Frankrijk en Italie gaan dan strafschoppen nemen.. maar wat er met Nederland gebeurt?? Misschien gewoon door, omdat de wedstrijd van Frankrijk Italie uiteindelijk als een verlies telt voor 1 van de partijenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:17 schreef PrinceSL het volgende:
Wat nu als het dit wordt?
NL-ITA 1-1
FRA-ROE 2-0
NL-FR 1-1
ITA-ROE - 2-0
NL- ROE 2-0
FRA-ITA 1-1
Dan staan er 3 ploegen met even veel punten, even hoog doelsaldo en gelijk onderling resultaat. Wat gebeurt er dan? Puur theoretisch natuurlijk he
Zou geniaal zijn... en dodelijk saaiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:11 schreef Druus het volgende:
Roemenië - Frankrijk: 0 - 0
Nederland - Italië: 0 - 0
Italië - Roemenië: 0 - 0
Nederland - Frankrijk: 0 - 0
Nederland - Roemenië: 1 - 1
Frankrijk - Italië: 0 - 0
Nederland en Roemenie door
Dan is Nederland ook door, op basis van de UEFA Coëfficiëntiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:38 schreef soccerroos het volgende:
Roemenië - Frankrijk: 0 - 0
Nederland - Italië: 0 - 0
Italië - Roemenië: 0 - 0
Nederland - Frankrijk: 0 - 0
Nederland - Roemenië: 0 - 0
Frankrijk - Italië: 0 - 0
Daarin staan Frankrijk en Italie wel boven ons tochquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan is Nederland ook door, op basis van de UEFA Coëfficiëntie![]()
Barbaraquote:Onder andere De Telegraaf repte van een “aanslag” door de Arsenal-aanvaller op ploeggenoot en concurrent Sneijder. Op de website van DAG reageerde Van Persie ontzet over de insinuaties in de vaderlandse pers. “Ik vind het al erg dat je door die berichtgeving deze vraag stelt”, antwoordde de Rotterdammer op een vraag van Barbara Barend
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik gun Nederland bijkans geen kans.
Zelfs Roemenië zal net iets meer vechtlust tonen dan de leeuwen met kunstgebitten.
Nsb'er?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik gun Nederland bijkans geen kans.
Zelfs Roemenië zal net iets meer vechtlust tonen dan de leeuwen met kunstgebitten.
Ik denk dat jij de geschiedenisboeken maar eens moet gaan bestuderen.quote:
Le hahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:04 schreef BOYS1985 het volgende:
Iedereen is lachwekkend te denken dat Frankrijk no shot heeft in deze groep.
By far beter dan Italie...
Dat is dan ook een figuur dat denkt dat het heel wat weet van voetbal, maar eigenlijk vaak stomme praat uitslaat. Het denk-niveau van haar, als het gaat om voetbal, vind ik niet hoog.quote:
Liever niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:09 schreef Paaskonijn het volgende:
KAMPIOENEN_!
Nee dus, want er wordt dan gekeken naar de resultaten in de kwalificaties van afgelopen twee jaar. Nederland staat helemaal bovenaan in dat klassement (vandaar ook dat ze in pot 1 zaten).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daarin staan Frankrijk en Italie wel boven ons toch![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |