abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59067129
Hallo,

Ik ben opzoek naar een script om Open Files te closen op de windows 2003 server, dit uiteraard ivm de backup , we maken al gebruik van AOFS maar dit biedt niet de oplossing voor alle bestanden. Nu wil ik graag nog enkele .XLS / .doc's ook meenemen in mn bacup door de Open File te closen.

Ik neem aan dat dit met een script kan , nu zat ik zelf al te denken aan iets met NET FILE , alleen weet ik niet hoe ik exact de id kan gaan bepalen van de bestanden die .xls / .doc hebben.

Iemand goede tips ?

Thanx
jeroen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:13:53 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59067327
AOFS moet toch voldoende zijn voor alles?
pi_59067369
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:13 schreef Armageddon het volgende:
AOFS moet toch voldoende zijn voor alles?
Blijkbaar niet want mn backup skipped dagelijks nog een kleine 200 xls bestanden, (deze worden continu gevoed door een macro welke data uit een erp haalt) blijkbaar is dit niet te realiseren via aofs .

Ik wil deze dus gewoon KILLEN
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:25:04 #4
2964 Armageddon
pi_59067626
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:15 schreef Joene het volgende:

[..]

Blijkbaar niet want mn backup skipped dagelijks nog een kleine 200 xls bestanden, (deze worden continu gevoed door een macro welke data uit een erp haalt) blijkbaar is dit niet te realiseren via aofs .

Ik wil deze dus gewoon KILLEN
Macro uitzetten tijdens de backuptijd? Helpt ook niet?
pi_59067671
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Macro uitzetten tijdens de backuptijd? Helpt ook niet?
Moet ik dat dan 's avonds met de hand doen ?
pi_59067713
Welke versie BackupExec gebruik je??
AOFS zou inderdaad al horen te volstaan overigens
pi_59067855
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef kroegtijger het volgende:
Welke versie BackupExec gebruik je??
AOFS zou inderdaad al horen te volstaan overigens
Ik draai 10D , en zie net bijtoeval een errortje :

AOFO: Initialization failure on: "Shadow?Copy?Components". Advanced Open File Option used: Microsoft Volume Shadow Copy Service (VSS).
Snapshot provider error (0xE0008527): VERITAS Storage Foundation for Windows (VSFW) unexpectedly failed. Check that the VSFW service is running, and check the status of existing disk groups and volumes.
Check the Windows Event Viewer for details

Dit maar is oplossen dan zal het idd wel werken
  maandag 2 juni 2008 @ 13:33:41 #8
2964 Armageddon
pi_59067856
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Joene het volgende:

[..]

Moet ik dat dan 's avonds met de hand doen ?
Ja even thuis inloggen en hopla.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:34:19 #9
2964 Armageddon
pi_59067879
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:33 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik draai 10D , en zie net bijtoeval een errortje :

AOFO: Initialization failure on: "Shadow?Copy?Components". Advanced Open File Option used: Microsoft Volume Shadow Copy Service (VSS).
Snapshot provider error (0xE0008527): VERITAS Storage Foundation for Windows (VSFW) unexpectedly failed. Check that the VSFW service is running, and check the status of existing disk groups and volumes.
Check the Windows Event Viewer for details

Dit maar is oplossen dan zal het idd wel werken
Ow ik draai een veul nieuwere! Updaten!!!
pi_59067880
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:33 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja even thuis inloggen en hopla.
Hopla doe ik alleen bij Hilde (dat met de hand zegmaar)
pi_59067896
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ow ik draai een veul nieuwere! Updaten!!!
Updaten = Rebooten
Rebooten = Drama
Want 24x7 bedrijf.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:36:00 #12
2964 Armageddon
pi_59067941
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Updaten = Rebooten
Rebooten = Drama
Want 24x7 bedrijf.
Hier ook maar als ze hier aan het vreten zijn savonds dan ken ik altijd even rebooten.
pi_59068130
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Hier ook maar als ze hier aan het vreten zijn savonds dan ken ik altijd even rebooten.
Hmmm nah ik vermijd het liever.

Zaterdagavonds maar eensch doen.
pi_59068504
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Hmmm nah ik vermijd het liever.

Zaterdagavonds maar eensch doen.
Upgrade naar 12 misschien overwegen?? AOFS is een stuk beter geworden in 12 Maar hoezo dat je geen rebootje kunt doen? geen enkele redundancy?? dan zit er toch een foutje in 't design hoor...
het excuus dat de virusscanner was vastgelopen en daarom een reboot noodzakelijk was werkt altijd prima... niemand stelt verder meer vragen dan
pi_59068631
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Upgrade naar 12 misschien overwegen?? AOFS is een stuk beter geworden in 12 Maar hoezo dat je geen rebootje kunt doen? geen enkele redundancy?? dan zit er toch een foutje in 't design hoor...
het excuus dat de virusscanner was vastgelopen en daarom een reboot noodzakelijk was werkt altijd prima... niemand stelt verder meer vragen dan
redundantie is hier idd drama, ik zit hier net 2 maanden en er komt snel een nieuw serverpark met redundantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')