quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld van een alien hoofd
Echte man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een ontzettend lelijke vent zo...
Dan toch liever kaal!!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
We timen slecht samenquote:
Lijkt me de beste reactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:07 schreef nicomart het volgende:
whaaa!!
Lijkt me weleens leuk om te zien hoe het nou is om voor een kind te zorgenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:10 schreef Jipje het volgende:
Waarom zou je aan baby te huur mee willen doen Piles??
Lijkt me nu totaal nog niet interessant. Heb zelf het idee dat ik nog een kind ben..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me weleens leuk om te zien hoe het nou is om voor een kind te zorgen
Zwaar. Dan kun je niet meer op Fok hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me weleens leuk om te zien hoe het nou is om voor een kind te zorgen
Ik heb een neefje van 2,5 en een nichtje van 4 maanden... Ik weet nu genoeg om ze zelf absoluut nog niet te willenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Lijkt me nu totaal nog niet interessant. Heb zelf het idee dat ik nog een kind ben..
Tuurlijk wel, kan ik in OUD om hulp vragenquote:
Daarom lijkt me een paar dagen wel genoegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
Lijkt me nu totaal nog niet interessant. Heb zelf het idee dat ik nog een kind ben..
Nee, dat zou ik ook niet willen. Maar in de toekomst wel denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:14 schreef Jipje het volgende:
Ik heb een neefje van 2,5 en een nichtje van 4 maanden... Ik weet nu genoeg om ze zelf absoluut nog niet te willenHet zijn schatten hoor
, maar ik moet er niet aan denken om er al 2 rond te hebben lopen...
Het zijn misschien kinderen, maar het blijven mensen. Ik snap niet dat mensen ermee om kunnen gaan alsof het lease-auto's zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom lijkt me een paar dagen wel genoeg
Ik vond Baby te huur best een mooi programma, om jonge mensen ook te laten zien hoe zwaar het kan zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
Het zijn misschien kinderen, maar het blijven mensen. Ik snap niet dat mensen ermee om kunnen gaan alsof het lease-auto's zijn
Ik zou mijn kinderen nooit voor dat programma opgevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vond Baby te huur best een mooi programma, om jonge mensen ook te laten zien hoe zwaar het kan zijn
2 ouders die werken vind ik dan weer een stuk erger. Kinderen die dagelijkse in de creche gedumpt worden
Ik ook niet denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen nooit voor dat programma opgeven![]()
Thuiswerkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:23 schreef Jipje het volgende:
Misschien 2 of 3 dagen, maar dat komt ook doordat mijn moeder op een kinderdagverblijf werkten doordat ik en mn vriend waarschijnlijk toch wel allebei onze studie nuttig willen gebruiken
thuiswerken met die gillende koters lijkt me ook niet echt makkelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Thuiswerken![]()
Maar je kan eigenlijk niet zonder creche, maar sommige ouders zijn er wel heeel makkelijk in
Je hebt die rubber bal toch nogquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:27 schreef nicomart het volgende:
thuiswerken met die gillende koters lijkt me ook niet echt makkelijk
Minder werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Piles het volgende:
We zijn serieus, en bijna iedereen is weg
[..]
Je hebt die rubber bal toch nog
Maar idd, ook niet echt handig mss. Maar ik zou het denk ik best vinden om minder te gaan werken (als dat kan)
Emancipatie FTWquote:
Maar de opvoedende taak ligt toch bij de ouders, en niet bij de creche. Maar een paar dagen kan bestquote:Thuiswerken met rondlopende kinderen is onmogelijk. Dat weet ik toch welDus gewoon 3 of 4 dagen werken en die dagen op de creche. Niks mis mee hoor, worden ze sociaal en minder vatbaar voor ziektes van
Opvoedende taak ja, maar omdat tegenwoordig zo weinig kinderen nog thuis zijn, spelen ze bijna niet buiten en dus is het sociaal maken van je kinderen toch het beste te doen op de creche, hoe triest dat ook is. Daarom is een paar dagen genoeg, als ze 5 dagen gaan worden ze opgevoed door de creche, en dat vind ik verkeerd want daar zijn de leidsters niet voor...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Emancipatie FTW![]()
[..]
Maar de opvoedende taak ligt toch bij de ouders, en niet bij de creche. Maar een paar dagen kan best
Volledig eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Jipje het volgende:
Opvoedende taak ja, maar omdat tegenwoordig zo weinig kinderen nog thuis zijn, spelen ze bijna niet buiten en dus is het sociaal maken van je kinderen toch het beste te doen op de creche, hoe triest dat ook is. Daarom is een paar dagen genoeg, als ze 5 dagen gaan worden ze opgevoed door de creche, en dat vind ik verkeerd want daar zijn de leidsters niet voor...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef Milou__ het volgende:
Ja jij was weg, toen ben ik ook maar gegaan..
want het was saai zonder jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |