abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 19:08:56 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60301824
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef kroegtijger het volgende:
Tja, als senesta er maar rekening mee houdt dat de reviewers ook vakantie-tijd kennen en dus hun reviews wat later kunnen uitvoeren
Ja hoor, dat snappen we
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 juli 2008 @ 19:53:36 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60302966
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn ze bij sitecom net zo goed in het verwerken van gegevens als hun routers...
[..]

Lekker handig dan van Sitecom... Bedoel, je weet dat een actie houdt als bedrijf, dan weet je toch ook dat je op een gegeven moment routers moet gaan versturen?
De routers zijn al sinds 26 Mei in het bezit van FOK!
pi_60303352
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja hoor, dat snappen we
dan wacht ik nog even in spanning af
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 21:29:35 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60305651
De routers zijn al verzonden hoor ik net, op twee na die zijn op vakantie en krijgen hem bij terugkomst
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:03:12 #131
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_60316716
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef senesta het volgende:
De routers zijn al verzonden hoor ik net, op twee na die zijn op vakantie en krijgen hem bij terugkomst
nice
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_60316867
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef senesta het volgende:
Er is helemaal geen probleem met sitecom Je trekt behoorlijk voorbarige conclusie's
As usual en nog erger, ik post ze ook nog eens
So we just called him Fred too
pi_60406133
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef senesta het volgende:
heb hem nog steeds niet.. en ik ben niet op vakantie, ook niet aangegeven trouwens.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 28 juli 2008 @ 23:59:54 #134
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_60408493
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:12 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

heb hem nog steeds niet.. en ik ben niet op vakantie, ook niet aangegeven trouwens.
same here
ben volgende week wel op vakantie, maar is wel iemand thuis om t pakketje aan te nemen. Alleen laat de review dan even wachten
pi_60432120
Waarom wordt er dan gezegd dat ze al verstuurd zijn? Dat zijn ze dus niet. Net zoals de vorige 2 keer dat dit gezegd is. Wat is er nou werkelijk aan de hand en waarom moet ik hier zo achteraan gaan?
pi_60436640
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Waarom wordt er dan gezegd dat ze al verstuurd zijn? Dat zijn ze dus niet. Net zoals de vorige 2 keer dat dit gezegd is. Wat is er nou werkelijk aan de hand en waarom moet ik hier zo achteraan gaan?
Ja, het begint wel een beetje jammer inderdaad nu te worden. De aardigheid gaat er zo wel vanaf helaas
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 09:45:31 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60437379
Voor zover ik weet zijn ze verzonden, ik heb inmiddels even gemaild en wacht op antwoord.
Zodra ik meer weet neem ik contact op met de reviewers.
pi_60443156
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef senesta het volgende:
Voor zover ik weet zijn ze verzonden, ik heb inmiddels even gemaild en wacht op antwoord.
Zodra ik meer weet neem ik contact op met de reviewers.
we wachten nog even in spanning af dan
pi_60459692
Het lek is boven water, er is eea verkeerd gelopen danlzij een vakantie-kracht op een verzendpunt. Nou moet ik daar eerlijk bij zeggen dat dat goeddeels door mij veroorzaakt is, ik heb het daar neergedumpt in de veronderstelling dat het daarmee geregeld was - zoals ik wel vaker doe als er iets weg moet. Maar degene die het in ontvangst nam, had geen idee wie ik was, en wist dus ook niet hoe het gefaktureerd moest worden dus zette het gewoon aan de kant.
Kluupkluup, op welke tijden ben je thuis? Dan breng ik het ding zelf wel even langs, ik zit toch in de buurt met mijn werk.
Kroegtijger, is er iemand bij je thuis, morgen overdag?
Higgy en Teh, zelfde vraag?
Dan stuur ik eenm auto langs om die af te leveren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 juli 2008 @ 08:36:55 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60460102
Kijk, dat zijn nog eens goede berichten.
pi_60460217
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk, dat zijn nog eens goede berichten.
Nah, niet zozeer goed als wel het minst slechte
Ben blij dat Jeroen het postkantoor gaat overnemen.
Waar wij het eerder over hadden: fullfilment services hebben blijkbaar geen werk nodig, als je niet op hun standaardaanbieding ingaat hebben ze geen zin om te overleggen.
Alhoewel ik bij twee bedrijven al vernomen heb dat dat ook komt omdat ze zelf geen afspraken mogen maken, en dat ook weer via een ingehuurd bureau regelen. En dan heb ik er sowieso al gaen trek meer in, met al dat ingehuurde spul is iedere rechtstreekse betrokkenheid pleite.
En de echt grote jongens hebben ook grote tarieven, dat kunnen we niet betalen.
pi_60463186
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 07:41 schreef iteejer het volgende:
Het lek is boven water, er is eea verkeerd gelopen danlzij een vakantie-kracht op een verzendpunt. Nou moet ik daar eerlijk bij zeggen dat dat goeddeels door mij veroorzaakt is, ik heb het daar neergedumpt in de veronderstelling dat het daarmee geregeld was - zoals ik wel vaker doe als er iets weg moet. Maar degene die het in ontvangst nam, had geen idee wie ik was, en wist dus ook niet hoe het gefaktureerd moest worden dus zette het gewoon aan de kant.
Kluupkluup, op welke tijden ben je thuis? Dan breng ik het ding zelf wel even langs, ik zit toch in de buurt met mijn werk.
Ja, als het goed is moet er wel iemand zijn
pi_60466860
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 07:41 schreef iteejer het volgende:
Zohhe service aan huis
Super!
Net KPN-mannetje langsgeweest om ons huis ADSL-klaar te maken en het Telfort-abbonement gaat vanaf morgen in. Kan ik mooi alles in één keer regelen. Ik heb je even een PM gestuurd met de tijden waarop ik thuis ben.
pi_60471753
Zoals per mail al doorgegeven aan Simone: er is morgen vast wel iemand thuis. Behoudens boodschappen doen, maar stop dan maar een afhaalbericht in de bus.

@Iteejer: als je een betrouwbare fullfilmentpartner zoekt, neem dan eens contact op met trefcon (www.trefcon.nl)
Werk ik al 10 jaar mee en altijd schappelijke prijzen en altijd goede service. Hebben voor mij hele kleine (<10 adressen) klussen gedaan in verweggistan, maar ook 35.000 poststukken in Nederland. Top.
pi_60478456
Ik heb em! MOrgen aansluiten..
  Moderator vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:01:24 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60478707
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Veel plezier en succes
pi_60479741
quote:
ik nog niet...maar dat zal vast niet lang meer duren dan
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:17:43 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60482968
quote:
Je eerste indruk (looks) mag je best posten hoor
pi_60495505
hij is hier ook binnen nu
't zal alleen een weekje moeten wachten ivm vakantie.
Eerste indruk is gematigd positief, maar het hoe en waarom komt in de review wel ter spraken
pi_60496224
Ook hier binnen, en als het meezit morgen aansluiten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')