Gaan we weer met die mediageile anale fixatie van je ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die reet van Amanda, zondern glijmiddel anaal? Best lekker
Huub geen talentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:29 schreef Meds het volgende:
Ga je nou de rest van je leven ranzige discotheken langs om idiote liedjes te brallen, tenminste voor zolang men je wil hebben? (lees: tot DGK2 en dat is september). Ik bedoel, wat wil je nu nog? Een normale baan zit er niet in met 1,5 je CV en plein public kapot maken en een BN'er zal je niet worden want niks gepresteerd, geen winnaar, geen talent en niet afwijkend genoeg. Ik bedoel Kelly had tenminste ooit nog een andere sekse.
En dan dat meisje... kom op zeg. Het leven is een spelletje zeg je steeds, maar allemachtig wat een lullig spelletje zeg.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef Huubdgk het volgende:
over mijn toekomst, john de mol heeft in de volkskrant het een en ander gezegt over wat hij wil doen, daarnaast vind ik het schnabbel circuit heel erg aangenaam, het levert goed geld op en is leuk om te doen, kan doen wat ik wil en genieten van alles, daarnaast ik ben trots op de gouden kooi en wat wij bereikt hebben, namelijk spraakmakende tv maken en ondertussen een super spel spelen,
gouden kooi rules
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gaan we weer met die mediageile anale fixatie van je ...![]()
![]()
![]()
Dèm, dat deed hij inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:32 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Ik zwaai mee naar Claire![]()
![]()
En wist je dat Brian aan jouw onderbroek ging ruiken en concludeerde dat je een geslachtsziekte had
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Gert het volgende:
Huub, waarom is je wachtwoord op FOK! "Hedda"?
Stoppen op je hoogtepunt dan. Kom op, je wil toch niet de rest van je leven in het schnabbel circuit blijven rondhangen om in boerendiscotheken je 'muziek' ten gehore te brengen. Daarnaast zullen die aanvragen nu leuk binnenstromen, maar denk je daadwerkelijk dat ze dat over een jaar nog doen? Weinig ambitieus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef Huubdgk het volgende:
over mijn toekomst, john de mol heeft in de volkskrant het een en ander gezegt over wat hij wil doen, daarnaast vind ik het schnabbel circuit heel erg aangenaam, het levert goed geld op en is leuk om te doen, kan doen wat ik wil en genieten van alles, daarnaast ik ben trots op de gouden kooi en wat wij bereikt hebben, namelijk spraakmakende tv maken en ondertussen een super spel spelen,
gouden kooi rules
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Moet ik alvats een nieuwe COS klaarzetten?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:39 schreef Ziet het volgende:
huub, heb je dat filmpje van die bedreiging naar jaap toe weleens gezien?
(brian, amanda en natasia)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |