abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59062449
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank.

Dit was de vorige: Singles # 70: Liquidootje, oh grote leider!
A little bit hateful
pi_59062523
zo jullie gaan wel steeds sneller he
Letten de modjes niet zo meer op
pi_59062889
Ik zie het inderdaad. 1 volledige topic in 1 dag

Nou dan maar even een samenvatting zodat mensen het niet na hoeven te lezen (as if).

Logician is weer single. Ze haat het, ze haat zondagen en weet niet wat ze moet doen om de tijd te doden.

Kasta kun je alleen strikken door extreem intelligent te zijn. Maar pas als je hem masseert, voor hem kookt en vooral _niet_ neukt, dan krijg je respect.

Principessa dronk niet meer tot eergisteren. Voor slechts 4 wisky krijg je het voor elkaar dat je haar mag zoenen. Dat ze een homo-vriend van je gaat bekeren én ze doucht en slaapt naakt naast je
Let wel op dat neuken daar niet bij inbegrepen is.

Mrbox, realzeus en nog een paar houden van knuffelen.
MLI en logician weer helemaal niet.

Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.
Alle singles behalve Elegy en MLI .

Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw abbandon a bone.

Er was ook nog iets met uppie83, maar dat ben ik al weer vergeten.

Zo en nu maar eens richting werk
A little bit hateful
pi_59062975
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie het inderdaad. 1 volledige topic in 1 dag

Nou dan maar even een samenvatting zodat mensen het niet na hoeven te lezen (as if).

Logician is weer single. Ze haat het, ze haat zondagen en weet niet wat ze moet doen om de tijd te doden.

Kasta kun je alleen strikken door extreem intelligent te zijn. Maar pas als je hem masseert, voor hem kookt en vooral _niet_ neukt, dan krijg je respect.

Principessa dronk niet meer tot eergisteren. Voor slechts 4 wisky krijg je het voor elkaar dat je haar mag zoenen. Dat ze een homo-vriend van je gaat bekeren én ze doucht en slaapt naakt naast je
Let wel op dat neuken daar niet bij inbegrepen is.

Mrbox, realzeus en nog een paar houden van knuffelen.
MLI en logician weer helemaal niet.

Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.

Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw abbandon a bone.

Er was ook nog iets met uppie83, maar dat ben ik al weer vergeten.

Zo en nu maar eens richting werk
Ahh thanks nu is alles weer duidelijk
  maandag 2 juni 2008 @ 09:50:18 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59062995
quote:
Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw Abbadon a bone.

tevens tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59063066
Komt er nu een standaard samenvatting van het laatste topic in de nieuwe op?
Watch me work it, I'm perfect.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:02:55 #7
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59063179
Ja tering, net helemaal dat hele topic bijgelezen om kennis te nemen van de beslommeringen van mijn gewaardeerde single-Fok!vrindjes, blijkt er gewoon een prima samenvatting voorhanden te zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:11:27 #8
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59063312
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tevens tvp
Ik dacht precies hetzelfde.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 2 juni 2008 @ 10:26:40 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59063638
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:11 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde.

dus je bent het ook met Liquidootje eens?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:35:27 #10
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59063857
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dus je bent het ook met Liquidootje eens?
Nee.

Mijn ex heeft trouwens besloten dat ik thuis geen computerrechten meer heb.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:39:46 #11
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59063956
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:

Nee.

maandag 2 juni 2008 @ 10:46:39 #12
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59064154
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Zit je nu met me te flirten?
  maandag 2 juni 2008 @ 10:51:14 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59064263
quote:

Gast Dus MLI en ik zijn de enigen die wel een one night stand zouden willen

[ Bericht 21% gewijzigd door Elegy op 02-06-2008 11:08:32 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 2 juni 2008 @ 10:52:10 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59064295
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:46 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Zit je nu met me te flirten?
nee hoor, schoonheid, maak je maar geen zorgen...ik ben alleen van de wijze clichés, en daar hou ik het bij...flirten kan ik helemaal niet
  maandag 2 juni 2008 @ 10:55:41 #15
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59064379
Godver, moet ik een heel topic bij gaan lezen .

Edit:
quote:
Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!
quote:
Favo's van mij:Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado
Ik las dit net pas maare .

[ Bericht 42% gewijzigd door Just_Shut_Up op 02-06-2008 11:02:50 ]
There is no rehab for stupidity.
pi_59064802
is snel gegaan
ik had net de tijd om mijn verhaal van zaterdag neer te posten in het vorige topic. Maar goed,

Hier maar weer even melden dan
* Crazy-M haalt het single etiket weer even op
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59065152
For future reference: Ik houd wel van knuffelen .

Tevens tvp.
pi_59065219
En ik hou soms van knuffelen.
pi_59065275
Knuffelen icm een goede zoen is helemaal geweldig .
  maandag 2 juni 2008 @ 11:38:19 #20
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59065320
Ik ook soms, maar zéker niet te lang. En niet te pas en te onpas. Functioneel knuffelen, da's wel een goeie qualificatie denk ik - zoals 'functioneel naakt' in films.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59065338
Juist wel zo vaak mogelijk. Nouja, natuurlijk wel als de situatie zich ervoor leent.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:41:44 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59065394
Functioneel knuffelen Als in "nou vooruit, ik heb je net hard in je keel geragd, nu zal ik als tegenprestatie lief voor je zijn?"

Hoe moet ik dat zien?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59065429
Zoiets als van die jongens die alleen lief zijn/knuffelen om daarna verder te gaan/sex te krijgen?
  maandag 2 juni 2008 @ 11:44:55 #24
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_59065461
ik zit te vaak op het sport-forum
hier op R&L gebeurt een hoop

Hoe denken de singles eigenlijk over leeftijdsverschil (naar boven en beneden)
Ik ken de kreten "liefde kent geen grezen" bla bla. Maar wat is een veilige marge?
Zodat je geen problemen krijgt in de kroeg met kreten als "In mijn tijd kostte een pilsje nog 2 gulden"

Ben zelf voorzichtig aan het daten met een leuke dame die 6 jaar jonger is. (zij eindexamen, ik afstuderen)
Lege virente, virent cuncta
pi_59065470
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ook soms, maar zéker niet te lang. En niet te pas en te onpas. Functioneel knuffelen, da's wel een goeie qualificatie denk ik - zoals 'functioneel naakt' in films.
Knuffelen doe ik alleen als het moet, na de seks, na een ruzie, als iemand zich klote voelt. En met een enkeling omdat ik het zelf gewoon lekker vind om met hem/haar te knuffelen. Trouwens, wel gek. Er is een direct verband met mensen met wie ik kan knuffelen en mensen die ik uiteindelijk als relatiemateriaal ga beschouwen. Kwam zaterdag nog iemand tegen met wie ik fijn kon knuffelen. Zou dat betekenen dat ik me in dit topic af ga melden? . Oh nee, daarvoor gaat de reeks te snel momenteel. Zie hem morgen pas weer. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')