Genoeg om ons een tijdje bezig te houdenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Kluupkluup het volgende:
ben benieuwd
Senesta, hoeveel mailtjes zijn er (ongeveer) binnen gekomen?
als alle mailtjes zo lang zijn als die van mij geloof ik je graagquote:Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Genoeg om ons een tijdje bezig te houden.
En ik maar denken dat het uitgeprint op een A4 moet passenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
als alle mailtjes zo lang zijn als die van mij geloof ik je graag![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik wacht eigenlijk een beetje op de uitslag.. Zoals eerder vermeld is onze SMC-router vorige week kapot gegaan en nu komt het hele studentenhuis telkens op mijn kamer internetten (op mijn kamer staat de modem met een kabel naar mijn laptop). Ik rek de koop van een nieuwe router nu al een weekje maar wil eigenlijk even afwachten of ik deze sitecom mag reviewen![]()
![]()
Vanavond meer duidelijkheid.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef senesta het volgende:
De inschrijfperiode is gesloten en er kan niet niet meer gemaild worden.
Er is heel enthousiast gemaild en we gaan nu alle mailtjes zorgvuldig doornemen.
Volgende week zondag om 20:00 maken we hier de namen van de users bekend die de routers mogen gaan testen
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:16 schreef Cahir het volgende:
Alsof de winnaars dan meteen om 8:00 hier staat
Ik ben benieuwd naar je reviewquote:Op zondag 22 juni 2008 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik wacht eigenlijk een beetje op de uitslag.. Zoals eerder vermeld is onze SMC-router vorige week kapot gegaan en nu komt het hele studentenhuis telkens op mijn kamer internetten (op mijn kamer staat de modem met een kabel naar mijn laptop). Ik rek de koop van een nieuwe router nu al een weekje maar wil eigenlijk even afwachten of ik deze sitecom mag reviewen![]()
![]()
Het was bij mij redelijk acht uurquote:Op zondag 22 juni 2008 19:16 schreef Cahir het volgende:
Alsof de winnaars dan meteen om 8:00 hier staat
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 juni 2008 20:04 schreef senesta het volgende:
We hebben zoals beloofd nu de winnaars voor jullie... maar voor ik die bekend ga maken wil ik eerst iedereen bedanken die gemaild heeft, het waren een heleboel mailtjes en een heleboel goede motivatie.
Maar hoewel het alles behalve makkelijk was, hebben we hier toch de door ons geselecteerde reviewers:
De "nerd" is geworden: Kroegtijger![]()
En de drie "digibeten" zijn geworden: Kluupkluup, Higgy, en Teh![]()
Van harte gefeliciteerd voor deze reviewers, we nemen zo snel mogelijk per mail contact met jullie op
Ik denk dat ik die goed kan testen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef Dirkh het volgende:
Ben benieuwd, vooral naar het bereik van de router. Leuke actie overigens.
Ja, dat is een leuk uitdaging voor de router. Het ligt er natuurlijk aan wat voor wanden dat zijn, maar toch.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die goed kan testen.
Zo is bij ons de situatie (oud studentenhuis in centrum Utrecht met voor- (6 bewoners) en 'achterhuis' (4 bewoners)):
[ afbeelding ]
Hierbij is de wereldbol het modem. Precies boven het modem zit onze router van SMC (die nu kapot is) op de eerste verdieping. We hebben ook nog een zolder verdieping, dus de router moet daar staan. Wanneer hij verplaatst wordt naar de kamer boven kamer twee, hebben beide zolderkamers geen bereik (leidingen e.d. die het verstoren misschien!?).
Het 'nucliaire'-icoontje is de Sitecom Extender die ik 2 maanden geleden gekocht heb. Ik zit namelijk in het 'achterhuis' in kamer nummer drie. Achter een keuken en een badkamer/douche. Maar zelfs nu heb ik maar in 1 hoek van mijn kamer een beetje bereik. Ik verwacht niet dat ik deze nieuwe router van Sitecom in mijn kamer kan ontvangen (30 meter door 6 a 7 muren en plafonts heen), maar ik hoop dat ik mijn extender iets dichter bij mijn kamer kan krijgen, ter hoogte van de keuken ofzo. Dan heb ik eindelijk internet op mijn kamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |