Verrassend Ray.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef RayMania het volgende:
Wat een nooooodweerrrrrrrr hier.
Dat wel ja.quote:
waren we stuk dan?quote:
Heeft mijn pa ook gehad, je moet dan de DVD's overnieuw polijsten. Het klinkt vreemd maar het werkt echt, je moet maar even op google zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
ja was weer superquote:Op maandag 2 juni 2008 22:25 schreef rubbereend het volgende:Daar is onze Pinkpopganger! Hoe was het? Hoogtepunten? Dieptepunten? etc. etc.
Ik heb ooit een verhaaltje gehoord dat je er dan tandpasta over moet smeren, maar in hoeverre dat geloofwaaridg is weet ik nog steeds nietquote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |