Ik wilde daar een keer seks op toen ik dronken was.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:52 schreef Phoenix78 het volgende:
Dus een harde rand met een zak water zonder tussenschotten om het golven tegen te gaan.
Op internet aan een stuk door opscheppen over je bedprestaties, dat zegt ook wel weer watquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Phoenix78 het volgende:
Echt grappig al die mensen die hier ineens spontaan lopen bekennen dat ze een ramp in bed zijn...
Begrijpend lezen is ook een sportquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Phoenix78 het volgende:
Echt grappig al die mensen die hier ineens spontaan lopen bekennen dat ze een ramp in bed zijn...
Als iedereen altijd zo eerlijk zou zijn, dan zou de wereld er een stuk beter voorstaan.
nee, je neukt gewoon tussen de rand en de waterzak in...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ongestabiliseerd hardside.. Geen enkel probleem
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
Ik slaap sinds enkele maanden op een hoogslaper, ik denk ook niet dat zo'n bed lekker neukt.
Ik hoop dattie um houdt!Geen biggen en nijlpaarden meenemen dus
Ik vond het wel gaaf idd, vooral omdat er naast ons nog een stel lag te neuken, kon je lekker op hun stoten meedeinenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ongestabiliseerd hardside.. Geen enkel probleem
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
TIP: Vul het bed met zout water. Hiervan gaat de mossel lekker open staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |