abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:34:01 #176
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_59339135
Zojuist op 3FM belde Rob Stenders Bert Maalderink op z'n mobiel met de vraag waar 'ie nou op uit was gisteren.

Bert zei, dat hij informatie had ontvangen dat Robben eigenlijk niet of nauwelijks geblesseerd meer was en dat Van Basten hem morgen als grote surprise ineens in de basis wilde zetten tegen Frankrijk. En om die vraag cq suggestie zou Van Basten geirriteerd zijn.

Dus Stenders zegt: Ah! Dus Van Basten wilde eigenlijk Robben als konijn uit de hoge hoed toveren, waardoor de Fransen van slag zouden zijn, daar geen gepast antwoord op zouden hebben en we wellicht weer een lekkere overwinning kunnen boeken. En dat heb jij nu verpest door die vraag te stellen, Dus je bent eigenlijk gewoon een landverrader?

Bertje: ik doe gewoon mijn werk. Ben ik dan een journalist of een landverrader?

Stenders: Nou, dat laatste natuurlijk.

Leuk om te horen dat Bertje er niet zo van gediend was om zuigende grafvragen te krijgen.
pi_59339331
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef schaap001 het volgende:
Zojuist op 3FM belde Rob Stenders Bert Maalderink op z'n mobiel met de vraag waar 'ie nou op uit was gisteren.

Bert zei, dat hij informatie had ontvangen dat Robben eigenlijk niet of nauwelijks geblesseerd meer was en dat Van Basten hem morgen als grote surprise ineens in de basis wilde zetten tegen Frankrijk. En om die vraag cq suggestie zou Van Basten geirriteerd zijn.

Dus Stenders zegt: Ah! Dus Van Basten wilde eigenlijk Robben als konijn uit de hoge hoed toveren, waardoor de Fransen van slag zouden zijn, daar geen gepast antwoord op zouden hebben en we wellicht weer een lekkere overwinning kunnen boeken. En dat heb jij nu verpest door die vraag te stellen, Dus je bent eigenlijk gewoon een landverrader?

Leuk om te horen dat Bertje er niet zo van gediend was om zuigende grafvragen te krijgen.
Briljante actie van Stenders
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_59339419
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef Erik26 het volgende:
Haha, kijk dit filmpje. van Basten bespreekt Maalderink met Jansma

open vragen

Bert hoort zichzelf veel te graag praten.... da's een doodzonde voor een journalist... d'r loopt bij RTL4 ook zo'n type rond... Jaap van Deurzen... da's ook zo'n figuur die zich bij elk item nadrukkelijk op de voorgrond nestelt
pi_59339449
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:34 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja dat was gisteren ook schitterend.
Maalderink: Wil je misschien nog iets kwijt over de training
Marco: Nee
Maalderink: Ik bedoel valt er nog iets over te melden:
Marco: Nee

Maalderink: Robben zou dus pas na Roemenie kunnen spelen
Marco: Dat maken jullie ervan
Maalderink: Nee nee nee ik bedoel (zn stopwoord) dat staat op een liesblessure
Marco: Of korter, je weet het niet
Etc.

Zeer matige vragen dus die Marco zo de kiem in smoort!
Dit is echt slecht van Bert. Moet dit nou een kwaliteits journalist voorstellen? Hij is op de kranten cursus niet verder gekomen dan les 1.1 "Stel een open vraag". En hij is te dom om te bedenken wat ie moet doen als de open vraag gewoon niet wordt beantwoord.

Hij zegt ",,Ik wil niet socializen met de spelers, dat voelt geforceerd. Als ik eerst aardig doe en even daarna een harde vraag stel, denkt iemand meteen: wat vreemd."
Volgens ben jij dan gewoon professioneel als je dat goed scheidt. als ie dat niet kan, is ie slechte journalist.

"Want ik vind mezelf een serieuze journalist die goed is in het maken van items die ook interessant zijn voor mensen die niet van het spel houden."

Wat een bullshit!! Hij wil dus voetbal verkopen aan de niet voetbal fan? Wie denkt ie wel dat ie is, de grote voetbalmissionaris, die de inboorlingen die meer van kunst en cultuur, wel effe de verlichting zal brengen? Gimme a fat fucking break.

Elke keer als ie roept "ik bedoel eigenlijk" is het een verspilling van uitzendtijd. En dat ie dan gaat roepen dat dat stukje over Robben UREN lang heeft bekeken!!! Echt hoor, heeft ie niets beters te doen?

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_59339526
Ja mooi hoe verbaasd en geschrokken die Bert Maalderink reageerde bij Stenders toen ie hem een landverrader noemde; 'ja je hebt ons land verraden Bert dus nu ben je een landverrader...
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:52:01 #181
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59339589
iddd maalderink weer met zn irritante opstook vragen waardoor er weer relletjes komen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:52:16 #182
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59339599
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef schaap001 het volgende:

! Kun je dat fragment ook nog ergens terug beluisteren?
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:54:15 #183
135509 schaap001
pi_59339640
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

! Kun je dat fragment ook nog ergens terug beluisteren?
Misschien dat 'ie er straks HIER bij komt te staan:

http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2362.0.html
  Moderator donderdag 12 juni 2008 @ 16:54:35 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59339646
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja mooi hoe verbaasd en geschrokken die Bert Maalderink reageerde bij Stenders toen ie hem een landverrader noemde; 'ja je hebt ons land verraden Bert dus nu ben je een landverrader...
Bert ziet de bui al hangen... die weet waarschijnlijk nog wel hoe het Advocaat verging na de beruchte Robben-wissel.
Dickie heeft maandenlang niet veilig over straat gekund zonder een cordon ME in de buurt
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:55:39 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59339670
Maalderink is echt een graftak. Knap dat iedereen die door hem wordt geinterviewd zijn composure kan houden. Had hem allang tegen de grond geslagen. Wanneer krijgen we weer een goede sportverslaggever op de televisie?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:58:21 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59339743
hier ->
http://www.telesport.nl/t(...)-Bertje__.html?p=5,1

Van Basten moe van NOS-Bertje
Oranje-perschef Kees Jansma en bondscoach Marco van Basten hadden woensdag na de persconferentie nog even een onderonsje over NOS-verslaggever Bert Maalderink

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:58:40 #187
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59339750
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Misschien dat 'ie er straks HIER bij komt te staan:

http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2362.0.html
Top, thx
pi_59339910
Waarom kregen we dit gister niet te zien? Kennelijk wilde de NOS het niet uitzenden.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:15:43 #189
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59340092
Erg raar waarom de NOS dit niet heeft uitgezonden.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59340290
Geweldig dat gesprek met jansma. Bert heeft de robben verrassing wel verneukt maar denk niet dat de fransen iets hadden moeten aanpassen met die topverdediging
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59340384
Die vraagstelling ook elke keer... een hele monoloog van eigen bevindingen uitmondend in een gesloten vraag waar het antwoord al in zit opgenomen
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:38:57 #192
111909 B4CO
PanneNkoek
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:47:50 #193
135509 schaap001
pi_59340714
Haha, wat een loser die Maalderink, dat 'ie dit stukje ook nog even heeft gemaakt.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:55:30 #194
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59340877
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef wdn het volgende:
hier ->
http://www.telesport.nl/t(...)-Bertje__.html?p=5,1

Van Basten moe van NOS-Bertje
Oranje-perschef Kees Jansma en bondscoach Marco van Basten hadden woensdag na de persconferentie nog even een onderonsje over NOS-verslaggever Bert Maalderink

100% terecht, wel dom trouwens om dat zo te doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_59342319
Gaat Marco straks de vragen ook nog voorkauwen?
pi_59342449
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:53 schreef snellejelle het volgende:
Gaat Marco straks de vragen ook nog voorkauwen?
Hoe zou jij het vinden als je continu wordt bestookt met zuigende vragen waar het antwoord/mening van de journalist al zo in verwerkt zit dat je maar een kant op kan....

Sowieso snap ik al die vragen over de tactiek niet... coaches laten toch nooit het achterste van hun tong zien (terecht) dus waarom er zo op door blijven gaan...
pi_59343294
Whahaaha, Bertje toch!! We zijn Bertje moe! Hallo NOS, HALLO!! We zijn BERTJE MOE!!!!
pi_59343396
gewoon elk commentaar tegen die eikel weigeren.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:08:19 #199
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:09:31 #200
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59344590
Wat een ontzettend domme vraag wederom.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')