Blijkbaar niet want mn backup skipped dagelijks nog een kleine 200 xls bestanden, (deze worden continu gevoed door een macro welke data uit een erp haalt) blijkbaar is dit niet te realiseren via aofs .quote:Op maandag 2 juni 2008 13:13 schreef Armageddon het volgende:
AOFS moet toch voldoende zijn voor alles?
Macro uitzetten tijdens de backuptijd? Helpt ook niet?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want mn backup skipped dagelijks nog een kleine 200 xls bestanden, (deze worden continu gevoed door een macro welke data uit een erp haalt) blijkbaar is dit niet te realiseren via aofs .
Ik wil deze dus gewoon KILLEN
Moet ik dat dan 's avonds met de hand doen ?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Macro uitzetten tijdens de backuptijd? Helpt ook niet?
Ik draai 10D , en zie net bijtoeval een errortje :quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef kroegtijger het volgende:
Welke versie BackupExec gebruik je??
AOFS zou inderdaad al horen te volstaan overigens
Ja even thuis inloggen en hopla.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet ik dat dan 's avonds met de hand doen ?
Ow ik draai een veul nieuwere! Updaten!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik draai 10D , en zie net bijtoeval een errortje :
AOFO: Initialization failure on: "Shadow?Copy?Components". Advanced Open File Option used: Microsoft Volume Shadow Copy Service (VSS).
Snapshot provider error (0xE0008527): VERITAS Storage Foundation for Windows (VSFW) unexpectedly failed. Check that the VSFW service is running, and check the status of existing disk groups and volumes.
Check the Windows Event Viewer for details
Dit maar is oplossen dan zal het idd wel werken
Hopla doe ik alleen bij Hilde (dat met de hand zegmaar)quote:
Updaten = Rebootenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow ik draai een veul nieuwere! Updaten!!!
Hier ook maar als ze hier aan het vreten zijn savonds dan ken ik altijd even rebooten.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Updaten = Rebooten
Rebooten = Drama
Want 24x7 bedrijf.
Hmmm nah ik vermijd het liever.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier ook maar als ze hier aan het vreten zijn savonds dan ken ik altijd even rebooten.
Upgrade naar 12 misschien overwegen?? AOFS is een stuk beter geworden in 12quote:Op maandag 2 juni 2008 13:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm nah ik vermijd het liever.
Zaterdagavonds maar eensch doen.
redundantie is hier idd drama, ik zit hier net 2 maanden en er komt snel een nieuw serverpark met redundantiequote:Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Upgrade naar 12 misschien overwegen?? AOFS is een stuk beter geworden in 12Maar hoezo dat je geen rebootje kunt doen? geen enkele redundancy?? dan zit er toch een foutje in 't design hoor...
het excuus dat de virusscanner was vastgelopen en daarom een reboot noodzakelijk was werkt altijd prima... niemand stelt verder meer vragen dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |