abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:05:04 #26
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_59098666
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:02 schreef edcetera het volgende:

Levert de postbode dit af als een aangetekende brief / rembours?? Als het door je brievenbus gaat neem je het niet zomaar aan: Je tekent niet!
Ongeopend terugmikken in de oranje of rode bus, dus.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_59098922
Ik heb van iemand gehoord die bij TPG werkt, dat ze er niks mee doen als je dat kaartje weggooit,alleen een herrinnering sturen en daarna hoor je nooit meer wat van. Vaak uitgeprobeerd als ik weer eens iets kreeg zonder postzegel en nooit meer iets van gehoord
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:02:55 #28
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59100324
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb van iemand gehoord die bij TPG werkt, dat ze er niks mee doen als je dat kaartje weggooit,alleen een herrinnering sturen en daarna hoor je nooit meer wat van. Vaak uitgeprobeerd als ik weer eens iets kreeg zonder postzegel en nooit meer iets van gehoord
Het is ook een belachelijk systeem. Waarom zou ik moeten dokken voor iemand anders z'n fout?
Bij foute frankering zou het retour afzender moeten (en als die info ontbreekt, wegflikkeren). Mogelijkheid
tot opnieuw versturen met onkostenvergoeding en als je niet accoord gaat, stuur je de brief maar opnieuw!
The best firms advertise the least...
pi_59105843
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Tammymara het volgende:
Klopt, werk er zelf. Het is meer bedoeld als "steuntje in de rug"( ) Dat je tegen die ander zegt:

"Goh, je had er geen postzegel op zitten"

M.a.w: gewoon schijnt aan hebben dus
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59108012
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef JDude het volgende:
Op het moment dat je de brief met strafport aanneemt (en niet weigert door deze retour te sturen) is het jouw fout geworden.
Ik neem geen brieven met strafport aan. De postbode duwt die in mijn brievenbus. Iedere klapjosti kan wel wat in mijn brievenbus duwen, maar dat betekent nog niet dat ik het wil hebben of aanneem.
Aangetekende brieven en pakjes e.d. met strafport weiger ik. En als het geen aangetekende brieven zijn, heeft TNT sowieso geen bewijs dat ik die brieven überhaupt ontvangen heb. Dan mag TNT bewijzen dat ik zo'n brief gekregen heb.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59108772
On- of ondergefrankeerde post met een strafportkaart eraan kan je weigeren door op de envelop 'geweigerd' te zetten en hem dan in de rode brievenbus te doen. De envelop moet dan ongeopend zijn. Doe je dat niet en betaal je ook niet, dan krijg je een aantal herinneringen. Er worden steekproeven gedaan om te zien of er betaald is.
pi_59109178
Ik laat het er wel op aan komen.
TNT kan me wat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73916987
ik gok dat waar die retour komt ook porto moet betalen omdat er vele werk is gedaan maar niemand betaald.
gurdi
pi_73917319
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef gurdi het volgende:
ik gok dat waar die retour komt ook porto moet betalen omdat er vele werk is gedaan maar niemand betaald.
Nice one.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:19:25 #35
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_73918066
gewoon als afzender adres het adres opschrijven waar hij heen moet.
retour afzender opgeven, kost je niks.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:11:26 #36
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73925634
Zo was er een keer een mailing van ons bedrijf naar elke medewerker, waarbijl elk envelop 21 gram woog en gewoon standaard bezegeld was. Die slimme jongens van de TNT hebben leuk op elk zo'n envelop strafporto geheven... Je wilt niet weten hoeveel stof dat akkevietje heeft doen opwaaien binnen het bedrijf.
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')