abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 11 juni 2008 @ 20:12:46 #101
145738 superworm
is erbij
pi_59315319
Maalderink wist Van Basten weer ontzettend te irriteren, en mij ook. Al ergert Bassie zich eigenlijk altijd wel aan interviewers.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_59315374
Vage shit dat er zoveel haat tegen hem is, ik vind het altijd wel een relaxe gast met een fijne stem.
pi_59315393
Wat een zuiger is het zeg..
pi_59315492
pfoe die Egbers was ook een arrogante lul tegenover Mulder zeg
pi_59315639
Ja wat was er nou met Tom Egbers aan de hand? Hij was echt saggo.
pi_59316107
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef PPWB84 het volgende:
stuur bert maalderink erop af en laat hem een diepte intervieuw afnemen.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_59318036
Bert Maalderink is een held. Laat zich door niks en niemand beinvloeden en stelt gewoon zijn vragen.

Of zien jullie liever Jack van Gelder tegen een spelert of van Basten aanglijden, onderwijl lieve woordjes murmelend?
Of Tom Egbers die na 56 jaar presentatie ervaring bij SS nog steeds hakkelend en stotterend door de uitzending strompelt?
En mensen die Joep Schreuder willen zien, damn, daar is pas echt een steekje aan los
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_59318318
Joep Schreuder gaat altijd half voor de camera staan
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:38:20 #109
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_59318626
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef PPWB84 het volgende:
Beetje vreemd ja. Egbers had echt zo'n houding naar Mulder van "Kom jij dan lekker hier staan de volgende keer, bijdehand." Misschien vatte hij het op alsof Mulder bedoelde dat ze op lokatie de verkeerde vragen stellen er dus geen moer uitkrijgen.

Maar goed: nou schijnt Maalderink wel een zuigert te zijn en journalisten hebben natuurlijk ook een verleden bij spelers en coaches en die zien 'm alweer aankomen straks (mocht het ook maar ietsie minder gaan).
We zullen straks bij Sportzomer wel wat meer te zien krijgen van de persconferentie: misschien begon Bertje wel weer met een kutvraag, haha!
pi_59318712
Ik vind Bert echt geweldig, stelt w.m.b. exact de juiste vragen
pi_59318758
Egbers was idd sjaggie, sloeg nergens op
  Redactie Frontpage woensdag 11 juni 2008 @ 21:42:44 #112
145738 superworm
is erbij
pi_59318765
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:38 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Beetje vreemd ja. Egbers had echt zo'n houding naar Mulder van "Kom jij dan lekker hier staan de volgende keer, bijdehand." Misschien vatte hij het op alsof Mulder bedoelde dat ze op lokatie de verkeerde vragen stellen er dus geen moer uitkrijgen.

Maar goed: nou schijnt Maalderink wel een zuigert te zijn en journalisten hebben natuurlijk ook een verleden bij spelers en coaches en die zien 'm alweer aankomen straks (mocht het ook maar ietsie minder gaan).
We zullen straks bij Sportzomer wel wat meer te zien krijgen van de persconferentie: misschien begon Bertje wel weer met een kutvraag, haha!
Ja dat moet dan wel, want Van Basten was ECHT heel chagrijnig tegen hem. Hij zei 'hou je kutkop, domme megool' nét niet hardop, maar dat was het wel.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:01:44 #113
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59319404
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is de kunst om door te vragen en niet te snel op te geven en mensen dingen te laten zeggen die ze misschien verborgen wilden houden. Ik vind dat bij Maalderink nog wel meevallen. Dat zuigen vind ik geen enkel probleem, eerder dat hij te showy is en teveel gaat voor het entertainment.
Maar waarom moet dat altijd? Ik zal wel weer een aparte zijn, maar ik ben gewoon benieuwd wat de spelers te zeggen hebben. Waarom niet wat inhoudelijks vragen: "beschrijf het doelpunt eens van jouw point of view...", "Denk je dat deze aanvallende speelstijl ook tegen een aanvallend Frankrijk zal werken?". Maar nee hoor, Bert vraagt altijd een vraag, waarin hij zelf al het antwoord geeft en eigenlijk alleen bevestiging zoekt. En als hij die niet krijgt, blift hij net zolang door vragen tot het wel komt. Harstikke leuk dat
quote:
door te vragen en niet te snel op te geven en mensen dingen te laten zeggen die ze misschien verborgen wilden houden
maar ik vind dat iets voor het interviewen van politici. Bij sportmensen wil interessante dingen horen en geen open dueren ingetrapt zien worden, door Bert zelf nota bene.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:09:08 #114
127004 maril
Smeetsfan
pi_59319697
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:42 schreef Tommeke het volgende:
Egbers was idd sjaggie, sloeg nergens op
Ik heb het helaas niet gezien het EK journaal, wat zei hij dan dat jullie tot de conclusie komen dat Tom sjaggie was
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:15:02 #115
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_59319941
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef maril het volgende:

[..]

Ik heb het helaas niet gezien het EK journaal, wat zei hij dan dat jullie tot de conclusie komen dat Tom sjaggie was
Dat Maril haar tieten moest posten om hem minder sjaggie te maken .
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:17:49 #116
135509 schaap001
pi_59320057
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef maril het volgende:

[..]

Van Basten was zichtbaar geirriteerd (waardoor was niet duidelijk) en was een beetje aan het kibbelen met Bert op de persconferentie ("Dat zijn jouw woorden, niet de mijne", dat soort gedoe). Mulder vroeg of dat kwam door de vragen van Bert. Tom Egbers reageerde door een beetje te gaan staan zuchten en langs de camera te staren en uiteindelijk zei hij zoiets als "waarom kom jij hier niet staan dan." EN hij zei dat als er veel mensen een lange tijd op een kleine ruimte zitten, zoiets weleens voorkomt. Waarop Mulder zoiets zei van "Wij hebben toch geen irritaties?'. Waarop Tom weer zei: "Nee, maar jij zit daar en wij zitten hier".

We zullen het in Sportzomer wel zien straks.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:26:35 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59320392
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:17 schreef schaap001 het volgende:

[..]

(waardoor was niet duidelijk)
Bert's schuld. Hij was weer vragen aan het stellen, maar voegde na de vraag meteen z'n conclusie al weer toe.
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:02:52 #118
135509 schaap001
pi_59321814
Dit dus
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:05:19 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59321908
En Marco zegt het dus ook:
quote:
Ik vind je vraagstelling zo voor de hand liggend.
En Mario Been is het eens, Bert Maalderink moet weg uit de Alpenlanden.
pi_59322004
Stel dan gewoon de vraag "kan Robben vrijdag spelen". Nee, die stomme Bert moet er weer vierkant omheen draaien.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:08:48 #121
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59322034
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef pfaf het volgende:
En Marco zegt het dus ook:
[..]

En Mario Been is het eens, Bert Maalderink moet weg uit de Alpenlanden.
Ik kon eigenlijk uit Been's antwoord niet afleiden aan wiens kant hij stond.

Maar goed, Maalderink was wel lichtelijk irritant deze keer. Alleen gaat Van Basten er ook niet op een goede manier mee om. Van Persie die pakt het veel beter aan en dan merk je ook dat je die wrijving niet krijgt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:09:46 #122
135509 schaap001
pi_59322073
Nou nou, Koeman is scherp vandaag, pff.. zeker al bier op.
pi_59322081
Die manier van vragen stellen van Maalderink is gewoon super irritant, ik kan me prima voorstellen dat Van Basten daar kortaf op reageert, zeker als hij al die persconferenties op zich al niet zo nodig vindt.

Ik snap ook niet dat de NOS die Maalderink niet allang ontslagen heeft, met dit soort interviews schiet je toch niets op? En dat gaat nu al jaren zo.
pi_59322084
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar waarom moet dat altijd? Ik zal wel weer een aparte zijn, maar ik ben gewoon benieuwd wat de spelers te zeggen hebben. Waarom niet wat inhoudelijks vragen: "beschrijf het doelpunt eens van jouw point of view...", "Denk je dat deze aanvallende speelstijl ook tegen een aanvallend Frankrijk zal werken?". Maar nee hoor, Bert vraagt altijd een vraag, waarin hij zelf al het antwoord geeft en eigenlijk alleen bevestiging zoekt. En als hij die niet krijgt, blift hij net zolang door vragen tot het wel komt. Harstikke leuk dat
[..]

maar ik vind dat iets voor het interviewen van politici. Bij sportmensen wil interessante dingen horen en geen open dueren ingetrapt zien worden, door Bert zelf nota bene.
Ik wil ook graag interessante dingen horen maar met alle respect, voetballers vertellen zelden interessante dingen. Zeker tegenwoordig met al die mediatrainingen en hun status e.d.

Ik hoop dat Maalderink deze week nog aan Edwin van der Sar vraagt: "3, 2 miljoen euro voor een huis Edwin, hoeveel mensen in Birma had je daar onderdak voor kunnen bieden"
pi_59322406
Maalderink is irritant. Tom Egbers vanmiddag op de radio over een vraag wat die van Maalderink vond "Ik laat me niet uit over collega's. maar ik kan me voorstellen dat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt"

dat komt bij mij over als dat ze hem bij de NOS ook al zat zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')