Briljante actie van Stendersquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef schaap001 het volgende:
Zojuist op 3FM belde Rob Stenders Bert Maalderink op z'n mobiel met de vraag waar 'ie nou op uit was gisteren.
Bert zei, dat hij informatie had ontvangen dat Robben eigenlijk niet of nauwelijks geblesseerd meer was en dat Van Basten hem morgen als grote surprise ineens in de basis wilde zetten tegen Frankrijk. En om die vraag cq suggestie zou Van Basten geirriteerd zijn.
Dus Stenders zegt: Ah! Dus Van Basten wilde eigenlijk Robben als konijn uit de hoge hoed toveren, waardoor de Fransen van slag zouden zijn, daar geen gepast antwoord op zouden hebben en we wellicht weer een lekkere overwinning kunnen boeken. En dat heb jij nu verpest door die vraag te stellen, Dus je bent eigenlijk gewoon een landverrader?
Bertje: ik doe gewoon mijn werk. Ben ik dan een journalist of een landverrader?
Stenders: Nou, dat laatste natuurlijk.
![]()
Leuk om te horen dat Bertje er niet zo van gediend was om zuigende grafvragen te krijgen.
Bert hoort zichzelf veel te graag praten.... da's een doodzonde voor een journalist... d'r loopt bij RTL4 ook zo'n type rond... Jaap van Deurzen... da's ook zo'n figuur die zich bij elk item nadrukkelijk op de voorgrond nesteltquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef Erik26 het volgende:
Haha, kijk dit filmpje. van Basten bespreekt Maalderink met Jansma
open vragen![]()
Dit is echt slecht van Bert. Moet dit nou een kwaliteits journalist voorstellen? Hij is op de kranten cursus niet verder gekomen dan les 1.1 "Stel een open vraag". En hij is te dom om te bedenken wat ie moet doen als de open vraag gewoon niet wordt beantwoord.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja dat was gisteren ook schitterend.
Maalderink: Wil je misschien nog iets kwijt over de training
Marco: Nee
Maalderink: Ik bedoel valt er nog iets over te melden:
Marco: Nee
Maalderink: Robben zou dus pas na Roemenie kunnen spelen
Marco: Dat maken jullie ervan
Maalderink: Nee nee nee ik bedoel (zn stopwoord) dat staat op een liesblessure
Marco: Of korter, je weet het niet
Etc.
Zeer matige vragen dus die Marco zo de kiem in smoort!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef schaap001 het volgende:
Zojuist op 3FM belde Rob Stenders Bert Maalderink op z'n mobiel met de vraag waar 'ie nou op uit was gisteren.
Bert zei, dat hij informatie had ontvangen dat Robben eigenlijk niet of nauwelijks geblesseerd meer was en dat Van Basten hem morgen als grote surprise ineens in de basis wilde zetten tegen Frankrijk. En om die vraag cq suggestie zou Van Basten geirriteerd zijn.
Dus Stenders zegt: Ah! Dus Van Basten wilde eigenlijk Robben als konijn uit de hoge hoed toveren, waardoor de Fransen van slag zouden zijn, daar geen gepast antwoord op zouden hebben en we wellicht weer een lekkere overwinning kunnen boeken. En dat heb jij nu verpest door die vraag te stellen, Dus je bent eigenlijk gewoon een landverrader?
Bertje: ik doe gewoon mijn werk. Ben ik dan een journalist of een landverrader?
Stenders: Nou, dat laatste natuurlijk.
![]()
Leuk om te horen dat Bertje er niet zo van gediend was om zuigende grafvragen te krijgen.
Misschien dat 'ie er straks HIER bij komt te staan:quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:52 schreef Terecht het volgende:
[..]! Kun je dat fragment ook nog ergens terug beluisteren?
Bert ziet de bui al hangen... die weet waarschijnlijk nog wel hoe het Advocaat verging na de beruchte Robben-wissel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja mooi hoe verbaasd en geschrokken die Bert Maalderink reageerde bij Stenders toen ie hem een landverrader noemde; 'ja je hebt ons land verraden Bert dus nu ben je een landverrader...
Top, thxquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie er straks HIER bij komt te staan:
http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2362.0.html
100% terecht, wel dom trouwens om dat zo te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef wdn het volgende:
hier ->
http://www.telesport.nl/t(...)-Bertje__.html?p=5,1
Van Basten moe van NOS-Bertje
Oranje-perschef Kees Jansma en bondscoach Marco van Basten hadden woensdag na de persconferentie nog even een onderonsje over NOS-verslaggever Bert Maalderink
Hoe zou jij het vinden als je continu wordt bestookt met zuigende vragen waar het antwoord/mening van de journalist al zo in verwerkt zit dat je maar een kant op kan....quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:53 schreef snellejelle het volgende:
Gaat Marco straks de vragen ook nog voorkauwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |