abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59258978
Ik wil 'm ook even volgen. Heb ook een nieuwe bril nodig.
pi_59259221
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef samara het volgende:
ben benieuwd. Ik hoor graag hoe de bril bevalt, dan gauw eentje kopen voor de vakantie.
Kan je de sterkte van je lenzen aanhouden voor een bril? Ben in in geen eeuwen bij een brillenmeneer geweest namelijk. Bestel mijn lenzen altijd online!
Een bril is meestal sterker dan lenzen omdat deze laatste nu eenmaal dichter op je ogen zitten. Tot -6 scheelt het een kwart dioptrie dacht ik.
pi_59259378
Bij mij scheelt bril en lenzen 0,5 qua sterkte. Ik hoop dat dat nog steeds zo is . Hoef ik ze niet op te laten meten.
  maandag 9 juni 2008 @ 21:44:45 #54
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_59259977
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij scheelt bril en lenzen 0,5 qua sterkte. Ik hoop dat dat nog steeds zo is . Hoef ik ze niet op te laten meten.
Als je achteruit bent gegaan scheelt het nu meer, bij mij scheelt het bv een paar punten.
[KNE]-Mod
  maandag 9 juni 2008 @ 21:46:20 #55
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_59260057
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Serinde het volgende:
Een opticien kan zelf natuurlijk een bepaalde maat aankruisen als hij tegen jou zegt "extra dun". Wel bij dezelfde opticien de glazen aangeschaft? Voor zover ik me kan herinneren hebben ze mij bij iedere aankoop gewoon gevraagd welke dikte ik wilde, met daarbij een keuzelijst met milimeters en prijzen.
Was niet dezelfde opticien en ook niet hetzelfde merk glazen, maar ik bedoel te zeggen van dat als iemand komt van met "ja maar ik heb ook extra dunne en die waren maar zoveel E" dat dat niet alles zegt.
[KNE]-Mod
pi_59276425
Waar blijft die uitgebreide verslag?

Ik ga er ook eentje bestellen zonder sterkte. Lijk mij wel grappig om opeens een brildrager te zijn.
A little bit hateful
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:53:46 #57
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_59276457
En TS, hoe bevalt hij tot nu toe?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_59487100
Hoe zit het er nu mee eeneiige cinnamonbunnetje van mij?
A little bit hateful
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:10:28 #59
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_60059573
Die van mij is inmiddels gearriveerd, vanuit Hong Kong. Heel veel spannende stickers op het doosje

Tis natuurlijk altijd ff afwachten of een online bestelde bril ook echt staat, maar dat is gelukkig het geval. Bril werd geleverd in glascrafter koker en met doekje. Hij zit redelijk goed, ik ga nog wel een keertje binnenvallen bij een willekeurige opticien voor optimale afstelling Sterkte lijkt ook ok.

Heeft in totaal vierenhalve week geduurd; inclusief het verzoek of ik een ander model (tot 130 $) wilde uitkiezen omdat diegene die ik had uitgezocht niet meer leverbaar was. ik was nu inclusief 17$ discount 110 dollar kwijt - paypal vond dat 72,45 euro.

Dus ik ben best positief over deze online aankoop

[ Bericht 5% gewijzigd door Whiskers op 12-07-2008 15:17:08 ]
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_60059614
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe zit het er nu mee eeneiige cinnamonbunnetje van mij?

Was dit topic glad vergeten.
De bril bevalt me erg goed! Ik draag hem regelmatig, ook 'in het openbaar'.
Ik zou er zó nogmaals bestellen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 juli 2008 @ 15:17:27 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60059632
tvp. even in de gaten houden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:29:28 #62
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60059756
Opzich wel een geinig ide ja en voor dat geld kun je wat risico lopen
Bernie en ik zijn tof.
pi_60059821
Errrrg interessant, alleen welke gegevens heb je allemaal nodig van je opticien, want dan ga ik eerst even mijn ogen opnieuw laten opmeten. Ik heb namelijk standaard lenzen, alleen voor zondags bijvoorbeeld of als ik net me bed uit ben lijkt een bril me wel ideaal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60059927
Ik zie het inmiddels al welke gegevens nodig zijn, zal nog eens nameten bij opticien dan. En dan ga ik ook de gok wagen!
Top 5 China producten
pi_60059973
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Liquidootje het volgende:
Waar blijft die uitgebreide verslag?

Ik ga er ook eentje bestellen zonder sterkte. Lijk mij wel grappig om opeens een brildrager te zijn.
Ik heb ook een bril terwijl ik er eigenlijk niet eens een nodig heb, gewoon voor af en toe. Brillen zijn tof.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:01:07 #66
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_60060943
Ik heb -2 en -2.25 bij lenzen, zou het bij een bril dan ongeveer -1.5 en -1.75 zijn?
pi_60061929
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:01 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik heb -2 en -2.25 bij lenzen, zou het bij een bril dan ongeveer -1.5 en -1.75 zijn?
Het lijkt me handig om het gewoon even te testen bij de opticien, als je toch al langsmoet voor lenzen kan je het gelijk even vragen. Bij mij worden altijd me ogen gemeten (om het half jaar) als ik nieuwe lenzen moet).
Top 5 China producten
pi_60201635
Zometeen naar de opticien om mijn ogen te laten meten
Top 5 China producten
pi_60201817
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:28 schreef rene90 het volgende:
Zometeen naar de opticien om mijn ogen te laten meten
Je hebt een opticien gevonden die tot diep in de nacht geopend is?
pi_60202186
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Niek. het volgende:

[..]

Je hebt een opticien gevonden die tot diep in de nacht geopend is?
10.00

Ach ik ga slapen en als ik wakker wordt is het al zover, dus redelijk "zometeen" voor mij dan.
Top 5 China producten
pi_60205680
Nou heb -1 links en rechts, met een PD van 60
lekker simpel en goedkoop. Nu eens kijken voor een montuurtje
Top 5 China producten
pi_60377391
Hmmm heb een bestelling geplaats, kom ik bij de betaling gaat dat via google checkout (stond in de FAQ dat het via paypal kon) dus heb google zooi weg geklikt, en kan nu helemaal niet meer betalen
Top 5 China producten
  maandag 28 juli 2008 @ 12:51:45 #73
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60393857
Dit is wel interessant, was de vorige keer ook 222 (+150 euro van de verzekering) kwijt voor mijn bril. Thuis even verder lezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60398328
tvp wordt tijd om me ouwe bril te vervangen
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:47:47 #75
122997 zquing
Drama Junk
pi_60468435
oooh, was al toe aan een nieuwe bril
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_60468861
Zo. Dat is wel erg aantrekkelijk. . Zal dit jaar nog wel een bril daar proberen te bestellen.
Hoi.
pi_60600218
Bril is verzonden
Top 5 China producten
pi_60602311
tvp
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_60614078
Oe..dit is leuk!! Ze hebben echt leuke brillen daar zeg!!
Alleen ik weet mijn afwijking niet precies meer, kan ik t zomaar laten opmeten bij de opticien? Of..euh..moet ik dan ook iets kopen daar ofzo? *n00b*
(:
pi_60618768
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:54 schreef nein het volgende:
Oe..dit is leuk!! Ze hebben echt leuke brillen daar zeg!!
Alleen ik weet mijn afwijking niet precies meer, kan ik t zomaar laten opmeten bij de opticien? Of..euh..moet ik dan ook iets kopen daar ofzo? *n00b*
Ik ben gewoon naar de opticien gegaan en gezegd, ja omdat u altijd zo goed meet en ik veel vertrouwen in u heb, wil ik hier even mijn ogen laten meten, en dan rondkijken voor een mooie bril. Omdat er ook een regeling is met mijn verzekering en hans anders met een gratis bril of iets.

Laat hem dan nog maar eens nee zeggen
Top 5 China producten
pi_60648457
Bril is binnen! Goed verpakt in de koker met doekje in een plastic drukzakje.

En dan nog eens ingepakt in chinese kranten in een kartonnen doosje

Gaat dus erg snel opzich!

Edit:

Misschien even voor de mensen die dat handig vinden het overzicht van de bestelling:
Uw bestelling is verzonden!
8 aug
Ontvangen van TNT

5 aug
Volledige verzending - GlassesCrafter.com heeft uw bestelling verzonden.

29 jul
Bedrag van £ 34,50 - £ 34,50 is in rekening gebracht op uw creditcard (*********) . ‘GOOGLE *GlassesCrafter’ wordt op uw creditcardafschrift weergegeven.

29 jul
Bestelling ontvangen - GlassesCrafter.com heeft uw bestelling ontvangen.

29 jul
Bestelling geplaatst - Uw bestelling is geplaatst bij GlassesCrafter.com. Er is een bevestigingsbericht naar u verzonden door Google.
Top 5 China producten
pi_60651528
ben stiekem toch wel benieuwd naar fotos? Niemand zin?
(:
pi_60651541
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:47 schreef nein het volgende:
ben stiekem toch wel benieuwd naar fotos? Niemand zin?
Even vanavond een camera op zoeken dan als ik even de tijd vind
Top 5 China producten
pi_60653989
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Even vanavond een camera op zoeken dan als ik even de tijd vind
what the hell, gewoon in dezelfde minuut nog reageren!

Maar ben benieuwd!!
(:
pi_60662862
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef nein het volgende:

[..]

what the hell, gewoon in dezelfde minuut nog reageren!

Maar ben benieuwd!!

Top 5 China producten
pi_60667477
Nah, dat ziet er prima uit dat brilletje, staat goed!!

Ik moet gewoon mn eigen bril even opmeten, en de afmetingen die op de site staan ff vergelijken. Het enige dat je mist is dat ze bij de opticien vaak de pootjes even bijbuigen, maar ik denk dat ik dat ook wel zelf kan
(:
pi_60669186
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:10 schreef nein het volgende:
Nah, dat ziet er prima uit dat brilletje, staat goed!!

Ik moet gewoon mn eigen bril even opmeten, en de afmetingen die op de site staan ff vergelijken. Het enige dat je mist is dat ze bij de opticien vaak de pootjes even bijbuigen, maar ik denk dat ik dat ook wel zelf kan
Haha ja mijn pootjes zitten goed gelukkig. Anders was ik wel naar de hans anders gegaan of iets dat mijn ex-opticien gestopt is met zijn business
Top 5 China producten
pi_60671913
Wel eigenlijk TE goedkoop dan. Ik vraag me dan wel af of er ook echt kwaliteit in zit.
pi_60679809
wat leuk, ik was al van plan om een nieuwe te kopen, maar voor de verzekering moet ik nog een half jaar wachten

Het kloterige is alleen dat ik een heel moeilijk hoofd heb brillen waarvan ik zeker denk te weten dat ze me staan, staan bagger en andere vreselijke modellen staan geweldig. ( vandaar dat mijn huidige bril een zwart breed montuur, gifgroene dikke poten en gaten in de poten heeft )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_60680426
Whaha heb je eens een foto van je bril littledrummergirl?
Top 5 China producten
pi_60680728
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:07 schreef rene90 het volgende:
Whaha heb je eens een foto van je bril littledrummergirl?
niet bij de hand, ik zet hem altijd af op foto's en dat heeft een reden. Als de camera terug is van reparatie zal ik er een voor je schieten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_60681014
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

niet bij de hand, ik zet hem altijd af op foto's en dat heeft een reden. Als de camera terug is van reparatie zal ik er een voor je schieten
Oke ben benieuwd
Top 5 China producten
pi_60681637
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
wat leuk, ik was al van plan om een nieuwe te kopen, maar voor de verzekering moet ik nog een half jaar wachten

Het kloterige is alleen dat ik een heel moeilijk hoofd heb brillen waarvan ik zeker denk te weten dat ze me staan, staan bagger en andere vreselijke modellen staan geweldig. ( vandaar dat mijn huidige bril een zwart breed montuur, gifgroene dikke poten en gaten in de poten heeft )
Ik heb eigenlijk wel een brillenhoofd, een bril staat me vrij snel wel oke. Maar ik heb gisteravond even zitten fotosoepen met een 12 tal montuurtjes van die site Al die dingen op een foto van me geplakt, en rekening gehouen met de grootte van de monturen. Ging best goed, want één bril die ik echt heel gaaf vond, stond maar matig..
(:
pi_60682419
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:04 schreef nein het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk wel een brillenhoofd, een bril staat me vrij snel wel oke. Maar ik heb gisteravond even zitten fotosoepen met een 12 tal montuurtjes van die site Al die dingen op een foto van me geplakt, en rekening gehouen met de grootte van de monturen. Ging best goed, want één bril die ik echt heel gaaf vond, stond maar matig..
Kan je is zo een fotosoepje laten zien ?
Top 5 China producten
pi_60682679
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan je is zo een fotosoepje laten zien ?
Tadah, even in een URL, anders is de hele layout naar de kloten.

Ik heb de pootjes er niet bijgesoept hoor
Ik vind (vlnr) de 1e, 2e en 8e (witte) leuk. Die helemaal linksonder is sprekend de bril die ik nu al heb. En de laatste rechtsonder vond ik heel leuk op de site, maar staat echt totaaal niet!

http://i36.tinypic.com/2hs3mdz.jpg
(:
pi_60682906
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef nein het volgende:

[..]

Tadah, even in een URL, anders is de hele layout naar de kloten.

Ik heb de pootjes er niet bijgesoept hoor
Ik vind (vlnr) de 1e, 2e en 8e (witte) leuk. Die helemaal linksonder is sprekend de bril die ik nu al heb. En de laatste rechtsonder vond ik heel leuk op de site, maar staat echt totaaal niet!

http://i36.tinypic.com/2hs3mdz.jpg
Ik denk dat brillen met een halve rand je ook goed zullen staan
De 2e en 8e vind ik ook mooi staan zo ja
Top 5 China producten
pi_64557740
Net even eens gekeken op de site. Ben nodig toe aan een nieuwe bril, heb alleen helaas gegevens van feb 2008 over m'n ogen. Dus even langs de opticien morgen. .

Mensen die de bril gekocht hebben via deze site; nog steeds tevreden?
Hoi.
pi_64557793
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef pekel het volgende:
Net even eens gekeken op de site. Ben nodig toe aan een nieuwe bril, heb alleen helaas gegevens van feb 2008 over m'n ogen. Dus even langs de opticien morgen. .

Mensen die de bril gekocht hebben via deze site; nog steeds tevreden?
Zit nu met de bril op, nog steeds tevreden, geen uitgevallen glazen of dergelijke.
Top 5 China producten
pi_64559614
Ik heb even een kijkje genomen bi die online brillenwinkel. (http://glassescrafter.com/Product/en-US/SelectLens.aspx?Currency=USD#) Wat ik zie is dat er enorm veel keus is aan glazen, of beter gezegd lenzen. Maar welke kan ik nou het beste nemen? ééntje die goedkoop en goed is.
pi_64560380
Ik heb de goedkoopste genomen, of althans degene die er gratis bijkomen. Plastic, licht en krasbestendig, nog steeds zeer tevreden erover.
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')