quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:28 schreef aychelle het volgende:
buitenlanders zo als jij ze noemt ... (allochtonen heten ze, ik ben er ook een) hebben vaak zoals ik zie ind. geen huisdieren.
belachelijke cultuur, honden zijn liefquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Islamieten de hond maar een onrein beest vinden en er daarom liefst zo ver mogelijk uit de buurt blijven.
nou ik wel, als ik eens hier door de flatwijk loop lopen daar altijd 'allochtonen' met hun boxers, rotwijlers noem maar op. vooral antilianen en moslims trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef Misstique het volgende:
Hebben allochtonen eigenlijk wel huisdieren? Ik zie amper Turken, Marrokanen, Antillianen, etc een hond uitlaten?
http://islaamlive.blogspo(...)-omtrent-honden.htmlquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Islamieten de hond maar een onrein beest vinden en er daarom liefst zo ver mogelijk uit de buurt blijven.
Nee. Vogeltjes zijn Suri's en Anti's wel gek op maar katten en honden komen er niet in. Surinamers zijn trouwens ook als de dood voor slangen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef Misstique het volgende:
Hebben allochtonen eigenlijk wel huisdieren? Ik zie amper Turken, Marrokanen, Antillianen, etc een hond uitlaten?
Harige huisdieren leven daar sowieso niet binnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:57 schreef smoekie het volgende:
ga maar eens op vakantie naar turkije, daar zie je er genoeg, dus waarom men hier schermt dat ze "onrein" zouden zijn? wbt het geloof is het zoals vaak geldt datgene eruit halen wat van toepassing is of wat bij de leefstijl klopt, hoort, en de rest buiten beschouwing laten.
En anderen zeggen weer dat wij een achterlijke cultuur hebben, omdat honden niet lief zijn, maar lekkerquote:
Waar woon jij? Ik zie genoeg allochtonen in Rotterdam die honden uitlaten. Doe een tour op zuid.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef Misstique het volgende:
Ga is naar de Antillen jij, zat huishoudens daar met honden en katten. Dat Antillianen in NL niet zo vaak een hond nemen als huisdier heeft puur te maken met feit dat men veel meer tijd moet insteken om er voor de dier te zorgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Vogeltjes zijn Suri's en Anti's wel gek op maar katten en honden komen er niet in. Surinamers zijn trouwens ook als de dood voor slangen.
Ik woon in enschede, twente dusquote:Op zondag 1 juni 2008 15:05 schreef Stratos het volgende:
[..]
Waar woon jij? Ik zie genoeg allochtonen in Rotterdam die honden uitlaten. Doe een tour op zuid.
En ik als allochtoon had 2 katten, vissen, schildpadden en hamsters, ja een ware dierentuin in huis. Dus ja allochtonen hebben ook dieren.
Ik woon in het oosten des lands en hier zie ik het zelden.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:05 schreef Stratos het volgende:
[..]
Waar woon jij? Ik zie genoeg allochtonen in Rotterdam die honden uitlaten. Doe een tour op zuid.
En ik als allochtoon had 2 katten, vissen, schildpadden en hamsters, ja een ware dierentuin in huis. Dus ja allochtonen hebben ook dieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |