Maar ik woon in Rotterdam; hier zou je ze verwachten. Enige plek waar ik ze ooit in het wild heb gespot is bij de ingang van de HSnollywood.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Seam het volgende:
Hier op het platteland in Limburg ook nooit
Tering die heeft een bolle kopquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering die heeft een bolle kop
Uit 'n ander topic nog een nieuwe foto:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar, godverdomme zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:41 schreef DennieXL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeuj! Weer ohmyguido.com-materiaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.superdudes.nl/showtopic/736710
Vanaf onderaan pagina 2.
Ze kunnen het niet hebben dat ik het niet met ze eens ben.
Volgensmij wel... maar hij kan ook macdonalds betalen zo te zien dus die potten gel maken hem niks uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:22 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Dan denk ik automatisch: hoeveel gel verbruik je per week. Dat moet toch uitkomen op meerdere potten per week, onnie?
Dat kan inderdaad aardig in de papieren schieten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:22 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Dan denk ik automatisch: hoeveel gel verbruik je per week. Dat moet toch uitkomen op meerdere potten per week, onnie?
quote:
Ze moest natuurlijk een goede outfit uitzoeken voor haar fotoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik haar was, wát een teringbende in die kamer.
Jij hebt er dus ook last van...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die twee precies even grote borsten hebben hoor.
Die ouders zijn vaak ook van die leeghoofden, alleen hadden zij in hun jeugd geen internet, waardoor dit soort onzin minder opviel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef ASroma het volgende:
kijk die lui zijn meestal in de leeftijdscategorie 14-18, wat ik me dan afvraag komt dat later nog goed? je zult als ouder maar zulke leeghoofden als kind hebben....
Meestal zijn die ouders ook 'apart'.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef ASroma het volgende:
kijk die lui zijn meestal in de leeftijdscategorie 14-18, wat ik me dan afvraag komt dat later nog goed? je zult als ouder maar zulke leeghoofden als kind hebben....
ik weet het, we gingen flink tekeer..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijpe Turk..quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:45 schreef area78 het volgende:
Nog zo'n toffe hUsL3r met veul geld:
www.xseno.nl/profile_pics.php?u=hustla4life
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kvind er bestquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is gewoon lekkerquote:
nee jammer hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef italia11 het volgende:
[..]
heb je nog meer piccas van deze mokkel?
Kijk anders op de pc van je zusje of op dr hyves, ze zal toch vast wel foto's van zichzelf er op hebben staanquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef GuyFawkes het volgende:
Die laatste is gewoon een normale vent.
Overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer heeft een heel tapijt op z'n onderarmen
Vooral die gast z'n wenkbrauwen. Echt hi-la-risch!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
"ik @ madam toeso was guzellig he meiduh"
Jezus, die onderste lijkt een plastic popquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
"Picca is niet helemaal goed, hij is toevallig genomen jeweetz"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, dat is natuurlijk zijn inloop drankkast
Vooral die ene fles cola erbij, handig voor het mixen van al die "sterke drank"...quote:
Dit is echt het meest kansloze wat ik ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.superdudes.nl/showtopic/736710
Vanaf onderaan pagina 2.
Ze kunnen het niet hebben dat ik het niet met ze eens ben.
ik weet niet waar jij naar buiten gaat, maar hier loopt niemand met zulke armharen.... niet dat ik er op let overigens...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:24 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Gast als ik over straat loop kom ik honderd van zo een mannen tegen, niets speciaals aan dus.
6. Sowieso foto's te maken in een spiegelquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:07 schreef honda1990 het volgende:
[quote]Op donderdag 3 juli 2008 01:04 schreef ThomazZ87 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gasten zijn tè dom om:
1. De flitser uit te zetten.
2. De datum in te stellen van hun camera.
3. Een fatsoenlijke locatie te zoeken voor de foto.
4. Dat fucking petje niet als een imbiciel te dragen.
5. Door te hebben, dat je geen zonnebril ophoeft in een badkamer.
2 guys 1 mirrorquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:04 schreef ThomazZ87 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gasten zijn tè dom om:
1. De flitser uit te zetten.
2. De datum in te stellen van hun camera.
3. Een fatsoenlijke locatie te zoeken voor de foto.
4. Dat fucking petje niet als een imbiciel te dragen.
8. Boxen in hun douchekabine te zetten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
6. Sowieso foto's te maken in een spiegel
7. Een hele vieze spiegel te gebruiken
Die onderste gast ziet er een beetje uit als een lampiequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
"Picca is niet helemaal goed, hij is toevallig genomen jeweetz"
[ afbeelding ]
Dat is level 2. Je moet eerst dit topic uitspelen op 100%.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:57 schreef Moozze het volgende:
Waar is het breezertopic? Ik kan m niet vinden en het klinkt leuk!
9. De camera recht te houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
8. Boxen in hun douchekabine te zetten.
Ben druk bezig...quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat is level 2. Je moet eerst dit topic uitspelen op 100%.
lol die bandana ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef BoemBats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een baas, ik hou het zakelijk
Een oud Hollandsch spreekwoord luydt: Leedvermaeck is het beste vermaeckquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Wouter2006 het volgende:
echt verschrikkelijk die gasten, maar ook zeker lachwekkend
Bende? Kamer??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |