ja maar,... de spiegeling bij de scherpere foto vind ik nou juist mooierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ga het nog iets sterker vertellen. Ik vind de onscherpte van de lepel juist positief. Daardoor wordt de aandacht nog sterker getrokken naar de spiegeling zelf.
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:11 schreef ElizabethR het volgende:
VV wat heb je een ubergave foto ingezonden!!!!
k vond de handtekening nogal grootquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:25 schreef CompuMess het volgende:
Zóóó, die's lekker kleurrijk!
Ik snap ook niet zo goed waarom dat er zo groot bij moet...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vond de handtekening nogal groot
maar jij kunt t ook heerlijk brengen
Of alle etiketten naar voren in het schap van de supermarktquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef Shark.Bait het volgende:
niemand buiten gebaande paden aan spiegelen gedacht?
geen model kunnen vinden om dat idee te kunnen uitvoeren, en voor het andere idee had ik een grotere printer nodig....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had mijn geld op jou gezet, Shark.Bait, maar helaas.
1 minuut te vroegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:59 schreef Xilantof het volgende:
De inzendperiode is gesloten! Ik ga de laatste foto's uploaden en vervolgens het stemtopic openen!
Alles in die minuut wordt uiteraard gewoon nog geplaatstquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef kvdv het volgende:
[..]
1 minuut te vroeg![]()
ben benieuwd naar wat er nog komen gaat (?)
Vond ik ook ja... je verwacht toch dat iedereen die meedoet ook wel even stemt...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:04 schreef Sugar het volgende:
Wat jammer dat er zo weinig mensen gestemd hebben.
boh ja sorryquote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef kvdv het volgende:
[..]
Vond ik ook ja... je verwacht toch dat iedereen die meedoet ook wel even stemt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |