar dat betekent nog niet dat ik het wil hebben of aanneem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef JDude het volgende:
Op het moment dat je de brief met strafport aanneemt (en niet weigert door deze retour te sturen) is het jouw fout geworden.
Nice one.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef gurdi het volgende:
ik gok dat waar die retour komt ook porto moet betalen omdat er vele werk is gedaan maar niemand betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |