Zeg lieverd, mankeer je iets aan je vingers?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:13 schreef proatjeboksem het volgende:
je mag ook koffie inschenken :-)
oh....zetten bedoel ik
Dilemma, dilemma, als je er heen gaat dan kun je een frisse duik nemen, je hebt alleen kans dat dat hele effect op de terugweg alweer teniet gedaan wordt........quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
Ga ik zwemmen of ga ik niet zwemmen........... dat is de vraag
Het is maar een klein kwartiertje rijden voor ik er ben.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dilemma, dilemma, als je er heen gaat dan kun je een frisse duik nemen, je hebt alleen kans dat dat hele effect op de terugweg alweer teniet gedaan wordt........![]()
Oh en kijk je uit, als het gaat onweren het water uit hoor!![]()
Gooi een muntje op, kop je gaat, munt je gaat niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is maar een klein kwartiertje rijden voor ik er ben.
En ik heb het loeiwarm!
Maar dikke kans dat zodra ik geïnstalleerd ben, er dikke wolken voor het zonnetje zitten.
What to do, what to do......
Ben al met mijn 2e fles bronwater bezig, oh en kun je evenquote:
Heeeeej, Wederhelft!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben al met mijn 2e fles bronwater bezig, oh en kun je evendoen tegen mijn wederhelft? Belachelijk!
Ik heb mijn bikini al aan, mijn tas gepakt, ik ga gewoon.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gooi een muntje op, kop je gaat, munt je gaat niet.
ja liefquote:Op maandag 2 juni 2008 13:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeeeej, Wederhelft!!!![]()
![]()
Hou daar es mee op!!
![]()
![]()
Lekker!!! Veel plezier!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb mijn bikini al aan, mijn tas gepakt, ik ga gewoon.
Zwem ze!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb mijn bikini al aan, mijn tas gepakt, ik ga gewoon.
Boiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkkk!!quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Boiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkkk!!
Valt in katzwijm
![]()
Zal ik ff koffie voor je zetten?
Ik ben gewoon lief voor jou kerel, zó leuk dat 'ie hier ook postquote:Op maandag 2 juni 2008 13:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is snel, ben je altijd zo makkelijk te lijmen?
Ik weet het echt niet. Ik wil dat laten controleren, plus ik wil dat hij naar die ontsteking achter in haar bek kijkt, plus ik wil weten of ze nog vocht of medicijnen nodig heeft.quote:
Ja, de hitte inquote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, jakkes, dat is niet zo mooi, wel snel achter elkaar. Sterkte ermee.
Waar wil jij gaan zwemmen! Zit jij niet te genieten van alle die *Mooie* arbeiders voor de deur!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
Ga ik zwemmen of ga ik niet zwemmen........... dat is de vraag
Inderdaad, geen weer om er op uit te gaan, maar goed, moeten is ook wat natuurlijk, nogmaals sterkte.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de hitte inMaar liever nu dan vanavond als het heel druk is. Gelukkig is het heel dichtbij.
Het is hier om te smelten he.
Surfplas!!! Blauw alg!!! NIET DOEN!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is maar een klein kwartiertje rijden voor ik er ben.
En ik heb het loeiwarm!
Maar dikke kans dat zodra ik geïnstalleerd ben, er dikke wolken voor het zonnetje zitten.
What to do, what to do......
Dankje! Tja de liefde van een man gaat door de koffie! (dat en beetje suiker)quote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lief voor jou kerel, zó leuk dat 'ie hier ook post![]()
Welkom meneer Kaa
Dat had ik ook niet verwacht hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lief voor jou kerel, zó leuk dat 'ie hier ook post![]()
Welkom meneer Kaa
Hmz hij komt op jou Naamtopic af!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht hoor.![]()
Normaal dabbert hij rond op FP, dit is ook pas zijn 2e topic op het forum......
Lief idee. Maar deze poes is immuun voor kattenkruid, ze haalt d'r neus er nog niet voor opquote:Op maandag 2 juni 2008 13:47 schreef proatjeboksem het volgende:
[..]
Dankje! Tja de liefde van een man gaat door de koffie! (dat en beetje suiker)
Sneu voor je poes Disana. Misschien dat wat kattenkruid ook helpt bij het temperaturen, worden ze wat
rustiger van
quote:
Moet je eerst een afspraak maken, of kun je zo aanwippen?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief idee. Maar deze poes is immuun voor kattenkruid, ze haalt d'r neus er nog niet voor op
Natuurlijk, lekker eigenwijs dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief idee. Maar deze poes is immuun voor kattenkruid, ze haalt d'r neus er nog niet voor op
Diva nog steeds last van het verdwijngebeuren?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga er vanuit dat Saantje en Diva al op pad zijn
Dat denk ik ook, afwachten maar.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef Lobasca het volgende:
Oh jee, ik lees het nu pas. Wat een ellende toch steeds met die arme poezenkinderen van Disana.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef Lobasca het volgende:
Hoi, het is hier de hele dag al snikheet, in de zon is het niet uit te houden. Ik zit in de schaduw en ben niet vooruit te branden.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Ziet het volgende:
hoi
de warmte is hier ook gearriveerd inmiddels
Mooi zo, vast beter voor je botten/gewrichten dit.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Ziet het volgende:
hoi
de warmte is hier ook gearriveerd inmiddels
Tsja, goed nieuws en slecht nieuws dus eigenlijk. Dat ze geen koorst heeft is een goed teken maar die ontsteking is wel heel naar zeg. Heeft ze nog wel kiezen over straks?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
Mijn god, wat een hitte.
Nou, Diva heeft in elk geval geen koorts, dat scheelt in deze hitte. Maar er zit nog steeds een vieze ontsteking in haar bek en volgende week wordt het kiezen trekken. Hij zij weer dat haar afweersysteem niet goed werkt en dat dit altijd door blijft gaan.
Ah gossie zeg, kiezen er uit, tja als de ontsteking niet weg wil is dat wellicht de enige oplossing.......quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
Mijn god, wat een hitte.
Nou, Diva heeft in elk geval geen koorts, dat scheelt in deze hitte. Maar er zit nog steeds een vieze ontsteking in haar bek en volgende week wordt het kiezen trekken. Hij zij weer dat haar afweersysteem niet goed werkt en dat dit altijd door blijft gaan.
En dan moet ze straks speciaal voer, en dat ga jij met liefde klaar maken, zo gek zijn we dan ook wel weer. Onze kotsert krijgt ook dure brokken (die zn zusje altijd probeert te jatten), maar we hebben het er graag voor over.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
Mijn god, wat een hitte.
Ja, voorlopig keert die ontsteking steeds terug rechs boven. Volgens de DA helpt het dan de kiezen (2?) in dat gedeelte te trekken. Voorlopig houdt ze dan linksboven en onder helemaal over.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, goed nieuws en slecht nieuws dus eigenlijk. Dat ze geen koorst heeft is een goed teken maar die ontsteking is wel heel naar zeg. Heeft ze nog wel kiezen over straks?
En die hitte is idd om niet goed van te worden.
zeker weten!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, vast beter voor je botten/gewrichten dit.
Wat een goede tip is dat! Gelukkig zit ze nu kalm naast me op tafel. Ze drinkt ook goed, da's mooi meegenomen.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie zeg, kiezen er uit, tja als de ontsteking niet weg wil is dat wellicht de enige oplossing.......![]()
Trouwens, als ze heel veel last heeft van de hitte dan zou je haar een handdoek kunnen geven die je even een kwartiertje in de vriezer hebt gehad, dan koelt ze wat af, als je er dan 2 indoet kun je ze steeds wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |