Lucky bastard!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef popolon het volgende:
[..]
M'n vrouw heeft o.a. jerseys met handtekeningen van Yzerman, Konstantinov, McCarty en Gretzky. Dus dan weet je het antwoord wel.
Er zijn nog wel wat tickets verkrijgbaar op ebay voor een ok prijs, ik neem aan dat er daar ook nog wel mensen rondlopen met tickets. Mja, we'll see.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:06 schreef WasQ het volgende:
Nee... Er zijn wel nog kaarten voor de open training op de derde, 's middags. Als je dan toch gaat en geen kaartje hebt, zou ik dat in elk geval even proberen. Kost geloof ik ongeveer een tientje... 't Is geen wedstrijd, maar ik ben bang voor je dat dat moeilijk gaat worden (tenzij je er erg veel geld voor over gaat hebben)...
inschrijven, waar?quote:Op zondag 28 september 2008 12:08 schreef blueleafss het volgende:
ah deze volledig over het hoofd gezien...maarja tot eergister was de laatste post op 22-07 ...sja...
andere topic niks meer an doen...was toch meer nhl yaho fantasy ;-)
[NHL] National Hockey League Canada & USA
10 teams btw...als er op het laatste moment nog 2 teams bij willen ff posten dan in deze topic
Mijn teampjequote:Vincent Lecavalier
(TB - C)
Eric Staal
(Car - C)
Henrik Sedin
(Van - C)
Patrick O'Sullivan
(LA - C)
Daniel Sedin
(Van - LW)
Vaclav Prospal
(TB - LW)
Erik Cole
(Edm - LW,RW)
Antoine Vermette
(Ott - LW)
Milan Hejduk
(Col - RW)
Daniel Cleary
(Det - RW)
J.P. Dumont
(Nsh - RW)
Tomas Holmstrom
(Det - RW)
Chris Pronger
(Anh - D)
Andrei Markov
(Mon - D)
Niklas Kronwall
(Det - D)
Brent Seabrook
(Chi - D)
Jaroslav Spacek
(Buf - D)
Craig Rivet
(Buf - D)
Ryan Kesler
(Van - C)
Steve Bernier
(Van - RW)
Adrian Aucoin
(Cgy - D)
Valtteri Filppula
(Det - C)
Robyn Regehr
(Cgy - D)
Justin Williams
(Car - RW) IR
Roberto Luongo
(Van - G)
Niklas Backstrom
(Min - G)
Tim Thomas
(Bos - G)
Er was na het vorige seizoen veel te doen over die Sundin, speelt die nou nog steeds bij de Leafs?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:31 schreef blueleafss het volgende:
damn kan niet wachten tot het seizoen begint ondanks dat ik een leafs fan ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |