Vaagquote:
Die is net door Marky omhoggekickt, dat zou ook kunnen, dan redigeren we hem wel naar de COS!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou hij wel in de COS komen? Misschien gaat hij wel naar het Huub Topic.......
Mja, ik heb hem al gevraagd hierheen te komen, waar de echte Huub fans zitten.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat motte we niet hebben .... ff deze COS volbaggeren en dan een welkom-huub COSquote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Scandalous het volgende:
Moest ze ff opnieuw uplooien,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(al die actie, voor niets)
Die mag Yvonne of Gert bellen!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef mootie het volgende:
Zou Brian zich eigenlijk welkom voelen op FOK!?
Volgens mij is die alweer offlinequote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik heb hem al gevraagd hierheen te komen, waar de echte Huub fans zitten.
Ja Nadia wil het niet aan me gevenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het wel, om 'm elke dag even de tering te wensen.
En die moeten dan keihard zeggen dat ze het niet zijnquote:
Die kunnen we ook nooit controleren, hij geeft zijn nummer nietquote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef mootie het volgende:
Met de CAP's van Scandalous?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:30 schreef Desii het volgende:
[..]
dat motte we niet hebben .... ff deze COS volbaggeren en dan een welkom-huub COS
Brian is hier ook welkom hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef mootie het volgende:
Oh, gelukkig maar anders zit ik van Jan Joker te wachten.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
Mja, ik heb hem al gevraagd hierheen te komen, waar de echte Huub fans zitten.
Dat is nobel van jequote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is hier ook welkom hoor.
in een houten kist
Euwww, die glijstem van die rat, ik geef je groot gelijk...delegeren maar.quote:
Da's heul geen baggerquote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Desii het volgende:
[..]
das toch logisch, skattie
1 blik op jou en Dennis komt uit de kast
Vic eindelijk blij dat de kooi afgelopen is, zit BQ nog vastgeplakt aan de pc, en de schuldige is weer Huub.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar anders zit ik van Jan Joker te wachten.![]()
![]()
![]()
Shit, ik moet koken......Vic heeft de hele dag hard gewerkt en om Huub nu als excuus te gebruiken kan ik niet maken.
Ik vlieg wel heen en weer van de keuken naar de pc. Pffff, ik heb het al zo heet maar ja, Huub hè?
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Gert het volgende:
Brian is hier ook welkom hoor.
in een houten kist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |