Ben nu ook aan het kijken, 1-0 voor servië gna gnaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:05 schreef RayMania het volgende:
Nu op de ARD Duitsland - Servië bezig. Half uurtje bezig.
Football is a very simple game. For 90 minutes 22 men go running after the ball and at the end the Germans win.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:37 schreef blackEyEz321 het volgende:
[..]
Ben nu ook aan het kijken, 1-0 voor servië gna gna
Heb ook zo'n probleem. Zit in Australie en hier zijn de rechten opgekocht door een pay-per-view zender, ben nu dus afhankelijk van een kroeg, wat op zich niet heel erg is alleen om 0.430 's ochtends is het wat minderquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:14 schreef Saeramir het volgende:
ik woon in Egypte en ben dus afhankelijk van de sattelliet Astra (misschien Hotbird, als die niet weer themaprogramma's gaan uitzenden). het WK 2 jaar geleden heb ik via ZDF/ARD/RTL gezien. nu lees ik hier dat er van de wedstrijden die synchroon worden gespeeld (in NL's geval: NL-Roemenie en Frankrijk-Italie) maar 1 wedstrijd mag worden uitgezonden. net bij ZDF's programmering gespiekt en ik zag, tot mijn verwachting, dat idd Frankrijk-Italië wordt uitgezonden
. op welk Duits kanaal wordt die 2e wedstrijd dan uitgezonden? of wordt die helemaal niet uitgezonden.. of toch weer RTL?
aan die lijst heb ik echt iets, bedankt! ga meteen even op de satelliet zoeken..
Gewoon de stream van NOS, of werkt dat niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou graag een werkende stream hebben die het op mijn TytnII doet, ik heb er al een paar geprobeerd in te voeren maar niets speelt af.
Ik heb HSDPA dus opzich zou het rap genoeg moeten zijn, iemand een idee?.
http://eurosport.yahoo.com/football/quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef MissMenita het volgende:
Tsjemig, twee jaar geleden werden de wedstrijden nog op internet in tekstupdates weergegeven bij de NOS: kan iemand ergens zoiets vinden? Ik zit namelijk op het werk in de USA, kan dus geen video zien (IP geblokt) en kan de collega's ook niet storen met radio....
Weet iemand een site, waar dan ook, waar de wedstrijd tekstueel wordt verslagen???
Ja, dat is enorm ratterig. Ik heb de updates binnen Silverlight geheel uitgezet, schijnt althans iets te helpen..quote:
Iets duidelijker? Sportzomer rond 5-en meestal, verder zal er niet veel herhaald worden. TT224, dan zie je het zelf.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:49 schreef DANILXL het volgende:
wanneer zijn alle herhalingen?
Probeer een Nederlandse proxy te vinden, die goed genoeg is om de stream te kunnen bekijken..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:23 schreef Crazy_maniac het volgende:
hatelijk dat we in belgië de livestream van de nos niet kunnen bekijken, en blijkbaar heeft zattoo vt4 er afgegooid, dus daar kan k ook niet terecht. Zit nu noodgedwongen naar n franse stream te kijken. Weet er anders iemand waar ik dezelfde nos stream kan vinden maar dan niet geblokkeerd, de bbc zou ook goed zijn, maar het moet wel beeld en audio zijn ^^
Op ned1 en ned3 worden beide wedstrijden uitgezondenquote:Op zondag 15 juni 2008 03:37 schreef Merkie het volgende:
Hoe zou dat gaan morgen (vandaag), kan je dan kiezen naar welke wedstrijd je wilt kijken?
Dat is helemaal handig.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Op ned1 en ned3 worden beide wedstrijden uitgezonden
Kan eindelijk de split-screen functie nuttig gebruikt worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Op ned1 en ned3 worden beide wedstrijden uitgezonden
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kan eindelijk de split-screen functie nuttig gebruikt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop