klein neusjequote:Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kijk nico :
[..]
ff verder lezen dan je neus lang is
Hij is begonnen in april 2003, dus als het wat tegenzit, speel ik nog een seizoen extra in VIII. En om het extra zuur te maken: De kampioen van vorig seizoen is gepromoveerd naar een VII met 3 'bot'-teamsquote:Totaal gekochte spelers: 100 695 860 ¤
Totaal verkochte spelers: 111 961 124 ¤
Verschil: 11 265 264 ¤
Aantal transfers: 548
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
6-0 winst ...
[..]
Nu es kijken hoe ik het uit kan houden in V. Heb nog 1 mil op de bank dus echt versterken zit er niet in of ik moet een verdediger verkopen. Komende weken maar es over nadenken
Tjah, schiet niet echt op, dat promoveren.quote:08-06-2008 Je bent gepromoveerd naar een hogere divisie en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 6 450 ¤ voor hun clubkaart betaald.
08-06-2008 Je hebt 20 000 ¤ ontvangen voor de promotie naar een hogere divisie.
08-06-2008 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
08-06-2008 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 64 380 ¤.
kan iemand aub de Hatstats en dergelijke van mijn potje gister even opzoeken. alltid heeft ze dacht ik niet.quote:Supportersclub : 2364 leden
Stemming supporters : in de zevende hemel
Seizoensverwachting : elke dag in deze divisie is een bonus
quote:Vriendschappelijke jeugdwedstrijd
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 10-06-2008
quote:Door Noeste Arbeid Sterk (810839):
Middenveld: redelijk (heel laag)
de Fluimbazen:
Bot team uit de VI
FC Misba (767369):
Middenveld: redelijk (zeer hoog)
VV Acies (362082) (Bot??):
Middenveld: slecht (hoog)
De Loïssen (507312):
Middenveld: matig (zeer hoog)
Met een heeeel erg dikke verdediging van 102 hatstats all1 al.
Fc ARF (1010279):
Middenveld: zwak (heel laag) (promovendus uit de VIII)
Stefse Boys (1008854):
Middenveld: slecht (zeer hoog) (promovendus uit de VIII)
quote:Door jou uitgedaagd
Jeugdteam Speelterrein Aftrap Regels
Powerdashers FC RKDEO'S TOEKOMST 11-06-2008 19:00 Normaal Verwijder
Niiiiiiiice, Dankjewel. Misschien nog een beter middenvelder kopen en mijn def wordt ook vanzelf beter want dat train ik. Hiermee zou het toch moeten lukken om in V te blijven...quote:
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 172
Verdediging 58
Middenveld 45
Aanval 69
Ik moet ook sterk verbeteren om in de V te blijven. Het zal wel een P/D'tje worden, vrees ik, desalniettemin doe ik een dappere poging om fatsoenlijk op het veld te komen. Het grote voordeel van een seizoen passen trainen is dat vleugel/centrumaanval vaardigheden in 16 weken van goed naar briljant zijn gegaan, hopelijk heb ik daar komend seizoen nog wat aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 om 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt een zware kluif om me te handhaven, ik moet structureel naar de 200 hatstats om veilig te zijn... komende week maar eens wat versterkingen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |