Ja hoor, dat snappen wequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef kroegtijger het volgende:
Tja, als senesta er maar rekening mee houdt dat de reviewers ook vakantie-tijd kennen en dus hun reviews wat later kunnen uitvoeren
De routers zijn al sinds 26 Mei in het bezit van FOK!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bij sitecom net zo goed in het verwerken van gegevens als hun routers...
[..]
Lekker handig dan van Sitecom... Bedoel, je weet dat een actie houdt als bedrijf, dan weet je toch ook dat je op een gegeven moment routers moet gaan versturen?
nicequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef senesta het volgende:
De routers zijn al verzonden hoor ik net, op twee na die zijn op vakantie en krijgen hem bij terugkomst
As usual en nog erger, ik post ze ook nog eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef senesta het volgende:
Er is helemaal geen probleem met sitecomJe trekt behoorlijk voorbarige conclusie's
![]()
heb hem nog steeds niet.. en ik ben niet op vakantie, ook niet aangegeven trouwens.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef senesta het volgende:
De routers zijn al verzonden hoor ik net, op twee na die zijn op vakantie en krijgen hem bij terugkomst
same herequote:Op maandag 28 juli 2008 22:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
heb hem nog steeds niet.. en ik ben niet op vakantie, ook niet aangegeven trouwens.
Ja, het begint wel een beetje jammer inderdaad nu te worden. De aardigheid gaat er zo wel vanaf helaasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Waarom wordt er dan gezegd dat ze al verstuurd zijn? Dat zijn ze dus niet. Net zoals de vorige 2 keer dat dit gezegd is. Wat is er nou werkelijk aan de hand en waarom moet ik hier zo achteraan gaan?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef senesta het volgende:
Voor zover ik weet zijn ze verzonden, ik heb inmiddels even gemaild en wacht op antwoord.
Zodra ik meer weet neem ik contact op met de reviewers.
Nah, niet zozeer goed als wel het minst slechtequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk, dat zijn nog eens goede berichten.
Ja, als het goed is moet er wel iemand zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:41 schreef iteejer het volgende:
Het lek is boven water, er is eea verkeerd gelopen danlzij een vakantie-kracht op een verzendpunt. Nou moet ik daar eerlijk bij zeggen dat dat goeddeels door mij veroorzaakt is, ik heb het daar neergedumpt in de veronderstelling dat het daarmee geregeld was - zoals ik wel vaker doe als er iets weg moet. Maar degene die het in ontvangst nam, had geen idee wie ik was, en wist dus ook niet hoe het gefaktureerd moest worden dus zette het gewoon aan de kant.
Kluupkluup, op welke tijden ben je thuis? Dan breng ik het ding zelf wel even langs, ik zit toch in de buurt met mijn werk.
Kroegtijger, is er iemand bij je thuis, morgen overdag?
Higgy en Teh, zelfde vraag?
Dan stuur ik eenm auto langs om die af te leveren.
Zohhe service aan huisquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:41 schreef iteejer het volgende:
Het lek is boven water, er is eea verkeerd gelopen danlzij een vakantie-kracht op een verzendpunt. Nou moet ik daar eerlijk bij zeggen dat dat goeddeels door mij veroorzaakt is, ik heb het daar neergedumpt in de veronderstelling dat het daarmee geregeld was - zoals ik wel vaker doe als er iets weg moet. Maar degene die het in ontvangst nam, had geen idee wie ik was, en wist dus ook niet hoe het gefaktureerd moest worden dus zette het gewoon aan de kant.
Kluupkluup, op welke tijden ben je thuis? Dan breng ik het ding zelf wel even langs, ik zit toch in de buurt met mijn werk.
Kroegtijger, is er iemand bij je thuis, morgen overdag?
Higgy en Teh, zelfde vraag?
Dan stuur ik eenm auto langs om die af te leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |