dit vind ik dan weer schattigquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is prima. Zolang je ze maar niet vertelt dat we elkaar van internet kennen
. Tot nu toe weet niemand IRL dat ik me op internet misdraag
.
Nee tuurlijk niet. Ben je gek. Straks ken ik daar mensen/kennen mensen mij. (quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is prima. Zolang je ze maar niet vertelt dat we elkaar van internet kennen
. Tot nu toe weet niemand IRL dat ik me op internet misdraag
.
[..]
Het gaat hier niet over buitenspelen he, maar vechten
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 komt ook maar even langs op de date van Chico en PF en brult dan vervolgens: "Hé, wat léuk om jullie Fokkers nu eindelijk eens in het écht te zien!!"
Nouquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 komt ook maar even langs op de date van Chico en PF en brult dan vervolgens: "Hé, wat léuk om jullie Fokkers nu eindelijk eens in het écht te zien!!"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik woonde in dezelfde wijk als de familie 1 fokker uit groningen oid. Zegt ie ik moet zelf koken blablazeg ik. o dan eet je toch bij mij
hij okee is goed zie je zo *offline*
ik zo haha grapje. belt hij 3 uur later: ja ik ben in je wijk. waar is het.
toen dacht ik. noesss
ik zei: o hoi mam. we zouden samen huiswerk maken en ik had gezegd dat ie mocht blijven eten.quote:
Nee, ik ben best voor kinky dingen in, maar ik hoef niet andermans (of eigenlijk: andervrouws) ontlasting in m'n mond te hebbenquote:
+ Viking valt op dertigplussers, dus wees niet bangquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat het wel leuk is maar dan moet ik wel eerst een leuke 1 op 1 meet hebben gehad (met chicolate) anders durf ik nietMaar meisjes is minder eng dan dudes (nou ja.. viking zou eventueel een beetje losbandig kunnen worden maar die heeft al haar date
![]()
)
dan gaan we toch eens wat leuks doen? Werd eens tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Klinkt misschien apart maar als ik dan toch naar een fok meet zou gaan, zou ik jullie allemaal wel eens in het echt willen zienOf het is heel gezellig, of we trekken elkaar allemaal de haren uit
Yep lijkt me ook leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan gaan we toch eens wat leuks doen? Werd eens tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |