Eh? En wat wil je daarmee zeggen nu dan? Lees de post boven die van jou eens...quote:Op maandag 2 juni 2008 12:12 schreef groofoo het volgende:
ik heb zo`n N draft router van linksys en het is mijn 4de al. (vorige model)
deze dus
bij aankoop zat er verouderde firmware op.
om hem op te daten naar de nieuwste firmware moet je hem in twee stappen updaten.
echter bij de 2de stap kom ik nooit, daar hij niet meer opstart na de eerste update.
eerste stap overslaan heeft geen zin daar hij dan niet wil update`n.
de media markt wil hem ook niet voor mij updaten, dus na mijn 4de in onvangst te hebben gekregen de moed maar opgegeven.
heb dus nu een veel duurdere N draft router die op 802.11g basis werkt.
Ja, je krijgt er een USB dongle bij. Staat duidelijk in het Sticky topic, terug te vinden via de OP of in de index van DIG/quote:Op maandag 2 juni 2008 12:48 schreef mschol het volgende:
jammer dat ik geen laptop met wlan of pc met wlan heb...
alleen een wii tot m'n beschikking...
--edit--
er zit ook een usb dongle bij? zoja ga ik zeker nadenken om mee te doen, huidige wlan router is bijna gaar en mijn pc op wlan aansluiten zou een erg prettige bijkomstigheid zijn...
daar gaat het hier toch helemaal niet over? Dan maak je een topic in DIG dat je sitecom kut vindt.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:50 schreef DeltaBlast het volgende:
censuuuuuuuuuuuuuuuur!
Bah dit is echt triest... vind je sitecom slecht? weg post. urgh.
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:50 schreef DeltaBlast het volgende:
censuuuuuuuuuuuuuuuur!
Bah dit is echt triest... vind je sitecom slecht? weg post. urgh.
Dat is niet helemaal de bedoeling neequote:Op maandag 2 juni 2008 13:19 schreef Cheiron het volgende:
*Aangemeld*
En als je een leek wilt hebben wil ik het ding ook wel door m'n vader bij mn ouders laten instellen. Kans is alleen 90% dat hij het ding te lijf wil gaan met een schroevendraaier
MiMo is een onderdeel van de 802.11N standaard. De WL-153 was 'pre-N' en gebruikte dus MiMo. Overigens is het bereik van de WL-153 fenomenaal. De WL-312 is niet beter mbt bereik. Alleen is de snelheid wel veel hoger in combinatie met je WL-181.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:13 schreef Dirkh het volgende:
Topic maar eens volgen gaat. Ik heb altijd routers van Sitecom, zeg maar een soort trouwe gebruiker omdat het altijd goed heeft gewerkt. Ik heb nu de wl 153, icm de 181 voor de desktop en de 150 voor de laptop, dit heeft gewoon een goed bereik en dat is ook alles wat ik zoek in een router, dat ik in de tuin kan zitten zonder te moeten gaan draaien op zoek naar een goed signaal en ook dat ik door het hele huis signaal heb.
Ik vraag me dan ook af of deze router de de mimo technologie wel/niet gebruikt of dat dat inmiddels alweer verouderd is.
kunnen ze toch al...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef sevenx het volgende:
Slim van Fok.
Een routertje weggeven en in ruil daarvoor hebben ze vele Emailadressen, waarmee zij jouw topics, dus maatschappelijke voorkeuren, politieke overtuigingen en consumentenvoorkeuren kunnen koppelen aan een persoon.
Die gegevens zijn tegenwoordig geld waard.
Zeker weten dat Fok niet gerund wordt door de AIVD ofzo?
Sympathieker zou zijn: 4 routers gratis af te halen.
Tis maar een idee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |