abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 04:37:00 #1
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_216087
Stel je voor dat - met name de reeds lang aanwezige - bewoners tegen VOO zeggen dat ze er allemaal mee op houden. Gezien alle blunders en verhalen die nu langzaam binnenkomen vanuit de buitenwereld.

ik kan me zo voorstellen dat als de bewoners goed nadenken dat ze hier een slaatje uit kunnen slaan, zonder hun aanwezigheid is er geen BB.

Zou veronica dan bereid zijn ze stuk voor stuk 1/4 miljoen te 'geven' of zouden ze het aandurven om weer nieuwe bewoners te plaatsen.

Zomaar een ideetje midden in de (koude) nacht.

Groove is in the Heart
pi_216088
Ik zou er niet raar van staan te kijken als de vaste bewoners het BB-huis gaan verlaten. En als dat wel gebeurd dan is het over en uit. Dan is er alleen een BB-huis met 9 kippen maar zonder bewoners. Ik persoonlijk vind dat ze na Mona en Bianca, geen andere bewoners meer in het BB-huis hadden moeten stoppen. VOO had de 5 bewoners verder moeten laten gaan, en geen nominatie deze maand. Ze hadden het al zwaar toen Sabine eruit moest, en een paar dagen later gaan Bianca en Mona eruit. Dit was een harde klap voor de bewoners, ineens drie mensen kwijt. En dan ineens komen er weer twee vreemden bij..nee dit hadden ze niet moeten doen.
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
  zaterdag 6 november 1999 @ 14:22:00 #3
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_216089
Ach maak je maar niet druk, die nieuwe worden automatisch weggestemd, het zijn vreemde eenden die door de bewoners nu al niet worden geaccepteerd. En het publiek stemt ze weg, dus goodbye Cyrille en goodbye Anouk. Jammer Veronica maar ze worden niet op prijs gesteld.
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
pi_216090
Ach , dan stopt Veronica er toch weer gewoon nieuwe bewoners in ? geen probleem voor Hummie .
  zaterdag 6 november 1999 @ 15:44:00 #5
1088 @nette
Liever eigenwijs
pi_216091
Ik zou het een reuze stunt vinden als ze, zeker na de blunder met de open microfoons, als groep zouden opstappen. Zij weten het niet, maar ze zouden het volgens mij inderdaad voor elkaar kunnen krijgen ieder dat kwart miljoen af te dwingen met dat dreigement. Dat Veronica de mensen vervangt is niet zo'n wonder: V. krijgt aardig wat inkomsten door dat stemmen, die willen ze niet missen. Ik vind het walgelijk, stel nou eens (onwaarschijnlijk, maar toch) dat Anouk wint: moet ze dan nog 58 dagen in haar uppie in Almere zitten om de honderd dagen vol te maken? Krijgt ze dan maar een achtste miljoen?
pi_216092
Als ze allemaal en-bloc opstappen heeft Tumtummie haar "Plan 9 from outer Space" plan al klaarliggen: 7 look-a-likes. Ok, 't was effe moeilijk een Ruud-a-like te vinden, maar het is toch gelukt!
  zaterdag 6 november 1999 @ 15:55:00 #7
1343 BamBam
make music not war
pi_216093
In hun contract staat echt wel ergens dat ze niet zomaar mogen opstappen, en daardoor het programma verknollen!

Marc at www.bambamstudio.in.nl

It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
pi_216094
dat zou heftig zijn, eindelijk verlost van BB
weer volop tijd voor andere dingen!
  zondag 7 november 1999 @ 01:44:00 #9
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_216095
Ik heb begrepen dat elke bewoner het huis kan verlaten wanneer het ze maar willen, dus VOO heeft dan geen poot om op te staan.

Ik denk nog steeds dat ze VOO een flinke poot kunnen uitdraaien als ze dit zouden flikken. Het project zou floppen en dat zal nogal wat gevolgen hebben voor de verkopen van Endemol aan alle buitenlandse geïnteresseerden. Zou het toch niet leuk zijn om dit de bewoners eens toe te kunnen fluisteren, wellicht iets wat in een toekomstige OMA aktie mee genomen kan worden (sorry off-topic).

Groove is in the Heart
  zondag 7 november 1999 @ 02:06:00 #10
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_216096
De bewoners weten eigenlijk niet zoveel over de buitenwereld. Ze weten alleen dat er over Mona dingen zijn vermeld in roddelbladen. Natuurlijk weten zij dat er over hun geschreven word. Maar ze weten toch niet dat de bladen er vol van staan. ze kunnen natuurlijk wel gaan schatten hoe de populariteit van het programma is naar aanleiding van Frequin, de vreemde man met vuilniszak, gejoel van buitenaf en de nieuwelingen kunnen natuulijk hun mond voorbij praten.

Natuurlijk denk ik er ook over na: WAt als ze allemaal vertrekken. Hummie is natuurlijk zo slim om ze over te halen om te blijven en de hele actie van de bewoners niet uit te zenden. Ze zal ze tegemoet komen met bepaalde wensen van de bewoners en als het dan echt moet geld bieden, maar dat als laatste mogelijkheid om het programma toch voort te zetten. Want er is al zo veel mis gegaan en als ze vertrekken dan loopt VOO en Hummie veel geld mis. Te denken aan dat het programma niet zo snel meer word verkocht aan het buitenland.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

zondag 7 november 1999 @ 02:17:00 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_216097
Dat motief van subiet opstappen intrigeert me. Ik denk niet dat je alle neuzen die richting op kunt laten wijzen door die 2,5 ton, maar ik denk dat ze best sterk staan en kunnen eisen wat ze willen. Natuurlijk zal Hummie als een ordinaire achterbuurtkat gaan krijsen en dreigen, maar als ze voet bij stuk houden kan hun contract zo opengebroken worden. Want feitelijk kan de uiteindelijke winnaar nooit winnen als zijn tegenstrevers niet zijn wat ze zijn en ook zo overkomen, waardoor de winnaar nog als minst slecht wordt beoordeeld in vergelijking. Dus heeft iedereen wel recht op een smak geld en dat kan best uitonderhandeld worden, want Veronica verdient kostelijk aan al die reclameblokken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')