Luque had nooit aangetrokken moeten worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
voor 18 miljoen? wat denk je dat de prijzen van de scc's volgend seizoen dan weer gaan doen al doet hij het slecht en gaat op de tribune zitten á la luque
Afgelopen seizoen is hij bijna het hele seizoen fit geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:49 schreef Wooldoor het volgende:
Jammer van Manucharyan maar het schiet inderdaad niet op als je op spelers moet gaan bouwen die constant geblesseerd zijn.
ik vind niet dat Colin en Rommedahl in dat rijtje thuis horen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het ook niet maken om de seizoenkaarthouders nog een seizoen naar aanmodderende Colins, Rommedahls, Kennedys en Kuffours aan te kijken.
precies. nu weten we ook gelijk waarom hij nog niet bij een CL club zit; die zijn niet zo achtelijk om dat bedrag te betalen. alleen ons aller Ajax doet datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:59 schreef _Mike_ het volgende:
18 miljoenFlikker maar op met die gehypte Servier.
Nieuwe keeperstrainer van Ajax: Gerard van der miraLem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuw bij de plaatselijke bakker: Witte bolletjes met Sulejmaanzaad.
Ik ben het met je eens dat Rommedahl dit seizoen zeker een waarde heeft gehad. Maar het gaat meer om de keuzes die Ajax maakt. Koop je liever 5 subtoppers of 1 topper voor hetzelfde geld. We hebben de afgelopen tijd vooral gekozen voor het halen van subtoppers, zonder enig succes. We waren misschien goedkoop uit, maar het heeft wel vele miljoenen door het mislopen van de CL gekost.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:07 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ik vind niet dat Colin en Rommedahl in dat rijtje thuis horen.
Rommedahl is een beperkte voetballer maar hij kent zijn beperkingen en zo slecht deed hij het niet. Hij deed het vaak beter dan Kennedy.
Colin deed het abnormaal slecht aan het begin bij Ajax en daar word hij nog steeds op afgerekend. In de laatste wedstrijden hoorde hij vaak bij de beste spelers in het veld. Hij was toen absoluut beter dan ogararu, kennedy of Emanuelson. Hij is ook een beperkte voetballer maar maakte dat in de laatste wedstrijden dat hij speelde meer dan goed met zijn vechtlust.
En Luque had vind ik meer kansen mogen krijgen. In de eerste paar wedstrijden kreeg hij een kans waarin het hem niet lukte om echt op te vallen maar ik vind dat hij tegen het einde nog wel een kans had mogen krijgen. In die paar wedstrijden dat hij speelde zag je toch soms dat qua techniek hij echt wel een versterking is voor Ajax. Misschien dat hij aan het begin slecht speelde omdat hij moest wennen aan de tactiek ofzo maar ik vind dat hij meer kansen had verdient vooral als je bekijkt hoevaak Kennedy mocht spelen.
Nieuw lid van Ierse terreurbeweging: IRAlem Sulejmani.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe keeperstrainer van Ajax: Gerard van der miraLem.
Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondertussen haalt Heerenveen een talentvolle Braziliaanse spits voor een prikkie. zo kan het ook.
je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.
Nou Real Madrid kocht ook Drenthe voor zon 13mln + clausules nadat hij 1 goed toernooi gespeeld had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies. nu weten we ook gelijk waarom hij nog niet bij een CL club zit; die zijn niet zo achtelijk om dat bedrag te betalen. alleen ons aller Ajax doet dat
Niet alleen supporters hoor, ook de media gaan daarin mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je kan die spelers gerust een jaartje in het 2de laten spelen. wij supporters maken er vaak een hype van ja maar dat mag geen probleem zijn.
So true. Spelers als Alves, Sulejmani, Berg, Suárez enzovoort hebben helemaal geen druk bij Groningen of Heerenveen en kunnen goede wedstrijden afwisselen met slechte. Bij Ajax verwachten de media en het publiek gelijk prestaties. Op die manier is Rosenberg ook compleet geflopt, terwijl hij gewoon een superspits is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar dat kan bij clubs als Groningen, Heerenveen en Twente ook. Blijkt het een succes, dan maak je een enorme klapper. Valt hij tegen, dan hoor je niemand er meer over. Als Ajax zo'n speler uit Brazilië haalt dan verwacht iedereen een nieuwe Ronaldo, en is die druk onwijs hoog.
Inderdaad, als hij 5 wedstrijden kut speelt moet Coronel gelijk weer aftreden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
bij Ajax zouden ze ook geen onmogelijke druk ervaren als ze rustig worden gebracht en voor weinig worden aangetrokken.
iemand die voor 18 miljoen komt daarintegen........
Las ik net op wikipediaquote:The Greece squad for Euro 2008 was announced by Otto Rehhagel on May 27, 2008, and Papastathopoulos was the unfortunate player to be cut from the provisional squad of 24 to the final 23-man selection.
quote:Van Basten heeft spelletje door
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Na een jaar bondscoachschap zei Marco van Basten destijds over John van ’t Schip dat hij vanaf de bank eerder het spel doorgrondde. "Wat ik toen zag, ziet Marco nu ook", aldus Van 't Schip nu.
"Hij hield zich indertijd meer met de eigen ploeg bezig en ik met het hele plaatje: ’hoe staat het’ bij ons ten opzichte van de tegenstander", weet Van 't Schip.
Van Basten is dan ook blij met zijn ontwikkeling dankzij zijn vriend. "Met de hulp van John heb ik me daarin ontwikkeld. Nu proberen we onze inzichten zo goed mogelijk bij elkaar te brengen.”
Bron: De Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |