Valt ook wel meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:20 schreef dieselnoi het volgende:
Dit is een ADERLATING! Babel was de perfecte breekijzer van Oranje. Telkens als hij erin komt begint het team goed te draaien en zorgt hij voor veel dreiging. Ik vind dit echt ontzettend jammer en vervelend. Babel is een winst voor het team
Van Bommel wordt natuurlijk nooit meer opgeroepen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:24 schreef DANILXL het volgende:
ik zal iemand heel voorzichtig voorstellen:
mark van bommel
van basten moet over de drempel heen stappen en hem alsnog selecteren. we hebben hem nodig
wel kut voor babel, hoewel hij in oranje een rendement van nul heeft
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
venomsnake houdt ons voor de gek?
Kneusquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:27 schreef Eyon het volgende:
Jammer dat Affelay die blessure niet kreeg. Hij hoort er niet thuis met zijn geklungel.
Jammer voor Babel natuurlijk. Neem dan maar Boulahrouz of Landzaat mee.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Snap niet dat mensen Boulahrouz noemen als vervanger. Je kijkt toch naar de positie van babel. Ik zou Danny Landzaat misschien wel meenemen.Dan kan je nog wat schuiven op het middenveld. Jammer dat Seedorf er nu niet bij is. Robben heeft een basisplaats en maar hopen dat hij heel blijft. Wel echt zwaar kut voor Babel trouwens en een domper voor iedereen.
Dat is natuurlijk onlogisch. Van Basten zal een type Babel (die eventueel voor Robben in moet kunnen voetballen) niet vervangen met Danny Koevermans. Zelfs Royston Drenthe zal meer kans maken op een selectie dan Koevermans.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:32 schreef denthemen het volgende:
Koevermans zal nu wel komen
Je moet naar de positie kijken en vervolgens noem je Landzaat. Ik denk en hoop het niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Snap niet dat mensen Boulahrouz noemen als vervanger. Je kijkt toch naar de positie van babel. Ik zou Danny Landzaat misschien wel meenemen.Dan kan je nog wat schuiven op het middenveld. Jammer dat Seedorf er nu niet bij is. Robben heeft een basisplaats en maar hopen dat hij heel blijft. Wel echt zwaar kut voor Babel trouwens en een domper voor iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |