quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:57 schreef blueleafss het volgende:
nee...hij heeft geen contract bij een team...hij is zo'n beetje het grootste verhaal van de zomner geweest...tekent hij wel? tekent hij niet? canucks hadden offer gedaan van $20 miljoen voor 2 jaar voor een 38 jarige...rangers, canadiens en nog een aantal teams waren interested maar hij wacht rusitg af....misschien net als niedermeyer en selanne dat hij halverwege instapt....of hij stopt...en zo gaat al sinds juli
Door een artikel in de nrc.next zo'n 2 jaar geleden over de Staal Brothers ben ik geïnteresseerd geraakt in hockey. Ik was dat al, maar had het nooit echt opgepakt om serieus te gaan volgen. Daarna wel gedaan en die gasten zijn geweldig. Ik weet nog bar weinig over Jared, maar ik denk dat hij nog wat bij de AHL zal spelen totdat in staat is om naar de NHL te gaan, ook al is het maar door de familienaamquote:
Niet geheel ontoevallig dus dat Detroit onderuit is gegaan en de Sharks winnen met ruime cijfers van de Ducksquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 05:51 schreef Wackyduck het volgende:
Bij de openingswedstrijd van de Sharks zijn ze hier op de lokale zender wel erg enthousiast dat ze de assistent coach van Detroit als hoofdcoach binnen gehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |