Zei ik daar straks ook al...quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gecondoleerd hoor
wees gerust, volgend jaar winnen de Pens hem, die zijn dan nog sterker dan dit jaar
Volledig terecht ja.. wat een speler.. 210nd overall pick in 1999quote:
tja, sommige mensen maken hun talent nooit waar, anderen doen iets (!) meer dan er vooraf verwacht werdquote:Op donderdag 5 juni 2008 04:58 schreef Saviola het volgende:
[..]
Volledig terecht ja.. wat een speler.. 210nd overall pick in 1999
1 2 3 4 5 6 7 | -------------------------------- Canadiens 23 1993 Maple Leafs 13 1967 Red Wings 11 2008 Bruins 5 1972 Oilers 5 1990 |
bronquote:MARIO LEMIEUX: It's going to be a challenge for Ray this year to keep our team together. With the salary cap here now, you have to make choices and make sure that you build your team according to the salary cap and make some tough decisions, which I assume we're going to face in the future with the young talented players we have in Pittsburgh. It's going to be difficult to make it all work. But there's been great lessons there. We really built this team to give us a chance to win this. I'm sure we'll make the right decisions at the right time.
But now it's time to reflect on a great year, and I'm sure in a couple of weeks, a few weeks it's going to be pretty busy.
Altijd dat gezeik met die trades... tis toch een prachtig team, zou neit weten waarom het niet kan. Als ik bij de Pens zou spelen zou ik met hetzelfde team nog wel een keer willen proberen te winnen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bron
alleen is Lemieux er nog niet zo van overtuigd dat ze het team bij elkaar kunnen houden in de zomer... dat zou zeer jammer zijn voor ze
Ja maar helaas denken meeste NHL'ers niet op die manier.. als ze ergens anders een miljoen extra kunnen verdienen, zijn ze vaak snel weg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik met die trades... tis toch een prachtig team, zou neit weten waarom het niet kan. Als ik bij de Pens zou spelen zou ik met hetzelfde team nog wel een keer willen proberen te winnen!
Hossa, Orpik, Ruutu, Hall, Conklin mogen wegquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:18 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja maar helaas denken meeste NHL'ers niet op die manier.. als ze ergens anders een miljoen extra kunnen verdienen, zijn ze vaak snel weg.
UFA bij de Pens straks: Hossa, Roberts, Orpik, Malone, Dupuis, Laraque, Ruutu, Hall, Conklin (Eaton, Beech, Taffe)
Sydor is een prutser. En Orpik was misschien wel de beste defensive D-man van de Pens, check deze shift van 'm in Game 3, 4 hits op 20 secondenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik vond Hossa niet echt supergoed voor het salaris dattie moet vangen.. Orpik, tsja.. Het is niet mijn favo defensemen.. Ik ben blij met Gonchar, Whitney, Sydor, Letang, Scuderi e.d.
Maar goed, Orpik mag blijven dan
No way, de wings krijgen niks meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:48 schreef Mobster273 het volgende:
dan stuur hem maar naar de Wings, die kan altijd nog wel een lijn beter maken....
Niet van de Pensquote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:30 schreef WasQ het volgende:
De Wings hebben nog zat cap space, dus ga er maar niet vanuit dat de Wings niets meer krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |