ik kan me zo voorstellen dat als de bewoners goed nadenken dat ze hier een slaatje uit kunnen slaan, zonder hun aanwezigheid is er geen BB.
Zou veronica dan bereid zijn ze stuk voor stuk 1/4 miljoen te 'geven' of zouden ze het aandurven om weer nieuwe bewoners te plaatsen.
Zomaar een ideetje midden in de (koude) nacht.
Marc at www.bambamstudio.in.nl
Ik denk nog steeds dat ze VOO een flinke poot kunnen uitdraaien als ze dit zouden flikken. Het project zou floppen en dat zal nogal wat gevolgen hebben voor de verkopen van Endemol aan alle buitenlandse geïnteresseerden. Zou het toch niet leuk zijn om dit de bewoners eens toe te kunnen fluisteren, wellicht iets wat in een toekomstige OMA aktie mee genomen kan worden (sorry off-topic).
Natuurlijk denk ik er ook over na: WAt als ze allemaal vertrekken. Hummie is natuurlijk zo slim om ze over te halen om te blijven en de hele actie van de bewoners niet uit te zenden. Ze zal ze tegemoet komen met bepaalde wensen van de bewoners en als het dan echt moet geld bieden, maar dat als laatste mogelijkheid om het programma toch voort te zetten. Want er is al zo veel mis gegaan en als ze vertrekken dan loopt VOO en Hummie veel geld mis. Te denken aan dat het programma niet zo snel meer word verkocht aan het buitenland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |