Hij had een cameo in een film van Fincher inderdaad. Niet Seven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Iets van Fincher? Se7en?

High Fidelity?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:31 schreef California het volgende:
[..]
Dat zijn er twee. Verder heeft hij een beetje geacteerd, een paar dingen geproduceerd, en films waarin hij wordt bedankt in de aftiteling reken ik ook nog goed (denk aan andere voormalige clipregisseurs en ex-vriendinnen).

Hij was even te zien in de Jackass-films en bovendien producer (bedenker van de serie).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spike Jonze zat ook bij Jackass: The Movie en Jackass Number Two toch?

Mijn antwoord was puur gebaseerd op de laatste hint, voordat ik de rest had gelezen. Meende me zoiets te herinneren over hem. Of het was een andere grootheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Welles wel iets meer inhoud had.
En ik betwijfel dat die werd gekozen voor zijn uiterlijk.

Wat heb ik een hekel aan die Cooper.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef Mainport het volgende:
[after Clark Gable ended up with the role of Rhett Butler in Gone with the Wind (1939)] "Gone with the Wind is going to be the biggest flop in history. I'm just glad it'll be Clark Gable who's falling on his face and not."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |