stuur bert maalderink erop af en laat hem een diepte intervieuw afnemen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef PPWB84 het volgende:
Ja wat was er nou met Tom Egbers aan de hand? Hij was echt saggo.
Beetje vreemd ja. Egbers had echt zo'n houding naar Mulder van "Kom jij dan lekker hier staan de volgende keer, bijdehand." Misschien vatte hij het op alsof Mulder bedoelde dat ze op lokatie de verkeerde vragen stellen er dus geen moer uitkrijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef PPWB84 het volgende:
Ja wat was er nou met Tom Egbers aan de hand? Hij was echt saggo.
Ja dat moet dan wel, want Van Basten was ECHT heel chagrijnig tegen hem. Hij zei 'hou je kutkop, domme megool' nét niet hardop, maar dat was het wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Beetje vreemd ja. Egbers had echt zo'n houding naar Mulder van "Kom jij dan lekker hier staan de volgende keer, bijdehand." Misschien vatte hij het op alsof Mulder bedoelde dat ze op lokatie de verkeerde vragen stellen er dus geen moer uitkrijgen.
Maar goed: nou schijnt Maalderink wel een zuigert te zijn en journalisten hebben natuurlijk ook een verleden bij spelers en coaches en die zien 'm alweer aankomen straks (mocht het ook maar ietsie minder gaan).
We zullen straks bij Sportzomer wel wat meer te zien krijgen van de persconferentie: misschien begon Bertje wel weer met een kutvraag, haha!
Maar waarom moet dat altijd? Ik zal wel weer een aparte zijn, maar ik ben gewoon benieuwd wat de spelers te zeggen hebben. Waarom niet wat inhoudelijks vragen: "beschrijf het doelpunt eens van jouw point of view...", "Denk je dat deze aanvallende speelstijl ook tegen een aanvallend Frankrijk zal werken?". Maar nee hoor, Bert vraagt altijd een vraag, waarin hij zelf al het antwoord geeft en eigenlijk alleen bevestiging zoekt. En als hij die niet krijgt, blift hij net zolang door vragen tot het wel komt. Harstikke leuk datquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de kunst om door te vragen en niet te snel op te geven en mensen dingen te laten zeggen die ze misschien verborgen wilden houden. Ik vind dat bij Maalderink nog wel meevallen. Dat zuigen vind ik geen enkel probleem, eerder dat hij te showy is en teveel gaat voor het entertainment.
maar ik vind dat iets voor het interviewen van politici. Bij sportmensen wil interessante dingen horen en geen open dueren ingetrapt zien worden, door Bert zelf nota bene.quote:door te vragen en niet te snel op te geven en mensen dingen te laten zeggen die ze misschien verborgen wilden houden
Ik heb het helaas niet gezien het EK journaal, wat zei hij dan dat jullie tot de conclusie komen dat Tom sjaggie wasquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:42 schreef Tommeke het volgende:
Egbers was idd sjaggie, sloeg nergens op
Dat Maril haar tieten moest posten om hem minder sjaggie te makenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezien het EK journaal, wat zei hij dan dat jullie tot de conclusie komen dat Tom sjaggie was
Van Basten was zichtbaar geirriteerd (waardoor was niet duidelijk) en was een beetje aan het kibbelen met Bert op de persconferentie ("Dat zijn jouw woorden, niet de mijne", dat soort gedoe). Mulder vroeg of dat kwam door de vragen van Bert. Tom Egbers reageerde door een beetje te gaan staan zuchten en langs de camera te staren en uiteindelijk zei hij zoiets als "waarom kom jij hier niet staan dan." EN hij zei dat als er veel mensen een lange tijd op een kleine ruimte zitten, zoiets weleens voorkomt. Waarop Mulder zoiets zei van "Wij hebben toch geen irritaties?'. Waarop Tom weer zei: "Nee, maar jij zit daar en wij zitten hier".quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezien het EK journaal, wat zei hij dan dat jullie tot de conclusie komen dat Tom sjaggie was
Bert's schuld.quote:
En Mario Been is het eens, Bert Maalderink moet weg uit de Alpenlanden.quote:Ik vind je vraagstelling zo voor de hand liggend.
Ik kon eigenlijk uit Been's antwoord niet afleiden aan wiens kant hij stond.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef pfaf het volgende:
En Marco zegt het dus ook:
[..]
En Mario Been is het eens, Bert Maalderink moet weg uit de Alpenlanden.
Ik wil ook graag interessante dingen horen maar met alle respect, voetballers vertellen zelden interessante dingen. Zeker tegenwoordig met al die mediatrainingen en hun status e.d.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat altijd? Ik zal wel weer een aparte zijn, maar ik ben gewoon benieuwd wat de spelers te zeggen hebben. Waarom niet wat inhoudelijks vragen: "beschrijf het doelpunt eens van jouw point of view...", "Denk je dat deze aanvallende speelstijl ook tegen een aanvallend Frankrijk zal werken?". Maar nee hoor, Bert vraagt altijd een vraag, waarin hij zelf al het antwoord geeft en eigenlijk alleen bevestiging zoekt. En als hij die niet krijgt, blift hij net zolang door vragen tot het wel komt. Harstikke leuk dat
[..]
maar ik vind dat iets voor het interviewen van politici. Bij sportmensen wil interessante dingen horen en geen open dueren ingetrapt zien worden, door Bert zelf nota bene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |