@ Tha_Erik: ik vind het een toffe foto, die van je kast! Doet het voor mij best wel.
@ kvdv: gaaf hoe je meermalen gespiegeld bent in die foto! Ik vind 'm zeker geslaagd voor dit thema en ook gewoon wel boeiend, eigenlijk!
@ Robbedoes: hmmm, wel mooie spiegeling, maar de ballonnen zelf vind ik als onderwerp niet zo mooi. Ze staan ook nogal centraal, vind ik jammer.
@ Re: mooie foto wel, alleen doet ie me niks. Misschien doordat ie zo soft is, ik weet het niet.
@ Peet: technisch mooi gedaan (voor zo ver ik kan beoordelen, hoor!), alleen ook hier vind ik het onderwerp niet zo. Of eigenlijk gewoon niet leuk en mooi.
@ Tonja: goed idee en mooie plek ook, maar ik zou zeker nog wat doen aan nabewerking (contrast en helderheid in elk geval).
@ Ynske: verftubetjes vind ik leuk, gewoon een goede foto, lekkere kleuren. De roos vind ik te cliché, hou ik niet zo van.
@ Tante.Olivia: jammer dat de foto niet wat scherper is, verder wel leuk beeld.
@ Kamermans: het leukste vind ik de druppels op de lens en het standpunt. Wel een leuke en mooie foto dus, maar toch springt hij er voor mij niet écht uit.
@ K_man: nee, deze vind ik niet zo geweldig. Ik hou niet zo van dat soort plaatjes (onderwerp dus weer) en ook niet zo van die kleuren.
@ erasmo: hiervan vind ik de kleuren juist wél heel tof. Lekker gewoon. Maar ik ben het met Robbedoes eens dat het thema spiegeling niet heel duidelijk uit de foto naar voren komt.