Ahh thanks nu is alles weer duidelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie het inderdaad. 1 volledige topic in 1 dag
Nou dan maar even een samenvatting zodat mensen het niet na hoeven te lezen (as if).
Logician is weer single. Ze haat het, ze haat zondagen en weet niet wat ze moet doen om de tijd te doden.
Kasta kun je alleen strikken door extreem intelligent te zijn. Maar pas als je hem masseert, voor hem kookt en vooral _niet_ neukt, dan krijg je respect.
Principessa dronk niet meer tot eergisteren. Voor slechts 4 wisky krijg je het voor elkaar dat je haar mag zoenen. Dat ze een homo-vriend van je gaat bekeren én ze doucht en slaapt naakt naast je
Let wel op dat neuken daar niet bij inbegrepen is.
Mrbox, realzeus en nog een paar houden van knuffelen.
MLI en logician weer helemaal niet.
Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.
Alle singles behalve Elegy en MLI .
Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw abbandon a bone.
Er was ook nog iets met uppie83, maar dat ben ik al weer vergeten.
Zo en nu maar eens richting werk
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw Abbadon a bone.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
dus je bent het ook met Liquidootje eens?quote:
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dus je bent het ook met Liquidootje eens?
quote:
Zit je nu met me te flirten?quote:
Gastquote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.
Alle singles behalve Elegy en MLI .
nee hoor, schoonheid, maak je maar geen zorgen...ik ben alleen van de wijze clichés, en daar hou ik het bij...flirten kan ik helemaal nietquote:
quote:Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!
Ik las dit net pas maarequote:Favo's van mij:Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado
Knuffelen doe ik alleen als het moet, na de seks, na een ruzie, als iemand zich klote voelt. En met een enkeling omdat ik het zelf gewoon lekker vind om met hem/haar te knuffelen. Trouwens, wel gek. Er is een direct verband met mensen met wie ik kan knuffelen en mensen die ik uiteindelijk als relatiemateriaal ga beschouwen. Kwam zaterdag nog iemand tegen met wie ik fijn kon knuffelen. Zou dat betekenen dat ik me in dit topic af ga melden?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ook soms, maar zéker niet te lang. En niet te pas en te onpas. Functioneel knuffelen, da's wel een goeie qualificatie denk ik - zoals 'functioneel naakt' in films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |