Cul du Sac?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:27 schreef Sethje het volgende:
Net de info doorgekregenEerst smiddags in een cafetje in tilburg die akoestische sessie en dan savonds naar 013
Ik vond dit optreden in 013 beter dan het optreden in de Melkweg in mei in ieder geval al was het alleen maar vanwege de opzet van de zaal zelf.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:14 schreef Juicyhil het volgende:
Melkweg word veul vetter [ afbeelding ]
Het was mn 3e of 4e keer Flogging Molly in 013 maar nu leek het veel sfeervoller, ik weet niet. Misschien omdat het ook wat langer geleden was dat ik ze gezien hadquote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond dit optreden in 013 beter dan het optreden in de Melkweg in mei in ieder geval al was het alleen maar vanwege de opzet van de zaal zelf.
Was vorige week de eerste keer in 013, hopelijk de laatste keer...quote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond dit optreden in 013 beter dan het optreden in de Melkweg in mei in ieder geval al was het alleen maar vanwege de opzet van de zaal zelf.
Wat bevalt je er niet aan? Ik vind het een prima concertzaal. De Melkweg ook wel, zolang het maar niet uitverkocht en dus echt stampvol is.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was vorige week de eerste keer in 013, hopelijk de laatste keer...
Dat idee had ik juist bij 013, het was tot achter aan toe stampvol. Die trap is gewoon ongelofelijk irritant en gevaarlijk, er is tijdens de show maar 1 ingang en die is helemaal bovenaan/achteraan.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat bevalt je er niet aan? Ik vind het een prima concertzaal. De Melkweg ook wel, zolang het maar niet uitverkocht en dus echt stampvol is.
Dat stampvolle vind ik juist veel erger in een zaal als de Melkweg. In een uitverkocht 013 sta je nog vrij comfortabel. Gisteren waren bovendien volgens mij gewoon de twee achteringangen en beide ingangen vooraan open, hoewel ik dat van die vooraan niet zeker weet.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat idee had ik juist bij 013, het was tot achter aan toe stampvol. Die trap is gewoon ongelofelijk irritant en gevaarlijk, er is tijdens de show maar 1 ingang en die is helemaal bovenaan/achteraan.
Oftewel, no thanks.
Die vond ik dan weer niet zo geweldig.quote:1 pluspuntje, de rookruimte...
En ook ik ben erbij! Heb er zin in, hopen op een kek moshpitje en een ganz geyle show.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Sethje het volgende:
Kick! Gewoon, omdat het fucking helden zijn en we er 19 juni in de openlucht van kunnen genieten tijdens Festival Mundial
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |