Dat is wel het slechtste excuus ooit om tv te gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien is het nu niet verstandig om aan mijn scriptie te gaan schrijven...Ik zou toch maar rare dingen gaan tikken
![]()
* Grey's Anatomy gaat kijken
Ja, met zo'n TJ biljet....quote:
Het beroerdste is nog wel dat ik het dvd'tje bij een vriendin heb laten liggen en dus helemaal geen Grey's kan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is wel het slechtste excuus ooit om tv te gaan kijken
Op dinsdag komt dat toch op net 5?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Het beroerdste is nog wel dat ik het dvd'tje bij een vriendin heb laten liggen en dus helemaal geen Grey's kan kijken![]()
Hm, ze zouden nu volgens mij herhalingen uit gaan zenden..... maar ik heb alle afleveringen van seizoen 1 al eindeloos vaak gezienquote:
Nice!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog tips wat ik in Berlijn moet gaan zien? Komend weekend even op en neer.
Haus am Checkpoint Charlie vond ik echt geen bal aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice!
Potzdamer Platz, Alexanderplatz, de Kurfürstendamm natuurlijk, en Unter den Linden, en als je een museum wilt bezoeken: het Joods museum van Libeskind is wereldberoemd, en er zijn vreselijk goeie musea voor zowel oude als moderne kunst![]()
Ohja, en Checkpoint Charlie, de Brandenburger Tor en de Gedächtniskirche
Ga je zomaar naar Berlijn of ga je er iets doen?
Ik ben ook niet in CC geweest, maar je kunt het niet vergeten te noemen in het rijtje bezienswaardigheden vond ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haus am Checkpoint Charlie vond ik echt geen bal aan
Maar toen was ik ook 16
Ben je ouder dan mij?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben er een keer geweest toen ik 19 was (ja, 12 jaar geleden) en toen stonden delen van de muur er nog. De Rijksdag was zo ongeveer gesloopt en de Potsdammer Platz was net boven de grond uit. Moet wel het eea veranderd zijn denk ik
Het hoort er ook wel bij jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook niet in CC geweest, maar je kunt het niet vergeten te noemen in het rijtje bezienswaardigheden vond ik
Laat maar ff horen hoe leuk het daar is, ik wil er in mn zomervakantie misschien een paar dagen naar toe.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zomaar een weekendje. Vrijdag vliegen, maandag met de trein terug.
Beetje rondkijken. Denk dat ik ook maar een dag door Oost Berlijn ga rondkijkne. Moet genoeg te zien zijn idd
Dat is laatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo raadsvergadering, begint pas om 22 uur![]()
tot nu toe wel aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de reclame ervan gezien. Sterkte.
Ja hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is laat
Ik ga deze week mijn Finlandreisje boeken
Ja maar ik ga 3 dagen op sleehondentochtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hèOeh tof, al zou ik eerder noorwegen of zweden aanbevelen, finland vond ik niks
ben nu bij het gemeentehuis
![]()
woa! Jim Carrey isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar is dan ook wel een ongelooflijke kutfilm met een ontzettend irritante acteur.
Haha, ik was ook verbaasd. En het staat gewoon in zijn profiel, waar ik ook al eens in had gekeken.quote:
Dat is inderdaad een kutfilm..maar in het duits al helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Liar Liar is dan ook wel een ongelooflijke kutfilm met een ontzettend irritante acteur.
dank jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik was ook verbaasd. En het staat gewoon in zijn profiel, waar ik ook al eens in had gekeken.
Ik wil ook wel een keer naar Berlijn. Duitsland leek me helemaal niet leuk, maar ik heb toch al van verschillende mensen gehoord dat er veel te zien is en dat het erg mooi is. Maar dat bewaar ik wel voor volgend jaar of zo.
Zeer waarschijnlijk door je username en avatar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dank je
staat idd gewoon in mijn profiel. Ben wel benieuw waarom je dacht dat ik jonger was
Grappig. Ik dacht nog: het is vast "ik". Maar ik ben een geboren Rotterdammerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nem moet zijn mond spoelen!!!
"ouder dan mij"........
maar ik kan nog steeds typenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan trek ik je tong eruit. Wat heb je daarop te zeggen? Helemaal niets, hè? Ha!
ElizabethR, Roofingburger, Cobra4 dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat ik na MM de oudste hier ben
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht nog: het is vast "ik". Maar ik ben een geboren Rotterdammer
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
een nationale domheid
Cobra is wel ouder dan 31 hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van die Elizabeth en Roofingburner weet ik zeker dat ze ouder zijn. Cobra ben ik niet zeker van
quote:
Een beetje interessant doen met je senioriteitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zak ik weer in de statistieken
Allemaal nieuwe woorden en termen in dit topic vandaag.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Een beetje interessant doen met je senioriteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |